Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:25:

[...]

Ik doe het ook nooit meer zonder condoom Je neus groeit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:29:

[...]

en je pil slikken, niet alleen sjokomelja dat was me duidelijk
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:30:

[...]

Je bent nog steeds een slet als je dit doet ...

Niet per definitie.

Wel belangrijk is je eigen grens bewaken, en daar ligt nog wel een leerpuntje voor TO.
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:31:

[...]

ja dat was me duidelijkNeeeeeee ? echt ? .. Wow
quote:friezinnetje schreef op 25 juni 2011 @ 22:30:

Jij doet aan de overtreffende trap??Ik zie TO over een jaar of twee wel zwanger van haar tweede kind, eigenlijk. Een vierling is nooit uit te sluiten!
quote:egelviva schreef op 25 juni 2011 @ 22:32:

[...]

Niet per definitie.

Wel belangrijk is je eigen grens bewaken, en daar ligt nog wel een leerpuntje voor TO.Vind ik wel, als jij met jan en allemaal het bed in duikt vind ik je gewoon een slet. maar dat is mijn mening...
quote:blokjekaas schreef op 25 juni 2011 @ 22:33:

[...]

Ik zie TO over een jaar of twee wel zwanger van haar tweede kind, eigenlijk. Een vierling is nooit uit te sluiten!natuurlijk
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:35:

[...]

natuurlijkals je je laat neuken door jan en alleman, je pil vergeet en geen condoom gebruikt komt dat er inderdaad van, kinderen van verschillende vaders
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:01:

[...]

Dat heb ik net in mijn post boven de jouwe uitgelegd.

nouja ik ging naar beiden jongens toe met de intentie dat er niks zou gebeuren, dus ik had geen condooms meegenomen en zij hadden ze niet meer ofzo

Je bedoelt dat ze het hele pakje al leeg hadden geoefend voor de grote dag van hun allereerste keer?

Doos.
Is dit alweer een trol?
voor mijn huwelijk heb ik het wel eens met 2 verschillende mannen op 1 dag gedaan...Ben ik dan ook een slet? (overigens wel met condoom)
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:xalvadora schreef op 25 juni 2011 @ 22:41:

Is dit alweer een trol?Ik hoop het.
quote:Madhe schreef op 25 juni 2011 @ 22:40:

[...]

Je bedoelt dat ze het hele pakje al leeg hadden geoefend voor de grote dag van hun allereerste keer?

Doos.Lége doos!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:feeks schreef op 25 juni 2011 @ 22:37:

[...]

als je je laat neuken door jan en alleman, je pil vergeet en geen condoom gebruikt komt dat er inderdaad van, kinderen van verschillende vaders

Sowieso ga ik me niet meer laten neuken door jan en alleman, mijn pil gewoon altijd meenemen en condooms bij me hebben.

Zo krijg ik geen kinderen van verschillende vaders
Blijft nog steeds erg vreemd dat je na die eerste keer onveilige seks, 2 dagen later wéér onveilige seks had....
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:50:

Blijft nog steeds erg vreemd dat je na die eerste keer onveilige seks, 2 dagen later wéér onveilige seks had....Jongen 2 had dus waarschijnlijk van jongen 1 gehoord dat we het zonder hadden gedaan dus had hij ook "geen condooms"
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:52:

[...]

Jongen 2 had dus waarschijnlijk van jongen 1 gehoord dat we het zonder hadden gedaan dus had hij ook "geen condooms"het woord "nee" komt niet in je vocabulaire voor?
Begrijp ik het nou goed dat als je kinderen hebt van verschillende vaders je dan een slet bent?

Interessant
quote:feeks schreef op 25 juni 2011 @ 22:53:

[...]

het woord "nee" komt niet in je vocabulaire voor?Ik vind ze beiden al een tijdje leuk, en het is op de een of andere manier moeilijk nee zeggen als je zo'n kans krijgt
Nee zeggen is je grootste leerpunt crystal
Maar jij was er toch ook bij de tweede keer?

Dus hij zei: ja maar met mijn vriend deed je het ook zonder, dus moet dat met mij ook? En jij zei gewoon: oh, ok!

Als iemand zegt spring, vraag jij dan hoe hoog?

Had je niet na die eerste keer genoeg waarschuwing?

Mijn god zeg!
Moeilijk nee zeggen als je zo'n kans krijgt?

Kans? Kans?

Het is niet te geloven zeg!
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:30:

[...]

Je bent nog steeds een slet als je dit doet ...

Waarom? Als er nu een naam was voor jongens die van bed naar bed hupsen, met dezelfde betekenis, dan misschien wel... Nu is de jongen nog steeds een stud en een held, en het meisje nog steeds een slet? Dubbele moraal, daar word ik misselijk van...

Overigens staat buiten kijf dat het godsgruwelijk stom is om zonder condoom en andere voorbehoedsmiddelen met jan en alleman in bed te duiken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:54:

Ik vind ze beiden al een tijdje leuk, en het is op de een of andere manier moeilijk nee zeggen als je zo'n kans krijgtEen kans nog wel. Allemachtig.
Wat kreeg je ervoor, een pakje kauwgom en een breezer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven