Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Spees, weet je het zeker???

http://www.spele.nl/game/bubbelgame/bubbelgame3.html

ff knippen en plakken.

Isiss, ach als je 'm ff kwijt mot kan je 'm achter bubbels zetten En hier goed hoor!

Fille, genieten hè!

Ik heb nog geen mailtje ontvangen met jullie adressen. Misschien Kjong?
Cadi: vind de bubbels van hyves toch leuker, komt misschien door de leukere kleurtjes :-)

En Spees: als je hier aan begint, dan ben je voorlopig nog niet klaar

Wel heel fijn dat je vriend best regelmatig effe langskomt, en volgende week is al snel!
Dat duurt allemaal zo lang om via de angels mailadressen rond te sturen.

Mail mij maar op yasmijndewinter@hotmail.com en ik zorg dat het bij Kjong en Cadi terechtkomt.
Heb ze binnen via Engel.

Hoe zou het met Etosha zijn?
Etosha heeft van de week gemaild, zit je in haar lijstje? Kamperen, bruin worden, leeuwen & krokodillen kijken, veel vlees eten en weinig relatie-update, alleen wel dat 't leuk is. Ben ook benieuwd verder!

Gister weer 'n kookopdracht gehad, en de volgende twee zijn ook binnen. Waarvan 1 'n workshopmiddag wordt met 14 mensen! Heb leuke visitekaartachtigedingen laten printen maar die vergeet ik iedere keer mee te nemen als we ergens gaan koken, heel zakelijk dus.

Voor de single ldr's hier: naast de altijd geldende tip om niet iets te beginnen met iemand die 'n visum nodig heeft, heb ik ook nog: zoek iemand die kan koken. Zoo, als R. kookt is 't alsof ik in 'n restaurant eet. De bijbehorende privéservice draagt daar ook wel aan bij (mèèèn, wat ben ik met 'n leuke vent getrouwd!), maar 'n man die kan koken is wel erg fijn.
Ik heb nog nooit een man gehad die niet kon koken.

Ze moeten smaak hebben.

En als ze mij kiezen, dan hebben ze dat.

Lieve Isiss,

Sta op, pak je portemonee, en die van R, prop er 4 visitekaarstjes in (4 moét lukken) en kom dan maar weer gezellig posten.
Klinkt geweldig Isiss!

Mijn vent kan niet koken En ik heb geloof ik sowieso ff een relatiedip Kan niet uitleggen waarom.

Ben trouwens een weekje in Nederland en wat is het een pestpokkeweer! (misschien een winterdip na 3 dagen NL )
Kjong, dank, je hebt bericht terug.

Verder gaat het ldr-wise op het ogenblik ab-so-luut niet goed. Zal binnenkort wat meer uitleg geven, ben ik nu niet echt toe in staat. Dan zal ik ook op iedereen reageren.
Jooles: wat balen! Knuffel! (heb geen smileys)
Isiss, wat tof dat je weer een aantal kookopdrachten binnen hebt! Maarre..doe even wat Kjong zegt, pak je portemonnee en prop er wat visitekaartjes in.. Je weet maar nooit waar het goed voor is..

Heb trouwens onbewust goed naar je tip geluisterd, over mannen die kunnen koken, want de mijne kan echt supergoed koken, maakt van niks nog een 3-gangen menu! En daar mag ik komend weekend weer lekker van profiteren Nog 4 nachtjes..

Kjong, ook van mij heb je bericht terug.

Cadi, ben inmiddels inderdaad zwaar verslaafd aan dat bubbles-spelletje.. Maar moet wel zeggen dat het helpt om nergens anders over te piekeren en gewoon rustig thuis te blijven. Bedankt voor de link nog!

Jooles, jeetje dit klinkt echt niet positief.. Als je iets kwijt wilt dan kan dat altijd, dat weet je he? Dikke voor je, weet dat het niet helpt, maar toch.
jaahaa , dachten jullie dat ik echt niet zelf kan bedenken dat ik die dingen in m'n portemonnee kan stoppen? Ze zijn te groot voor m'n portemonnee, dat is 't probleem. Ze liggen intusssen wel op allerlei plekken verspreid maar dan net niet in de tas of jas die ik op dat moment aan heb. Dus nou kappen ja!

Verder aan de behoeftigen.
Hier meldt zich ook een verslaafde....Wat zijn die bubbles verslavend! Kost zo'n beetje m'n nachtrust, maar toch bedankt voor de link Cadi !

Jooles en Nemo: balen! voor beiden:

Isiss: leuk dat het zo goed gaat met de kookopdrachten! Jammer dat ik niet echt dicht bij La Belgique woon, want het had me echt wel eens leuk geleken .

Over koken gesproken..vriend kan gelukkig erg goed koken en dat komt goed uit, want die kwaliteit is niet bepaald ontwikkeld bij mij. Hij vond het eten in NL erg lekker (maarja, hij lust alles) en wil nu dat ik straks allemaal NL-gerechten ga klaar maken. Er staat me dus nog wat te wachten....
Leuk Isiss!

Heb je geen tasje met spulletjes die je altijd meeneemt als je gaat koken en alleen daarvoor gebruikt? Anders maak je die een en doe je ook de visitekaartjes erin. En in elke tas en jas visitekaartjes hebben werkt natuurlijk net zo goed als in je portemonnaie -]

Jooles, klinkt niet best, sterkte meid.

Leuk Nemo, even in Nederland!

Ik hou 't wel kort ben bezig met een supersaai paper over de relatie tussen geweld en religie. Verder zaterdag naar wedstrijd van vriendje geweest, dat was errug leuk! Wat ik ook heel leuk vind is dat dat nu zomaar kan, gewoon een middagje elkaar zien en dan weer naar huis. Ik zou best willen samenwonen, maar toch is 't soms wel leuk dat we dat niet meteen hebben gedaan.
Nemo: ben je vandaag toevallig 'n beetje bij mij in de buurt? Vanavond komt Miljas langs, zin om ook tagine te komen eten?

Margaretha: klinkt grappig, 'n tasje met spulletjes. Meestal koken we voor zo'n 10 man en is 't een halve volksverhuizing als we gaan. Grote pannen & schalen in kratten, van dat kaliber.

Maar ik ga straks als ik thuis ben in iedere tas die ik eventueel mee kan nemen setjes van die kaarten doen (zijn foto-formaat, niet visitekaartje). Dan ga ik ze niet meer vergeten (en als ik 't vergeet ga ik 't nooooit meer hier melden ).
Oooh wat leuk! Heb je daar nog steeds contact mee? Doe haar heel veel groetjes!

Ik heb ook zo'n zin om te komen, maar ik heb ook zo'n geen geld Donderdag ga ik naar Maastricht en volgens mij kom ik dan langs Eindhoven. Dan had ik bedacht om misschien te meeten, maar ik bedacht me van de week weer dat ik dan met al mijn spullen (de volgende dag vlieg ik) in de trein zit dus dat schiet ook niet echt op.

Jammer, jammer! Laat weten hoe het is geweest!
Zal ik doen!

Niet veel contact, heb haar laatst 'ns gemaild om te vragen hoe 't er mee is en toen zijn we weer blijven mailen, heel leuk. Ze was ook heel benieuwd naar jou in Marokko trouwens.

Wordt het weer 'n 40kg-verhuizing donderdag? R. had 't er over dat ie 'n boiler mee wilde nemen naar Marrakech en zat te bedenken of ie mensen kende die binnenkort gaan (maar ben maar niet bang, hij heeft er geen gekocht en geen verdere actie ondernomen).

Moet je overstappen in Ehv? Dan kunnen we wel koffie drinken op 't station (als ik rond die tijd ook in Ehv ben natuurlijk).
quote:isiss schreef op 21 januari 2008 @ 14:03:

Margaretha: klinkt grappig, 'n tasje met spulletjes. Meestal koken we voor zo'n 10 man en is 't een halve volksverhuizing als we gaan. Grote pannen & schalen in kratten, van dat kaliber.

Zoiets verwachtte ik al, maar ik dacht dat jullie die pannen, potten, schalen ed. ook gebruiken in 't dagelijks leven, dus die moet je elke keer inpakken in plaats van dat ze staan te wachten tot je weer gaat koken ergens. Ik bedoelde een tasje waar misschien dingen inzitten die je alleen daarvoor gebruikt. Misschien speciale servetten ofzo, of placemats of kaarsjes weet ik veel, . Nou als je dat toevallig zou hebben kon je daar je kaartjes indoen. Dan hoef je er niet elke keer aan te denken.

Als je een lijstje maakt met alles wat je mee moet nemen en dat lijstje standaard gebruikt, werkt 't natuurlijk ook. Ik ben zelf behoorlijk chaotisch en dit is één van mijn trucjes.
Kom even ego-en.

Heb woensdag een SIS echo. Dan wordt de baarmoeder met water gevuld en dan kunnen ze zien hoe het aan de binnenkant eruit ziet. En daar krijg ik pas 1 febr de uitslag van.

Moedeloos ben ik ervan. Dat alles zo lang duurt.

Ben al 6 weken aan het vloeien, en daar word je niet vrolijker van, ook geen seksleven.
Euh ja, zo ongeveer wel, een 40 kg verhuizing Ik neem altijd zoveel mee terug van uit NL! Nu heb ik mijn zinnen weer gezet op een WC bril, borstel, WC rolhouder enz van de Xenos van het strandthema.. weegt heus niet zwaar

Ik ga eens uitzoeken of/ en waar ik moet overstappen, ik laat het je nog weten als ik weet hoe laat ik daar naar toe ga! (naar Maastricht)

Wbt die boiler.. ik mail je er nog even over.

Yasmijn: wat kut zeg allemaal! Schiet idd allemaal niet op, zeker niet als je weet dat ding er wat jou betreft uit mag! Succes en (nu doen ze het weer wel,die knuffels!)
Ik zie nu helemaal voor me hoe Nemo naar Marokko vertrekt met een boiler.

Is het enkel winterdip hier of ook wel leuk, FN?

Yas, sterkte.

Jooles, is het gerelateerd aan je staat-van-zijn? Veel sterkte.
Ja, hier zijn is leuk! Heerlijk weer met vriendinnen op de bank met een kop thee, stomme programma's kijken op tv, wegwaaien op de fiets (ja zelfs dat is een beetje leuk). Ik heb eigenlijk gewoon een beetje een Habibi-dip.

We zijn nu volgende week 2,5 jaar samen, maar ik heb het gevoel dat er geen volgende stap in de relatie aankomt.

Wil je kinderen? Weet ik niet.

Wil je trouwen? Ooit

Wil je me aan je ouders voorstellen? Ooit

We hebben er ruzie over. Hij durft/ wilt me gewoon niet voorstellen en ik kan alleen maar raden naar redenen. Hij zegt dat hij het wilt, maar nu nog niet. En waarom nu nog niet kan hij niet echt zeggen. Dat draait altijd weer uit op ruzie.

nu hebben we besloten het even niet over de toekomst te hebben en dan is het weer super leuk. Maar ondertussen moeten er wel allerlei dingen gebeuren waarvan ik toch ook wil dat we weten hoe het verder gaat. Het huis waarin we wonen moet helemaal verbouwd worden en dat geld komt niet alleen uit zijn portemonnee. We willen nu voor ons zelf beginnen en zijn daar echt heel serieus mee bezig, maar dan denk ik: dat is toch ook een verbintenis? En nog wel 1 waar je echt goede afspraken bij moet maken!

Als ik dan hier ben dan heb ik er weer alle tijd om over na te denken. En dan kom ik tot de conclusie dat ik van hem hou, dat we het leuk samen hebben, dat er potentie in zit, maar dat ik niet weet of hij verdere stappen wilt nemen. Ja ooit. Maar dat telt niet! Ga echt niet jaren wachten.

Straks ben ik 30+ en dan zegt ie: ik wil toch geen kinderen. Als ik dan nog een andere man moet zoeken (want ja, zo graag wil ik kinderen) en nog kinderen moet proberen te krijgen (met de nadruk op proberen, want wie weet lukt het niet) dan blijf ik mss wel kinderloos (aan de andere kant, wie weet blijf ik sowieso wel kinderloos om weet ik veel wat voor redenen, maar dat telt even niet)

Nou ja. ben er mee bezig dus!

Fille: waar was jij? het is weer even een tijdje geleden. Je was toch bij Berliner op bezoek? met je mooie cadeau? Hoe was het?!
Cadeau had als gevolg dat elke keer als iemand langskwam of we met mensen afgesproken hadden, Berliner na vijf minuten zei: 'vraag 's hoelaat het is!' om daarna triomfantelijk op zijn horloge te kijken.

Ik herken je dip wel een beetje. Maar samen een bedrijfje beginnen is wel een flinke stap, toch? Maar het ouders-gedeelte lijkt me ook erg frustrerend.
Dank Kjong maar voor dat stomme bubbels, eigenlijk is zij de aanstichtster!

Fille, wat kunnen mannen toch kneuterig zijn....

FN, balen als je al zover in een relatie zit en de enige reactie is ooit. Zou ik ook wel op m'n hoofd krabbelen. Kijk met Cadiman is het simpel. Wanneer ga je me voorstellen? Nooit. Kijk, ik weet waar ik aan toe ben!

Yas, fuck...oh nee, nie fuck. Dan hopen dat ze er snel achterkomen.

Jooles, was da nou? Relax hè.

Isiss, ik weet niet of je er de ruimte enzo voor hebt. Maar zo'n AH krat alvast vullen met de dingen die je altijd meeneemt (en niet thuis gebruikt) dat startklaar in een zijkamertje en daar de kaartjes in? Waarom ook niet wat printjes maken en wat nonchalant verspreiden?
Jullie zijn lief hoor, met die kaartjes.

Ik heb straks toen ik thuiskwam meteen 'n stapel in m'n tas-van-nu gestopt, dus nu zijn we hier klaar mee en stel ik voor 't over belangrijkere dingen te hebben.

Fille: ik zie 't helemaal voor me, dit is ook 'n actie voor R. Leuk!

Cadi: nooit.

Nemo: ik ga je morgen terugmailen, gaat nu niet meer lukken.

Was erg gezellig met Miljas! Ik update je wel in de mail.

Dat ge-ooit is wel frustrerend op 'n gegeven moment. Vooral als alles 'ooit' is. Samen bedrijfje beginnen is zeker 'n verbintenis, en ook belangrijk om goed te regelen samen. Vage kerel.

Yas:
Isiss: zou het niet beter kunnen verwoorden: vage kerel!!!

Cadi: nooit? ..huh? Waarom nooit?

Fille: hij vond het leuk dus! Goed zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven