vriend heeft gelogen.

23-06-2011 18:10 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb ruim 7 maanden een relatie met mijn vriend, we zijn aan het plannen geweest om te gaan samenwonen.

maar nu komt het probleem:

hij was een ex van hem aan het helpen over haar vriend ze had er problemen mee enzo nouja kan gebeuren. laatst was hij samen met me vader naar de chinees toe om eten te halen belt ze hem op en zegt hij tegen me vader dat die het niet tegen mij mag zeggen. helaas voor me vriend zijn me ouders gelukkig eerlijk.. en ben ik er dus achter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft(of achtergehouden hoe je het wilt zien)

ik wil hem nu echt de allerlaatste kans geven en hij heeft al zijn meiden uit zijn telefoon verwijderd, hyves heeft ie al verwijderd en nog wel zo'n paar sites. hij wil me overal de wachtwoorden van geven zodat ik hem kan controleren, en heeft zelfs een heel weekend gepland waarbij die laat zien van dat hij echt voor mij wilt gaan. hij is zelfs vanplan als het echt nodig is om in relatie therapie te gaan.

vandaag is die trouwens al begonnen met eerlijk te zijn. zij heeft hem namelijk gebeld dat het uit is met haar vriend en dat zij mijn vriend wilt, me vriend heeft tegen haar gezegd dat ze onze relatie al kapot heeft gemaakt en dat ze hem met rust moet laten.

maar alsnog vind ik het lastig om hem echt te vertrouwen omdat we ruim 2,5uur rijden met de auto bij elkaar vandaan wonen.

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem weer kan vertrouwen.

sorry voor mijn hele verhaal maar bedankt voor het lezen.
Ze schrijft in ieder geval sowieso goed, in tegenstelling tot velen anderen.. Beetje flauw!!
Woensdag pas? Dat duurt nog een week!

Geloof me, hij hoeft niet in therapie. Jij misschien wel...
quote:badmeester schreef op 23 juni 2011 @ 18:57:

Graag gedaan

en onthou:

Me vriend = Mijn vriend

Me pa = Mijn vader

Me vriend is groter als me pa = Mijn vriend is groter dan mijn vader

:-)

jezus mina zeg, we zitten toch niet op school ..

al die zeikerds hier altijd op dat viva forum, ga lekker les geven als je zo graag iemand zijn schrijf fouten wilt verbeteren...

Succes woensdag TO !
quote:blond schreef op 23 juni 2011 @ 18:58:

Ze schrijft in ieder geval sowieso goed, in tegenstelling tot velen anderen.. Beetje flauw!!ff offtopic, ben jij die ik denk dat jij bent ?
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:51:

[...]

Je hoeft niet te praten, je hoeft alleen maar sorry te zeggen..

De ruzie...komt echt bij jou vandaan hoor, hij heeft echt niets fout gedaan

Beginnen met sorry lijkt me een goed plan, maar als ik het vriendje was werd er toch echt wel meer gezegd dan alleen 'sorry'.

Maar TO zal er wel gemakkelijker vanaf komen. Vriendje durft blijkbaar toch al niet voor zichzelf opkomen.
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 19:06:

[...]

jezus mina zeg, we zitten toch niet op school ..

al die zeikerds hier altijd op dat viva forum, ga lekker les geven als je zo graag iemand zijn schrijf fouten wilt verbeteren...

Succes woensdag TO !

ehm, Jezusmina is één woord, schrijffouten is dat ook.

(sorry, ex-juf)
quote:lekkerdan schreef op 23 juni 2011 @ 19:10:

[...]

ehm, Jezusmina is één woord, schrijffouten is dat ook.

(sorry, ex-juf)Maakt me geen hol uit, ik snap gewoon niet dat mensen zich op een forum zo druk maken om schrijf fouten
quote:lekkerdan schreef op 23 juni 2011 @ 19:07:

[...]

Beginnen met sorry lijkt me een goed plan, maar als ik het vriendje was werd er toch echt wel meer gezegd dan alleen 'sorry'.

Maar TO zal er wel gemakkelijker vanaf komen. Vriendje durft blijkbaar toch al niet voor zichzelf opkomen.ben ook niet van plan om na sorry gezegd te hebben te stoppen met praten.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 19:15:

[...]

ben ook niet van plan om na sorry gezegd te hebben te stoppen met praten.Maar waarom woensdag pas? Dat snap ik dus echt niet...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 juni 2011 @ 19:17:

[...]

Maar waarom woensdag pas? Dat snap ik dus echt niet...ik zit in een drukke periode van mijn opleiding, en hij heeft zijn werk
En dit weekend heb je geen uurtje over voor hem?

Dat zegt wat mij betreft al genoeg...
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 19:21:

[...]

ik zit in een drukke periode van mijn opleiding, en hij heeft zijn werk

Ja maar, dit is wel heel belangrijk.

Dat jij dit inzicht hebt, dat zou ik hem zo snel mogelijk laten weten.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 juni 2011 @ 19:31:

En dit weekend heb je geen uurtje over voor hem?

Dat zegt wat mij betreft al genoeg...

Jij hebt lef zeg....

Ze wonen 2 uur bij elkaar vandaan

Hij werkt, zij is druk met haar studie

Ze hebben ruzie hoor, de relatie is niet over.....

Je maakt het nu net als TO groter dan het is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:galadriel schreef op 23 juni 2011 @ 19:33:

[...]

Ja maar, dit is wel heel belangrijk.

Dat jij dit inzicht hebt, dat zou ik hem zo snel mogelijk laten weten.

Hmmm, misschien is dat wel waar

Maar dat kan ook over de telefoon toch?
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 19:33:

[...]

Jij hebt lef zeg....

Ze wonen 2 uur bij elkaar vandaan

Hij werkt, zij is druk met haar studie

Ze hebben ruzie hoor, de relatie is niet over.....

Je maakt het nu net als TO groter dan het is

Dat ze 2 uur bij elkaar vandaan wonen, heb ik gemist.

Maar dan nog. Moet een ruzie daarom langer duren?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 juni 2011 @ 19:37:

[...]

Dat ze 2 uur bij elkaar vandaan wonen, heb ik gemist.

Maar dan nog. Moet een ruzie daarom langer duren?

Nee dat niet, maar dan zou ik in dit geval de telefoon pakken

Ben het met je eens hoor, dat dit zo snel mogelijk uit de wereld zou moeten

Maar soms is langsgaan gewoon even niet mogelijk...

Maar ik zou dan zoals gezegd de telefoon pakken...
me vriend??????
chantalo, dit gaat wel iets verder dan wat schrijffouten vind je niet? Het is verloedering van de taal en nagenoeg onleesbaar
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:10:

ik heb ruim 7 maanden een relatie met mijn vriend, we zijn aan het plannen geweest om te gaan samenwonen.

maar nu komt het probleem:

hij was een ex van hem aan het helpen over haar vriend ze had er problemen mee enzo nouja kan gebeuren. laatst was hij samen met me vader naar de chinees toe om eten te halen belt ze hem op en zegt hij tegen me vader dat die het niet tegen mij mag zeggen. helaas voor me vriend zijn me ouders gelukkig eerlijk.. en ben ik er dus achter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft(of achtergehouden hoe je het wilt zien)

ik wil hem nu echt de allerlaatste kans geven en hij heeft al zijn meiden uit zijn telefoon verwijderd, hyves heeft ie al verwijderd en nog wel zo'n paar sites. hij wil me overal de wachtwoorden van geven zodat ik hem kan controleren, en heeft zelfs een heel weekend gepland waarbij die laat zien van dat hij echt voor mij wilt gaan. hij is zelfs vanplan als het echt nodig is om in relatie therapie te gaan.

Dit lijkt me echt een fantástische basis voor een relatie, en al helemaal om te gaan samenwonen!

vandaag is die trouwens al begonnen met eerlijk te zijn.

Oh, vandaag al? Wat goed van hem!!!

zij heeft hem namelijk gebeld dat het uit is met haar vriend en dat zij mijn vriend wilt, me vriend heeft tegen haar gezegd dat ze onze relatie al kapot heeft gemaakt en dat ze hem met rust moet laten.

Hoe heeft ze jullie relatie dan precies kapot gemaakt? Door te bellen?!?!

maar alsnog vind ik het lastig om hem echt te vertrouwen omdat we ruim 2,5uur rijden met de auto bij elkaar vandaan wonen.

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem weer kan vertrouwen.

Door zo snel mogelijk te gaan samenwonen natuurlijk!

sorry voor mijn hele verhaal maar bedankt voor het lezen.Maar serieus: als jij denkt dat het probleem bij dat andere meisje ligt moet ik je helaas teleurstellen.. Het probleem ligt bij jou en je vriend. Jij reageert volslagen overspannen op een telefoontje waar hij niet eerlijk over wil zijn. Dat hij niet eerlijk wil zijn is natuurlijk niet goed, maar misschien komt dit doordat je in het verleden al vaker zo hysterisch op andere meisjes hebt gereageerd? Daar zou ik wat aan doen als ik jou was, want dát kan veel schadelijker zijn voor je relatie (jouw gedrag dus) dan zo'n meisje. En verder; als je zegt dat het voor 100% uitgepraat is, dan moet je er ook echt niet meer over beginnen. Van oude koeien uit de sloot halen wordt niemand beter. Ik vind het in ieder geval heel goed van je dat je je excuses aan gaat bieden voor je reactie. Ik zou er alleen niet nog een week mee wachten, bel hem gewoon even, een telefoontje vandaag zou ik persoonlijk veel blijer mee zijn dan een week te moeten wachten op een face to face excuus.. Succes!!
quote:meds schreef op 23 juni 2011 @ 19:46:

chantalo, dit gaat wel iets verder dan wat schrijffouten vind je niet? Het is verloedering van de taal en nagenoeg onleesbaarJa klopt, het gaat namelijk over het feit dat haar vriend heeft gelogen en niet over hoe ze dat schrijft
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 20:20:

[...]

Ja klopt, het gaat namelijk over het feit dat haar vriend heeft gelogen en niet over hoe ze dat schrijft Wat volgens mij nog geen reden is om de taal te verkrachten.
Ik ben het eens met de mensen zeggen dat je beter vanuit jezelf sorry kunt zeggen. En dat kan prima via de telefoon hoor! Dan zeg je idd, sorry schatje dit en dit. Dan praat je het wat meer uit als je elkaar ziet.

Leef en laat leven is zo belangrijk in een relatie. Het gedrag van de één lokt weer gedrag van de ander uit (zo waarschijnlijk ook het ''Chinees" gedoe met je vader).

Ik vind het goed van je dat je inziet dat je je onzekerheid niet altijd kan projecteren op je huidige vriend (wat niet wegneemt dat je je koppie niet meer hoeft te gebruiken).

Succes met het gesprek!
Even offtopic, maar wat een triest gekut om spelfouten/opbouw van zinnen. Als je daar zo'n opkikker van krijgt, ga dan voor de klas staan ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven