Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 20:57:

[...]

het was voor beide jongens de eerste keerJa Ja .. En de paashaas bestaat
quote:bommi schreef op 25 juni 2011 @ 20:58:

Voor beide jongens de eerste keer. En voor jou?daarvoor heb ik het alleen met condoom gedaan
Ben je nou zo dom, of doe je alleen maar alsof.

[...]

het was voor beide jongens de eerste keerOh, geen enkel probleem, van de eerste keer word je nooit zwanger!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:00:

[...]

daarvoor heb ik het alleen met condoom gedaan

[...]

het was voor beide jongens de eerste keer

Als een jongen het voor de eerste keer doet, dan kan hij geen meisjes zwanger maken.

Dan schiet hij alleen nog maar losse flodders...

Dat weet je toch wel?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:mjdh schreef op 25 juni 2011 @ 21:01:

Ben je nou zo dom, of doe je alleen maar alsof.

Ik dacht dat een kilo lood zwaarder was dan een kilo veren... nu je antwoord?

nu ontopic graag
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:01:

[...]

wat lach je nou
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:03:

[...]

Ik dacht dat een kilo lood zwaarder was dan een kilo veren... nu je antwoord?

nu ontopic graag

je bent dus dom.

En da's ontopic
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:03:

[...]

wat lach je nou

Wat denk je ?

Jij hebt echt het IQ van een schoen amoebe
Mijn antwoord? Als je zo sletterig bent als je je voordoet in dit topic dan zoek je het zelf maar uit. Ik ga je echt niet vertellen of je zwanger bent of niet WANT DAT WEET IK NIET! Doe een test, ga naar de dokter, weet ik veel.
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:04:

[...]

Wat denk je ?vertel het eens
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:05:

[...]

vertel het eenseens even denken, ik lach omdat ik het programma Jongens tegen de Meisjes zo leuk vind
"oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken"

Meid, je moet er een pilletje uithalen en die doorslikken, niet het hele doosje!

En ja je bent zwanger, gefeliciteerd!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:06:

[...]

eens even denken, ik lach omdat ik het programma Jongens tegen de Meisjes zo leuk vind
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:06:

[...]

eens even denken, ik lach omdat ik het programma Jongens tegen de Meisjes zo leuk vind Echt? Ik vind het ook leuk, maar me hubby vind het niks dus we gaan zo maar klusse voor me baby. Ik ben wel ongi, maar da's tog goed dan?
(Sorry hoor maar wie is er hier nu 'kinderachtig'. Een meisje van 18 zit mogelijk in de problemen en het enige wat jullie kunnen doen is haar belachelijk maken. Dat is gewoon zielig. Getuigd niet bepaald van je eigen volwassenheid )

TO als ik jou was zou ik zodra je kan testen een test kopen. Probeer het nu zoveel mogelijk te laten voor wat het is. De kans dat de test positief is, is niet zo groot. En in het vervolg echt beter opletten, maar dat snap je zelf neem ik aan ook.

Succes!

Voortaan ook een condoom gebruiken! Je weet nooit wat iemand onder de leden heeft, ook al zegt hij dat het de eerste keer is. Better save than sorry!
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:07:

[...]

Dat jij nog kan lachen. Ik zou me kapot schamen als ik jou was.
Ja ik denk ook zwanger, van een drieling. Ze gaan Shaneequa, Truus en Philomein heten. Leuk, gefeliciteerd!
quote:Xam schreef op 25 juni 2011 @ 21:08:

(Sorry hoor maar wie is er hier nu 'kinderachtig'. Een meisje van 18 zit mogelijk in de problemen en het enige wat jullie kunnen doen is haar belachelijk maken. Dat is gewoon zielig. Getuigd niet bepaald van je eigen volwassenheid )

TO als ik jou was zou ik zodra je kan testen een test kopen. Probeer het nu zoveel mogelijk te laten voor wat het is. De kans dat de test positief is, is niet zo groot. En in het vervolg echt beter opletten, maar dat snap je zelf neem ik aan ook.

Succes!

Voortaan ook een condoom gebruiken! Je weet nooit wat iemand onder de leden heeft, ook al zegt hij dat het de eerste keer is. Better save than sorry!Ik zat ook al te kijken vanaf hoeveel weken nadat je ongesteldheid is uitgebleven kan testen, maar ik word er niet echt wijs uit, enig idee vanaf hoeveel weken de uitslag betrouwbaar is?
wie heeft het hek weer open laten staan?
quote:batwom schreef op 25 juni 2011 @ 20:59:

[...]

Je hebt het tegen mij?

Hij moet ze gewoon volspuiten die nickelsonsletjes, dan

hebben de mooiboys ook wel respect

Een quote van TO in jouw eigen topic nota bene.Dat van haar was natuurlijk ook erg kinderachtig.
quote:mjdh schreef op 25 juni 2011 @ 21:08:

[...]

Echt? Ik vind het ook leuk, maar me hubby vind het niks dus we gaan zo maar klusse voor me baby. Ik ben wel ongi, maar da's tog goed dan?Mwa het gaat .. Maar klussen als je ongi ben ? gewoon doen, een echte vent bevaard ook de rode zee
quote:Star schreef op 25 juni 2011 @ 20:58:

O en Gerda, dubbelnicken mag niet.Scherp!
Taaaatuuuutaaaaatuuuutaaatuuu. HRS has arrived.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven