schoenen Chie Mihara
donderdag 23 juni 2011 om 22:44
Ik heb online prachtige schoenen gezien van dit merk (in de sale!)
Ben benieuwd wat de ervaringen ermee zijn. Ik kan volgens mij wel terugsturen. Meestal ga ik ergens eerst passen in een winkel, zodat ik het zeker weet, maar dit merk wordt hier niet in de buurt verkocht helaas.
Dus, iemand ervaring met Chie Mihara-schoenen?
Ben benieuwd wat de ervaringen ermee zijn. Ik kan volgens mij wel terugsturen. Meestal ga ik ergens eerst passen in een winkel, zodat ik het zeker weet, maar dit merk wordt hier niet in de buurt verkocht helaas.
Dus, iemand ervaring met Chie Mihara-schoenen?
donderdag 23 juni 2011 om 22:57
Geen ervaring met die bewuste schoenen maar er gaat de laatste dagen wel een wereld voor me open qua schoenen... Ab Donkers, Si, Di Lauro, Zap.... Allemaal hetzelfde merk. Met een andere plakker er in. Bizar vind ik het.
Ik zou dus bij andere sites flink gaan zoeken of diezelfde schoenen onder een andere naam nog aangeboden worden.
Ik zou dus bij andere sites flink gaan zoeken of diezelfde schoenen onder een andere naam nog aangeboden worden.
donderdag 23 juni 2011 om 23:29
Hmm..Chie Mihara is wel echt een heel apart merk...moet zeggen dat je de schoenen die zij ontwerpt nergens anders tegen zult komen.
Ik heb zelfs sandaaltjes van dit merk tot grote tevredenheid enkele jaren geleden in de sale gekocht en ben er nog steeds ontzettend blij mee! Ik loop elke keer weer te kijken op de site naar de mooie schoenen van Chie Mihara, maar ik vind ze voor de volle prijs toch ook wel verschrikkelijk duur....
Naar wat voor ervaringen ben je op zoek, TO?
Ik heb zelfs sandaaltjes van dit merk tot grote tevredenheid enkele jaren geleden in de sale gekocht en ben er nog steeds ontzettend blij mee! Ik loop elke keer weer te kijken op de site naar de mooie schoenen van Chie Mihara, maar ik vind ze voor de volle prijs toch ook wel verschrikkelijk duur....
Naar wat voor ervaringen ben je op zoek, TO?