net exvriend draagt groot geheim???

24-06-2011 14:46 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik hier goed zit maar er is iets wat mij heel erg bezig houdt..

Even snel in het kort... Hele fijne goedkloppende intense relatie gehad met een lieve zachtaardige man, deze duurde slechts 6 maanden maar alles maar dan ook alles klopte van zijn en mijn kant. Nu heeft hij het bijna vijf weken geleden uitgemaakt onder het mom van dat het gevoel er niet meer was. Ik kon dit natuurlijk niet geloven want we hadden al toekomstplannen en hij had mij ten huwelijk gevraagd...Tuurlijk is het allemaal snel maar nogmaals alles klopte en zat goed. Nu heeft hij mij sind afgelopen zondag verteld dat hij een groot geheim met zich meedraagt en mij daarmee niet wilde belasten. We zijn veel in gesprek op msn, telefoon maar doordat ik steeds maar bleef vragen waarom heeft hij mij dit nu verteld. Alleen kan hij niet zeggen wat het is... Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee. Hij verteld het niet omdat hij zicht te diep schaamt. Ik ben de enige dit dit weet zelfs zijn zus en vader (waar hij een hele goede band mee heeft) weten dit dus niet. Nou weet ik niet wat ik moet doen.. Ik weet zeker dat wij verder kunnen als hij het maar verteld...Maar hij zwijgt. In die tussentijd komt er steeds meer afstand en dit is niet wat ik wil. Het maalt door mijn hooft, Als het vast iets ergs is...moet ik dan zijn familie inlichten??? Moet ik het nog aankijken dat hij mij het toch gaat vertellen. Loslaten kan ik het niet...ik wil dat het goed komt tussen ons het blijft mij maar bezig houden wat het is...etc etc. kan iemand hier mee leven???wat het ook mogen zijn..

Help
eeehmmm ja psies daar...Sum geen idee meer...weet BAM nog wel
Kut....nu wil ik het lezen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ow die 200 vragen Sum, dat ging over de mergelgrot.
quote:Mooncatcher schreef op 24 juni 2011 @ 15:49:

ow die 200 vragen Sum, dat ging over de mergelgrot.

Oh ja...waar is dat topic gebleven/

Stond het op de RelatiepijlerT?
Hij is ge-upt
Mijn moeder zegt altijd: wie a zegt moet ook b zeggen....TSSSS ik ben nieuwschierig!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
tja,

of hij heeft flinke schulden

of hij heeft er altijd een dubbelleven op na gehouden met andere dames

of hij is homo

of hij is omgebouwd

of hij heeft een crimineel verleden

of het is een smoes
het is in ieder geval niet eerlijk als hij de relatie verbreekt en daarna zo aan je hangt dat hij jou alleen vertelt dat hij een geheim heeft.

OF hij kiest ervoor om bij je te zijn (incl geheim)

OF hij kiest ervoor om níet bij je te zijn (maar als hij dat doet uit liefde voor jou, dan is het niet logisch dat hij vervolgens toch over het bestaan van een geheim vertelt).

Dat zijn de enige twee opties lijkt mij.
quote:_Hertje_ schreef op 24 juni 2011 @ 15:36:

[...]

Je "vraagt" niet gewoon wat, je bent al topics aan het dooremmeren met een stalen plaat voor je kop.

Nou goed, jij je zin; de beste man is eigenlijk nog steeds stapelverliefd op je, wil jou, vanuit zijn oneindige nobelheid, in bescherming nemen en hoopt er stiekem op dat jij net zo lang doordramt euh..liefdevol aandringt totdat ie capituleert, jullie het grote boze diepduistere geheim samen kunnen weglachen en tadáááá; jullie leven nog lang en gelukkig. Met je succesvolle eigen bedrijf voorzie jij voortaan in zijn onderhoud en hij masseert elke avond je voeten.

In het echte leven is het natuurlijk gewoon een loser die je zo mooi aan het lijntje houdt.
Als hij zijn geheim al zijn hele leven met zich meedraagt, zijn er eigenlijk maar 3 opties:

Hij is homo

Hij is transseksueel

Hij is een leugenaar

Maar het doet er allemaal niet toe, want hij wil je niet meer. Leg je erbij neer.
.
Ik denk niet dat hij omgebouwd is, dat zouden zijn zus en vader vast wel door hebben gehad...
quote:bommi schreef op 24 juni 2011 @ 16:15:

Ik denk niet dat hij omgebouwd is, dat zouden zijn zus en vader vast wel door hebben gehad...Hij moeft toch NOG niet omgebouwd te zijn.
.
quote:kirsten77 schreef op 24 juni 2011 @ 14:53:

Hij is homo

ook mijn eerste gedachte. en zijn huwelijksaanzoek was een laatste 'reddingsactie'.

daar ga je nooit uitkomen!
Ik gok op een gokverslaving met hoge schulden. Vermoedelijk zal jouw pinpas een zalvende werking kunnen hebben, dus pas op.
quote:Zoete schreef op 24 juni 2011 @ 16:50:

Ik gok op een gokverslaving met hoge schulden. Vermoedelijk zal jouw pinpas een zalvende werking kunnen hebben, dus pas op.Ja vast, hij zat in de box al te pokeren en verspeelde al zijn knuffels
.
Persoonlijk vind ik dit wel de betere topic's!
Ik denk trouwens dat hij eigenlijk een prins is en jou het leven in een gouden kooi wil besparen
TO het geheim van je ex is waarschijnlijk dat hij psychische problemen heeft. Iets in de trant van chronische depressie of misschien een persoonlijkheidsstoornis.

Daarom is hij ook eerst je soulmate, en laat hij je dan in een keer vallen omdat 'het gevoel weg is'. Ook die dubbele boodschappen die hij geeft wijzen daar op. Juist omdat hij zo veel van je houdt, sluit hij zich voor je af. Hij is bang dat zijn stoornis jou mee sleept.

En dat is natuurlijk ook zo. Zoiets gaat niet over en is eigenlijk bijna onmogelijk om mee te leven. Je zult toch zonder hem verder moeten.

Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:binkie2007 schreef op 24 juni 2011 @ 14:46:

... Hele fijne goedkloppende intense relatie gehad ... alles maar dan ook alles klopte .... alles klopte en zat goed.

Je blijft maar zegen dat alles klopte, maar het klopte eigenlijk helemaal niet, want hij heeft een geheim wat voor hem heel belangrijk is maar dat hij niet met jou wenst te delen. Vertrouwen is de basis van een relatie, en dat vertrouwen is bij hem onvoldoende naar jou toe.

Nu heeft hij het bijna vijf weken geleden uitgemaakt...Ik kon dit natuurlijk niet geloven ... Ik weet zeker dat wij verder kunnen ... Loslaten kan ik het niet... Ik wil dat het goed komt tussen ons het blijft mij maar bezig houden...

En daar heb je de kern van het verhaal. Want het gaat uiteindelijk niet om dat geheim (wat hij dus niet met jou wil delen), het gaat om het feit dat hij er een punt achter heeft gezet, hoe onverwachts misschien ook, en jij dat maar niet wil accepteren.Echt, laat het los. Hier schiet je duidelijk niets mee op, je komt wanhopig en gefrustreerd over, en je bent alleen maar aan het speculeren. Het is uit, over, hij wil je niet meer, maar jij wil dat nog niet zien.
O, en als we dan toch speculeren over het Ongeloofelijke Geheim: ik gok ook op een zielig verhaal met als eind resultaat een torenhoge schul waarbij de pinpas van TO een helende werking zal hebben. Ka-ching!!
quote:batwom schreef op 24 juni 2011 @ 16:53:

Ik denk trouwens dat hij eigenlijk een prins is en jou het leven in een gouden kooi wil besparen

Dit vind ik de allermooiste !

Hou je daar maar aan vast binkie, en wees blij dat je aan die toekomst ontsnapt bent.
.
Binkie doe jezelf een plezier en hou hier mee op.

Je bent aan het trekken aan een dood paard en hoe hard je ook trekt het paard blijft dood.

Hij wil geen relatie meer hij wil je zijn 'geheim' niet vertellen dus accepteer dit nou eens en ga verder met je leven.

Hou op met dat getrek en gepush.

Hij heeft je negen maanden lang zijn 'geheim' niet willen vertellen (dus zo goed zat de relatie nou ook weer niet) en dat gaat hij ook niet doen als jij maar lang genoeg als een blok aan zijn been gaat hangen.

Laat die man met rust.
[quote]_Hertje_ schreef op 24 juni 2011 @ 14:51:

Je wordt nu vast gemasseerd om straks zijn schulden te kunnen gaan dokken. Dat is mijn eerste ingeving.[/quote]

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam na het lezen van jouw verhaal.
Je kunt het ook bij 1 topic houden, gezien het over hetzelfde gaat; is wel zo overzichtelijk
Wat dacht je Binkie? Laat ik het in een ander topic op een andere pijler nog eens vragen dan krijg ik andere antwoorden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven