net exvriend draagt groot geheim???

24-06-2011 14:46 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik hier goed zit maar er is iets wat mij heel erg bezig houdt..

Even snel in het kort... Hele fijne goedkloppende intense relatie gehad met een lieve zachtaardige man, deze duurde slechts 6 maanden maar alles maar dan ook alles klopte van zijn en mijn kant. Nu heeft hij het bijna vijf weken geleden uitgemaakt onder het mom van dat het gevoel er niet meer was. Ik kon dit natuurlijk niet geloven want we hadden al toekomstplannen en hij had mij ten huwelijk gevraagd...Tuurlijk is het allemaal snel maar nogmaals alles klopte en zat goed. Nu heeft hij mij sind afgelopen zondag verteld dat hij een groot geheim met zich meedraagt en mij daarmee niet wilde belasten. We zijn veel in gesprek op msn, telefoon maar doordat ik steeds maar bleef vragen waarom heeft hij mij dit nu verteld. Alleen kan hij niet zeggen wat het is... Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee. Hij verteld het niet omdat hij zicht te diep schaamt. Ik ben de enige dit dit weet zelfs zijn zus en vader (waar hij een hele goede band mee heeft) weten dit dus niet. Nou weet ik niet wat ik moet doen.. Ik weet zeker dat wij verder kunnen als hij het maar verteld...Maar hij zwijgt. In die tussentijd komt er steeds meer afstand en dit is niet wat ik wil. Het maalt door mijn hooft, Als het vast iets ergs is...moet ik dan zijn familie inlichten??? Moet ik het nog aankijken dat hij mij het toch gaat vertellen. Loslaten kan ik het niet...ik wil dat het goed komt tussen ons het blijft mij maar bezig houden wat het is...etc etc. kan iemand hier mee leven???wat het ook mogen zijn..

Help
dit gaat toch niet over liefde? Dit gaat over wanhoop en zelfdestructie
Maar als de liefde goed zit...

Ow god wat vind ik je eng!! obsessief en stalkerig! De liefde zit niet goed...het is OVER tussen jullie. Werkelijk waar, als ik zelf niet in een situatie zou zitten met een vrouw de stalkt en met een betonnen bunkerplaat voor haar harses...dan zou ik niet kunnen geloven dat ze bestaan...

O

M

G

Je luistert niet en dat zal je ook niet doen...behalve wat in je straatje past...eng gewoon...
Binkie, echt... als je in zo'n korte tijd meer dan 2 topics moet openen over je relatie, is je relatie waarschijnlijk gewoon k**.

En om op dit topic terug te komen, een man die liegt en een vrouw die stalkt zijn géén goed relatiemateriaal. Echt niet, Min en min is gewoon zelden plus.
De liefde heeft ook nooit goed gezeten, dat moet ze eens een keer beseffen... Gezien hoe de relatie nu is geëindigd en dat alles zo snel ging. Man met 'zogenaamde geheimen' = een onbetrouwbare man, geen basis voor een duurzame, lange relatie.

Als hij al niet eens eerlijk tegen je kan zijn, wat heb je eraan dan. Maar jij blijft maar hopen en geloven in je eigen verhaaltjes Binkie.
Huh? Lees ik het goed? (heb alleen laatste paar pagina's gelezen..) het grote geheim is dat hij het vervelend vindt dat hij niet zo goed met geld om kan gaan?

Dat is of een eufemisme voor 'ik heb enorme schulden'

of het is een slappe zak die niet durft te zeggen dat hij op je is uitgekeken.
Als alles klopte dan kun je ook grote geheimen wel delen denk ik.

En dat huwelijksaanzoek, je hebt zeker ja gezegd?
Volgens mij ben je dag en nacht hiermee bezig...

Meid, waar ben je mee bezig. Ga eens goed voor jezelf zorgen.

Richt je op jezelf. Maar als je hiermee doorgaat, richt je jezelf ten gronde.
quote:Kier_V schreef op 25 juni 2011 @ 19:26:

Je hebt niets terug te willen, want hij wil jou niet en daar is hij toch duidelijk in? nee daat is hij niet duidelijk in...want hij mist mij ook en houd ook nog van mij zijn zijn eigen woorden..

Laat het gaan en vergeet dat smsje waarin ie waarschijnlijk aandacht wilde even of wat dan ook... laten gaan.
quote:Sssenta schreef op 25 juni 2011 @ 19:39:

Binkie, echt... als je in zo'n korte tijd meer dan 2 topics moet openen over je relatie, is je relatie waarschijnlijk gewoon k**.

En om op dit topic terug te komen, een man die liegt en een vrouw die stalkt zijn géén goed relatiemateriaal. Echt niet, Min en min is gewoon zelden plus.deze man liegt niet hij worstelde met zijn probleem waar hij zich voor schaamde om er over te praten...en ik stalk niet wij zijn gewoon in gesprek met elkaar vind ik iets heel anders
en nogmaals... hij heeft geen schulden... hij vind het alleen moeilijk dat ik veel kan betalen en hij niks terug kan doen voor mij.. noem het een slappe zak kan....maar ik kan zulke mensen wel degelijk waarderen...een man die zich klein voelt en er dan uiteindelijk toch over praten... maar jullie zullen het wel weer anders zien...
Dus dat moet hij met veel drama aankondigen en daarvoor verbreekt hij de relatie? Omdat hij minder kan betalen dan jij? En dat is een groot geheim dat zelfs zijn ouders niet weten.....

Is het een kleuter?
En hij draagt dit al zijn hele leven met zich mee?

Ik lees je OP nog eens, en dan blijkt het geheim echt zo belachelijk te zijn, en jij blijft er maar in geloven......

Mijn conclusie zou zijn: hij wil je niet, maar durft het niet te zeggen.
Ja dat had ik hem ook gezegd dat het een lachertje is...maar hij voelt dat als een probleem... en heeft daar heel veel moeite mee... we hebben elkaar gisteravond aan de telefoon gehad en hij heeft me duidelijk gezegd mij ook te missen en ook nog van mij houd...tja... anders zou hij zeggen dat hij niks meer met mij wilde...
Binkie, heb jij zelf ook kinderen? Hij heeft toch een zoon van 12 die bij hem woont?
Hoezo vraag jij dat???
Vind je het zo'n rare vraag dan? Ik vraag het omdat het niet alleen om het gedoe tussen jullie tweetjes gaat, maar die kinderen zijn er ook bij betrokken. Je vriend heeft toch doordeweeks bij jullie gewoond? Jij schrijft in dit topic alsof je alleen maar met jezelf te maken hebt. Vandaar mijn vraag...
Om nog even terug te komen op het onderwerp: als hij zegt niet met geld om te kunnen gaan, hoe uit zich dat dan? Je zegt dat hij geen schulden heeft, dus what's the problem?

Of heeft hij er moeite mee dat jij teveel geld uitgeeft?
quote:binkie2007 schreef op 26 juni 2011 @ 11:55:

Ja dat had ik hem ook gezegd dat het een lachertje is...maar hij voelt dat als een probleem... en heeft daar heel veel moeite mee... we hebben elkaar gisteravond aan de telefoon gehad en hij heeft me duidelijk gezegd mij ook te missen en ook nog van mij houd...tja... anders zou hij zeggen dat hij niks meer met mij wilde...

Maar hij wil niet concreet met je verder...

Je houdt jezelf voor de gek.

Stop er nou mee voordat het te laat is. Mensen doen rare dingen soms uit onbeantwoorde liefde. Die liefde die er eerst was kan ook omslaan in haat. Stop met deze obsessie. Het is niet gezond.
quote:binkie2007 schreef op 26 juni 2011 @ 10:57:

[...]

Woorden zeggen niet zoveel, het gaat om daden...
quote:binkie2007 schreef op 26 juni 2011 @ 11:03:

en nogmaals... hij heeft geen schulden... hij vind het alleen moeilijk dat ik veel kan betalen en hij niks terug kan doen voor mij.. noem het een slappe zak kan....maar ik kan zulke mensen wel degelijk waarderen...een man die zich klein voelt en er dan uiteindelijk toch over praten... maar jullie zullen het wel weer anders zien...

Iedereen ziet het anders, zelfs je eigen vrienden, behalve jij.

En zijn gedrag is er niet naar dat je een stabiele relatie met hem hebt of kan uitbouwen. Dat lijkt me toch wat zeggen.
quote:binkie2007 schreef op 24 juni 2011 @ 15:19:

Ja als het iets strafbaars is... geen idee maar nogmaals hij heeft ook de zorg voor een kind waar ik ook een half jaar voor gezorgd heb... dus ik maak me gewoon zorgen... niet meer en niet minder..

Misschien ver gezocht maar:

Als het inderdaad iets strafbaars is en hij vertelt het jou, dan ben je dus op de hoogte van een strafbaar feit en kan je door justitie in het ergste geval nog als medeplichtige gezien worden ook. Vooral omdat je het wist en het niet hebt aangegeven.

Komt nog bij of je zelf kunt leven met de info die misschien niet zo fris is.

Ik zou ver bij hem uit de buurt blijven, en al helemaal zijn probleem niet willen weten.
Wil je serieus met iemand door die zegt dat een levensgroot probleem, waar hij als jaren mee zit/ met zich mee draagt is dat hij minder kan uitgeven dan jij? Hoe kan hij dat nu jarenlang met zich meedragen als jullie nog maar 6 maanden iets hadden???????

Mis ik nou iets???
Grote kans gezien de feiten die in dit verhaal naar voren komen dat het om een pathologische leugenaar gaat.

- hij heeft je van alles voorgespiegeld over de toekomst (leven samen, trouwen) maar hij kan het niet waarmaken

- hij heeft (zogenaamd) een groot geheim, maar hij kan het je niet vertellen... en hij gaat het je ook niet vertellen

- al het contact komt van jouw kant

- hij vertoont wisselend gedrag. Hij draait. Weet opeens niet meer of hij gevoelens voor je heeft, nu zegt hij wel weer dat hij van je houdt ... en dan weer niet.

- dat jij verdriet hebt interesseert hem niet, hij is alleen op zichzelf gericht.

- hij kan zijn woorden niet omzetten in daden.

- hij is vanaf het begin van de relatie al niet eerlijk naar je toe geweest, want ook toen liep hij al met het zogenaamde 'geheim' rond.

en misschien zijn er nog wel meer 'kenmerken'.

Hij zit in het slachtofferrolletje en jij hebt het reddersyndroom... als jij hem kan helpen dan komt het wel weer goed en als hij je maar terugneemt koste wat kost.
Je ex is je gigantisch in de zeik aan het nemen.

Hij draagt dit geheim al jaren met zich mee terwijl jullie pas 6 maanden samen waren. Wat klopt daar niet aan
Zonde van je tijd, meid. Probeer het af te sluiten en ga verder met je leven. Dit gaat niets worden. Hij heeft er geen zin meer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven