Bellen

25-06-2011 16:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat er in een man om als hij regelmatig zegt ik bel je morgen.... en dan niet belt? Van de afgelopen dagen kon ik er nog redelijk inkomen.... Maar vandaag?? Ik had hem vanmorgen heel even aan de telefoon, maar die van mij was leeg, dus hij zegt: 'Ik ga ff sporten, bel je over een uurtje'.

We zijn nu 4 uur verder en nog niks gehoord! Zelfs geen berichtje met dat het nu ff niet uitkomt ofzo....
Hij parkeert je gewoon.

De rollen omdraaien, dat is altijd het beste.

Als hij een keertje wel belt, neem dan niet aan.

Zorg eens dat hij zich ongerust maakt.

Wordt hij dat niet, dan beteken je niets voor hem.
Draai de zaken om: zeg als HIJ eindelijk belt: ik moet nu even afwassen of boodschappen doen of zo. En gaaaaaan! Echt doen. Gegarandeert dat hij dan ander gedrag gaat vertonen....tsja mannen......
voer eendjes geen oorlog!
Bedankt voor de reacties! Ik weet ook wel dat mannen er anders mee omgaan dan vrouwen, maar dit vind ik behoorlijk respectloos....

Hij is trouwens juist heel erg van het bellen, meer dan ik dat ben, vandaar dat ik dit niet snap.

We hebben (uh, hadden) een lange afstand'relatie' (naja van relatie kan je nog niet echt spreken), hij woont in Ierland, ik in NL (hij is wel gewoon Nederlands).

Afgelopen maandag heeft hij er plotseling een punt achter gezet, de afstand trekt hij niet. Hij heeft toen niet gebeld, maar gewoon per ping duidelijk gemaakt. Hij daarna ook ff niet bellen, want een welles - nietes gesprekje schiet ook niet op. Hij zou me later deze week bellen. Woensdag pingde hij me, ik liet hem links liggen, kon het nog niet. Gisteren wat over en weer gepingd en 's avonds zou hij me bellen. Dat is hij (denk ik) straal vergeten.... Vanochtend belde hij me heel even, maar mijn batterij was leeg, dus toen zei hij: Ik ga ff sporten, bel ik je over een uurtje.

Nou prima.... Maar hij heeft nog steeds niet gebeld!!!

Ik vind het allemaal behoorlijk respectloos.... Hij zet er op een lullige manier een punt achter, laat mij hier zitten met een hoop vragen...

Ik heb toch op zijn minst een beetje recht op wat uitleg?
Als hij straks nog niet heeft gebeld, bel ik hem vanavond zelf....
Pingen??

Klinkt erg serieus....

Ja, bel hem vooral...
Uitmaken per ping vind ik ook not done.
[quote]joop_2000 schreef op 25 juni 2011 @ 17:43:

[...]

Jij bent een ideale uitzondering! Het is dat we allebei niet aan relaties doen, anders had het best wat kunnen worden tussen ons

Daarom juist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven