Stracciatella toetjes gezocht!

21-06-2011 10:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 8 was (ben nu 23) aten we thuis weleens van die stracciatella toetjes.

Het was poeder waar je melk bij moest doen, even kloppen, in de koelkast om op te stijven en klaar.

Ik vond ze zooo heerlijk!

Ik kan deze toetjes (volgens mij van Dr Oetker) nu nergens meer vinden in de winkel. Alles wat met stracciatella is is of ijs, of mousse maar die bedoel ik niet..

Gewoon dat poeder van toen.

Wie weet waar die pakjes nog te krijgen zijn?
Ik!!!

Ik heb er ook een topic geloof ik over gehad. Het was stracciatellamousse, ik weet welke je bedoelt.

In NL heb ik het nooit meer kunnen vinden. Toen ik met forumster Roos naar DE ging om boodschappen te doen waren ze daar nog wel te krijgen.

Ik heb er dacht ik nog 1 liggen die ik niet eet want ik eet zelf geen toetjes, ik moet vanmiddag even kijken, als die nog goed is dan mag je hem hebben, dan stuur ik hem op. Ik zoek het vanmiddag even op of ik hem nog heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ik heb het ook over die poeder hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij mijn C1000 hebben ze volgens mij wel zoiets. Het staat naast het griesmeelpuddingpoeder. Ik wil vanmiddag anders wel voor je kijken.

Op internet vond ik deze 2:

Wat lief van je MV
Ja zulke bedoel ik!!!

MV is een schat

Het is niet alleen de smaak maar ook dat 'vroegah' gevoel.

Stond ik daar als klein Kuzuutje in de keuken heel secuur die melk af te wegen in de doorzichtige maatbeker.

En dan heul hard met de garde erdoorheen!!!
Kuzu: ik zie het helemaal voor me

Ik vond vroeger de saroma toetjes zo lekker. Ik heb ze later nog eens gekocht, maar vond ze niet te eten meer. Ik hoop dat deze nog net zo lekker is als toen
Heette dat niet klop klop?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik maak nog wel eens saroma (chocola of karamel) maar doe er dan voor een gedeelte ipv melk geklopte slagroom bij. Heerlijk!!
Soms heeft de xenos dit soort dingen nog wel in assortiment.
quote:Tickel schreef op 21 juni 2011 @ 11:57:

Heette dat niet klop klop?Nee die van Dr Oetker niet. Stracciatellamousse staat erop.
Ik heb net even gekeken, maar bij de C1000 hebben ze niet de stracciatella toetjes, maar wel iets anders met chocoladestukjes erin.

Misschien in Duitsland proberen, want daar staat het wel op de Dr Oetker site.
Bedankt voor jullie suggesties en Tegucigalpa dankjewel voor het kijken.

Ik zal nog eens bij een groothandel kijken, moet ik toch binnekort heen.
Kuzu,

Ik hem ze gevonden, ik heb 2 pakjes voor je. Ik maakte het zelf met slagroom hoor. Ja ik ben meer van, of liever een lekker toetje of anders niets. Is mijn mening.

Ik heb even een leenlaptop en mijn hotmail wil er maar niet op werken, dat emailadres was mylenevalerie@hotmail.com

nu even tijdelijk mylenevalerie@gmail.com

Stuur je adres en ik stuur de 2 zakjes/doosjes naar je toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven