Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 22 januari 2008 om 13:21
quote:Q-Q schreef op 21 januari 2008 @ 21:54:
Blondi
Wie maakte het laatste doelpunt in het oude Vitesse stadion?
Deze vraag is inderdaad te moeilijk, zelfs voor voetbal liefhebbers. Dit weet je alleen als je toevallig op de tribune zat bij die wedstrijd ofzo. Na enig gegoogle kwam ik dit tegen:
De laatste officiële wedstrijd van het eerste elftal van Vitesse werd gespeeld op 21 december 1997 tegen FC Twente. Deze wedstrijd werd, net als de eerste wedstrijd in 1950, gewonnen met 2-1. Dejan Curovic was de laatste Vitessenaar die scoorde op Nieuw-Monnikenhuize
En dan weten we nog niet of dit het juiste antwoord was want we weten het scoreverloop niet. Kan best zijn dat een Fc Twente Speler als laatste scoorde in die wedstrijd.
@ Q: het is niet de bedoeling om vragen te stellen die niet te beantwoorden zijn.
Blondi
Wie maakte het laatste doelpunt in het oude Vitesse stadion?
Deze vraag is inderdaad te moeilijk, zelfs voor voetbal liefhebbers. Dit weet je alleen als je toevallig op de tribune zat bij die wedstrijd ofzo. Na enig gegoogle kwam ik dit tegen:
De laatste officiële wedstrijd van het eerste elftal van Vitesse werd gespeeld op 21 december 1997 tegen FC Twente. Deze wedstrijd werd, net als de eerste wedstrijd in 1950, gewonnen met 2-1. Dejan Curovic was de laatste Vitessenaar die scoorde op Nieuw-Monnikenhuize
En dan weten we nog niet of dit het juiste antwoord was want we weten het scoreverloop niet. Kan best zijn dat een Fc Twente Speler als laatste scoorde in die wedstrijd.
@ Q: het is niet de bedoeling om vragen te stellen die niet te beantwoorden zijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 22 januari 2008 om 15:17
dinsdag 22 januari 2008 om 16:41
Winnie, had je begrepen dat de vraag altijd gesteld mag worden door degene die het goede antwoord geeft? Als er al een poos geen vraag gepost is, kan een ander er wel een in gooien, om de boel op gang te houden.
Maar jou vraag mag nu, volgens Jasmine.
Ik weet hem in ieder geval niet.
Maar jou vraag mag nu, volgens Jasmine.
Ik weet hem in ieder geval niet.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 22 januari 2008 om 16:45
dinsdag 22 januari 2008 om 17:23
dinsdag 22 januari 2008 om 18:12
Tirzah, gewoon lekker mee doen! Paar regeltjes: Het gaat om parate kennis, dus niet googlen. Degene met het goede antwoord stelt de volgende vraag. Bij vragen die je stelt, je altijd even afvragen of je het antwoord zelf zo zou weten, of dat je zwaar moet graven op het net om met een vraag op de proppen te komen.
Winnie, ik heb jou vraag even opgezocht, maar volgens mij kent bijna niemand deze zoon. Wist je zelf het antwoord, of heb je dat van opzoeken?
Winnie, ik heb jou vraag even opgezocht, maar volgens mij kent bijna niemand deze zoon. Wist je zelf het antwoord, of heb je dat van opzoeken?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 22 januari 2008 om 18:28