Mode & Beauty alle pijlers

schoenen Chie Mihara

23-06-2011 22:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online prachtige schoenen gezien van dit merk (in de sale!)

Ben benieuwd wat de ervaringen ermee zijn. Ik kan volgens mij wel terugsturen. Meestal ga ik ergens eerst passen in een winkel, zodat ik het zeker weet, maar dit merk wordt hier niet in de buurt verkocht helaas.

Dus, iemand ervaring met Chie Mihara-schoenen?

zoiets, maar dan met kurk-hak
Geen ervaring, leuke schoeen, ik zou ze gewoon bestellen en zijn ze toch niet naar wens, dan terugsturen.
Geen ervaring met die bewuste schoenen maar er gaat de laatste dagen wel een wereld voor me open qua schoenen... Ab Donkers, Si, Di Lauro, Zap.... Allemaal hetzelfde merk. Met een andere plakker er in. Bizar vind ik het.

Ik zou dus bij andere sites flink gaan zoeken of diezelfde schoenen onder een andere naam nog aangeboden worden.
Ik heb ook veel leuke schoenen gezien, ik zie ze nu nog steeds bovenin beeld. Heel irritant, want ik wil ze wel, maar heb geen geld.:-(
Ik heb een hele lijst met schoenen, zucht.. Gelukkig heeft ZARA ook sale, die schoenen zijn maar 30 euro nu. Maar eigenlijk wil ik ze allemaal

@Suze, hoe ben je daar achter gekomen?
Hmm..Chie Mihara is wel echt een heel apart merk...moet zeggen dat je de schoenen die zij ontwerpt nergens anders tegen zult komen.

Ik heb zelfs sandaaltjes van dit merk tot grote tevredenheid enkele jaren geleden in de sale gekocht en ben er nog steeds ontzettend blij mee! Ik loop elke keer weer te kijken op de site naar de mooie schoenen van Chie Mihara, maar ik vind ze voor de volle prijs toch ook wel verschrikkelijk duur....

Naar wat voor ervaringen ben je op zoek, TO?
Ik heb er een paar sandaaltjes van gekocht bij de Bijenkorf, zo verschrikkelijk mooi. Ze lopen heerlijk maar de zool slijt snel, ze zijn niet gemaakt oom te lopen, maar meer voor het mooi denk ik.
Ja, heel mooi en comfortabel. Partner is er ook dol op, de mannenvarianten bedoel ik. Chie Mihara is best wel exclusief dus niet dat gedoe met 1 model dat meerdere namen heeft.

deze? wel leuk hoor, maar die prijs!!!
I know.. zit er al maanden bij te kwijlen, nu helft vd prijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven