de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
'Elk wonder dat ooit gebeurde, gebeurde op een gewone dag; een dag als vandaag.'

Ik ben zwanger!
Lekker laten leven...
MAGIC!!!!!

wat fantastisch ! wat onwijze goed !!!!!

*pinkt een traantje weg*

jeetje zo word het nog druk in het middelste gedeelte van de tabel .

(passen nog veeeeel meer bij hoor meiden )
Oooeeehhhhh MagiC wat geweldig!! Gefeliciteerd!!!!
Jaaaaaaahhhh!!! Oh wat super goed Magic. Dit nieuws kun jij zo goed gebruiken met al die andere nare dingen. Gefeliciteerd!!!! Begin maart wordt het dus. Zo leuk!

Knappekloon, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie hebben ondanks het weer vast een geweldige dag gehad. Heb je vannacht wat kunnen slapen? Vandaag maar rustig aan om alle indrukken te verwerken.

Hier alles goed. Alleen erg onzeker zo die eerste weken. Vandaar even iets minder op Viva.
ik had barbabella op de chat en moet je van harte feliciteren MagiC_ ! ze kan niet op het forum
Magic, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!!!!
Magic, wat een geweldig nieuws! Ik had al zo'n voor gevoel.. Van harte gefeliciteerd meid!!
Magic, gefeliciteerd!!!!! Ik (weekdier) krijg gewoon een brok in mijn keel.

KK, wat zag je er prachtig uit! Heb je genoten?
Magi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Super.

Dotje, dat klinkt heftig van je vriend. Twee keer een transplantatie is niet niks. Wat lief van zijn vader dat die een nier wou afstaan. Is je vriend nu stabiel?

Ik heb cryoglobulimenie. Dat is een auto-immuun ziekte en veroorzaakt bij mij ook vasculitis (bloedvatonteking) en soms pijn/ontstekingen in mijn gewrichten. De kans bestaat dat ik hierdoor later ook reuma zal krijgen. Het is nu een aantal jaren stabiel en mijn nierfunctie is nog goed genoeg, dus ik heb (nog) geen dialyse nodig gelukkig. Het lastige is dat ik erg sterk op medicijnen reageer (niet alleen op die hormonen dus, op alle medicijnen eigenlijk) en het daardoor telkens een heel gepuzzel is om de goede medicijnen te vinden. Helemaal omdat ik ook astma heb en sommige medicijnen die goed voor mijn nieren waren weer heel slecht voor mijn longen bleken te zijn en ik acht maanden per jaar met luchtweginfecties rondliep.

Toen ik na jaren eindelijk op de goede medicijnen zat, wilde ik zwanger worden en kon de nefroloog dus weer opnieuw gaan puzzelen om mij op medicijnen te krijgen waarmee dat mocht. Het heeft acht maanden geduurd voor ik toestemming had om alle anticonceptie te laten staan.
Magic Wow!!! Gefeliciteerd!!
kom tie dan

Magic ook gefeliciteerd natuurlijk!!!!

je hebt het mooi gezegd!!!
even kort onze dag;

ik was heel rustig sochtends, duurde alleen te lang met makeup en jurk dus ik was een kwartier te laat bij de kapel (haha maar ze moesten toch op mij w8en). toen de kapel inlopen met vader, en zag ik mijn aanstaande man, zooo mooi!!!! leuk verhaal van de ambtenaar, ringen, zoen blabla.

groepsfotos in restaurant gedaan in de buurt ivm stortregen.

alle klanten, tafels en stoelen aan de kant geschoven haha,

daarna in de stortregen (had kaplaarzen gekocht :-) ) fotos gemaakt.

daarna feestlokatie, super gezellig, super eten, super werknemers. super dj en leuke karaoke!!!!

wij en daggasten gingen pas om 2 uur weg, de rest vroeger, dus heel gemoedelijk.

met de daggasten naar een hotel, hier vanmorgen ontbijten.

en daar zit ik dan.... ring op de vinger en opeens een andere achternaam... wel gek hoor.

we gaan dinsdag op vakantie :-)
klinkt als een mooie dag KK
Oooowh, KK wat een mooi stel jullie. Proficiat met jullie huwelijk, wat leuk! Zal weleven wennen zijn je nieuwe naam!
Lekker laten leven...
Magic: wauw!!!! Gefeliciteerd! Geweldig einde van een zware week voor jou.

KK: Wauw! Wat een mooie bruid en bruidegom!! Tot in de puntjes verzorgd en jullie zien er heel blij uit.

Ik krabbel langzaam op. Als ik teveel doe zwel ik op dus ik ben gedwongen om het heel rustig aan te doen. Verder staan mijn darmen lekker stil dus dat drukt lekker tegen mijn eierstokken aan en zo. Zitten wordt steeds moeilijker. Ik drink me suf en eet vezels tot ik ze niet meer kan zien.

Morgenochtend nog een echo ter controle en bloed prikken en hopelijk morgenmiddag de terugplaatsing!!! Spannend vind ik het maar allemaal.
Gefeliciteerd Magic, wat een goed nieuws!!! Yam waarschuwde me op Hyves.

Kk natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

Verder lees ik mee hoor, maar even erg druk.
Owh Kaetje, wat lief. Ik zie dat je me in het midden hebt gezet!

Lieve meisjes, bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. Ik kan het nauwelijks geloven dat het echt gelukt is. (Ik VOEL wel dat gelukt, is maar toch.... )

Gaat gaat goed met me. Ik ben de hele dag al alleen, want Magicman moest vanochtend na test; hup! werken... Ben een beetje aan het poetsen geslagen.... De zon heeft in ons deel van het land lang op zich laten wachten, maar nu zit ik eindelijk met laptop lekker buiten in de schaduw te genieten.

Taartje ik duim voor je terugplaatsing morgen! Ik begrijp heel goed dat je het allemaal maar spannend vindt, want dat is het ook...

Toi toi toi meisje!
Lekker laten leven...
Fijn Magic, dat je er ook een goed gevoel bij hebt!

En KK, ik had het al op je hyves gezegd maar jullie zijn een prachtig paar! De dag klinkt ook heel leuk.

Taartje, wat hier nog wel eens helpt is warm water 's morgens op de nuchtere maag. En dan 2 of 3 kiwi's eten.

Hier alles goed. Een luie dag eigenlijk, heerlijk. Vanavond vroeg naar bed voor de verandering
Magic, van harte gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws, je doet je naam wel eer aan..

KK, ik had ook op hyves al een berichtje achter gelaten maar jullie zagen er erg mooi uit. Geniet van jullie vakantie..
Hey prikbitches!

Ik klets niet met jullie mee, maar heb toch een vraagje. Ik ben net begonnen aan mijn 3e ivf poging en spuit daar o.a Decapeptyl voor. Ik voel me daar altijd heel duizelig door en heel moe en dat is nogal vervelend (licht uitgedrukt) als je gewoon moet werken. Dat lukt bijna niet. Mag ik vragen of jullie weten of er ook een goede vervanger is van de Deca en of die ook veel bijwerkingen met zich meebrengt?
Cherry, ik heb er nog nooit van gehoord. Ik weet alleen dat je ook een "kort" traject kan doen waarbij je niet eerst in de overgang wordt gebracht. Dan heb je dus geen Deca nodig.

Sterkte want het lijkt me erg vervelend om zo veel klachten te hebben van de hormonen.
MagiC, gefeliciteerd!!!!
MagiC, fijn dat je je zo goed voelt!! Je klinkt heerlijk rustig.

Taartje logisch dat je het spannend vind, ik duim voor een terugplaatsing morgen.

Abc, wat heftig allemaal zeg, poeh lijkt me niet niks zo'n ziekte!

KK, jullie zagen er prachtig uit! Hele fijne vakantie, nog even lekker uitrusten en ontspannen voor het medische circus weer begint!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven