Waar blijft de zon ??

26-06-2011 11:57 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeeey,

Zitten jullie ook zo met smart te wachten op het lekkere weer ?

Ik zit nu al ingesmeerd en wel in de tuin te wachten maar het blijft maar bewolkt, is er bij jullie al iets te zien ?

Ik woon trouwens in het westen van nederland ...

Puur nieuwschierigheids vraag hoor

Verveel me een beetje
Hier 34 graden in de schaduw, pfff ik word gek van de hitte. :Imao:

@ Andalucia
Eindhoven nog steeds heerlijk bewolkt.

Ik heb echt een depressie woensdag, ik haat heet weer.
Hier 34 graden in de schaduw! Ik word gek van de hitte. :Imao:

@ Andalucia
Hier, Zuid-Holland, echt geen zon nog
Hier in Rotterdam probeert het zonnetje een plekje te vinden om door de wolken de aarde te bereiken. Ze schijnt steeds heel even, maar ik denk dat ze in de loop van de dag gaat winnen.
Hier, tussen Maas en Waal, is het bewolkt en benauwd.

De zon moet echt moeite doen om er door te komen.
provincie utrecht, beetje bleek zonnetje hier nu.

wel warm en klam.
wij slapen nooit.
OEHOEH de zon breekt hier nou door! net nog helemaal bewolkt en nu 50% blauw
Hier in Gelderland ook bewolkt, af en toe piept de zon even tevoorschijn...
Hier aan de zee geen zon te bekennen. Jullie hoeven dus niet in de auto naar het strand te stappen.
Ik verveel me ook echt de knetter ... De kids zijn ook zelf bezig, de oudste ( 4 jaar ) ligt een film te kijken en de jongste ( 6 maanden ) slaapt en me mannetje zit te leren ik voel me ineens heel alleen
Hier, in gelderland, hangt een dikke grijze wolk en soms komt er 1 zonnestraaltje doorheen.
oh, ik kijk nu naar links en daar zie ik weer heel veel en heel donkere wolken aankomen :(
Wat een grote verschillen weer in dit landje.

Ben voor jullie even naar buiten gelopen, maar niks benauwd en/of warm hier en zwaar bewolkt. Hartje Randstad. Net nog even op pag 703 t/m 705 gekeken. Nou, ik zie het vandaag echt geen 26 worden en morgen ook geen 31, helaas. Kan wel even wat zonnewarmte gebruiken.
Sorry dames, maar ik wou dat ik een wolkje zag...ik ga kapot hier met 37 graden....
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
hier in Alkmaar , bewolkte lucht, bijna windstil, maar zon?? niet dus... en warm, nou ik heb nog steeds mijn lange broek aan hoor, met mijn slippers . Je weet maar nooit, of ht vandaag idd 30 graden gaat worden, groetjes
Int noorden de zon.. Ik ga richting strand! Tabee .
Het is hier 20 graden. Een uurtje geleden heb ik maar een vestje aangedaan. Ik heb mijn huis op de tocht staan en dat maakt het met de westenwind toch wel een beetje fris. Laat het wel zo, want ik ben gek op een windje door het huis.
Ik flevoland (onderaan net boven amsterdam) al de hele dag een stralend blauwe lucht wel hier en daar een wit wolkje. Niet drukkend of benauwd gewoon lekker warm. straks lekker naar de stad een terrasje pakken
Erger u niet, verwonder u slechts!
hier vlakbij amsterdam nog niks. Wolken, wolken en meer wolken. Wel een beetje blauwe lucht er tussendoor. Maar nog geen zon.
quote:thee schreef op 26 juni 2011 @ 12:22:

Wat een grote verschillen weer in dit landje.

Ben voor jullie even naar buiten gelopen, maar niks benauwd en/of warm hier en zwaar bewolkt. Hartje Randstad. Net nog even op pag 703 t/m 705 gekeken. Nou, ik zie het vandaag echt geen 26 worden en morgen ook geen 31, helaas. Kan wel even wat zonnewarmte gebruiken.Ook randstad, vind het wel benauwd aanvoelen. Af en toe breekt het zonnetje door. Mag van mij wel weg blijven vandaag.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 12:41:

hier vlakbij amsterdam nog niks. Wolken, wolken en meer wolken. Wel een beetje blauwe lucht er tussendoor. Maar nog geen zon.Vind je het ook niet wat benauwd/drukkend voelen?
Ja hoor, zon. En weg is 'ie weer. Wacht:........... oh nee. Dacht even dat 'ie er weer was. Ik weet niet hoor, af en toe zie ik een glimpje zon, maar voor ik met m'n ogen knipper is er geen straal meer te bekennen. Ik hoop dus op een stukje duidelijkheid, geen zon: prima. Maar dan moet 'ie ook consequent wegblijven want hier word ik dol van
Vriend hoorde net onweer....
quote:positivodo schreef op 26 juni 2011 @ 12:48:

Ja hoor, zon. En weg is 'ie weer. Wacht:........... oh nee. Dacht even dat 'ie er weer was. Ik weet niet hoor, af en toe zie ik een glimpje zon, maar voor ik met m'n ogen knipper is er geen straal meer te bekennen. Ik hoop dus op een stukje duidelijkheid, geen zon: prima. Maar dan moet 'ie ook consequent wegblijven want hier word ik dol van Jij ziet tenminste nog een glimpje, hier aan de kust nog niet eens een glimpje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven