Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

woensdag 22 juni 2011 om 11:08

woensdag 22 juni 2011 om 13:04
Als je maar goed genoeg zoekt vind je altijd een rare betekenis in een of andere vreemde taal of een andere reden waarom je een naam niet zou kunnen geven. Dan kun je op een gegeven moment niets meer
Als je het echt een leuke naam vind zou ik er gewoon voor gaan; vind je hem niet meer zo leuk kun je natuurlijk altijd nog een andere naam bedenken.
Heb geen idee waar je verder van houdt maar hier zijn nog wat suggesties waar je misschien nog wat aan hebt.
-Mirco
-Rens
-Jord
-Oleg
-Kars
-Mika
-Nikaï
-Kurt
-Brent
-Jiri
-Fedor
-Jarl
-Björn
-Jur
-Sven
-Lev
Veel succes, Jens vind ik trouwens echt een leuke naam ook hoor!
Als je het echt een leuke naam vind zou ik er gewoon voor gaan; vind je hem niet meer zo leuk kun je natuurlijk altijd nog een andere naam bedenken.
Heb geen idee waar je verder van houdt maar hier zijn nog wat suggesties waar je misschien nog wat aan hebt.
-Mirco
-Rens
-Jord
-Oleg
-Kars
-Mika
-Nikaï
-Kurt
-Brent
-Jiri
-Fedor
-Jarl
-Björn
-Jur
-Sven
-Lev
Veel succes, Jens vind ik trouwens echt een leuke naam ook hoor!
woensdag 22 juni 2011 om 13:51
Hoi Schimmelteentje,
Dank je wel, je hebt ook wel gelijk... ineens bevloog het me, het is zo definitief he! Ik blijf Jens ook een super leuke naam vinden (net als een aantal andere in jouw rijtje overigens..) en ben er ook inmiddels zo aan gewend dat het heel onnatuurlijk zou voelen om ineens voor een andere naam te gaan.
@ leeuw:
Raoul, Julia &
Tristan (geen 3 lettergrepen, maar past er wel erg mooi bij!)
Alexander
Gabriel
Manuel
?
Dank je wel, je hebt ook wel gelijk... ineens bevloog het me, het is zo definitief he! Ik blijf Jens ook een super leuke naam vinden (net als een aantal andere in jouw rijtje overigens..) en ben er ook inmiddels zo aan gewend dat het heel onnatuurlijk zou voelen om ineens voor een andere naam te gaan.
@ leeuw:
Raoul, Julia &
Tristan (geen 3 lettergrepen, maar past er wel erg mooi bij!)
Alexander
Gabriel
Manuel
?

woensdag 22 juni 2011 om 23:45
Toen ik zwanger was van mn 1e en nog niet wist dat het een meisje was hadden wij Noah als jongensnaam. Als onze dochter een jongen had geweest had ze ook zo geheten. Maar nu 3 jaar later hoor je de naam idd wel erg vaak waardoor ik ook twijfel of ik hem nog steeds zal geven voor de tweede als het een jongen wordt. Ik moet zeggen dat ik Troy ook erg leuk vind. Vinden jullie het een leuke combi met Anaïs of is iets anders toch beter? En wat vinden jullie van Noah en Anaïs?

vrijdag 24 juni 2011 om 00:46
quote:Cejo schreef op 23 juni 2011 @ 11:35:
@ schimmelteentje
ik vind Noah en Anaïs een beetje te parfumachtig worden.
wat vind je van Noam of Joas of Boas??
Is er nu ook alweer een parfum die Noah heet?? Nou ja ik zie het maar zo; de namen zitten dan iig wel in dezelfde lijn.
Jaja al die designers verzinnen mooie namen voor de parfums, erg inspirerend hihi!
Van je suggesties vind ik alleen Boas wel leuk, maar ik doe hem dan als Boaz anders lijkt het zo op Boos.
@ schimmelteentje
ik vind Noah en Anaïs een beetje te parfumachtig worden.
wat vind je van Noam of Joas of Boas??
Is er nu ook alweer een parfum die Noah heet?? Nou ja ik zie het maar zo; de namen zitten dan iig wel in dezelfde lijn.
Jaja al die designers verzinnen mooie namen voor de parfums, erg inspirerend hihi!
Van je suggesties vind ik alleen Boas wel leuk, maar ik doe hem dan als Boaz anders lijkt het zo op Boos.
vrijdag 24 juni 2011 om 18:57
quote:abura schreef op 22 juni 2011 @ 11:08:
Hoi!
Ik ben bijna uitgerekend van nummer 1 en als jongensnaam hebben we nu Jens. Nu dacht ik net; even kijken wat dat in het engels betekent, en er staan allerlei vertalingen van slaan en stompen enzo.... Zouden jullie dat een reden vinden om zoontje een andere naam te geven?
Nee, ik vind Jens ook een leuke naam en het is dat je het zegt, maar ik had niet geweten wat Jens in het Engels betekent.
Gewoon doén!
Hoi!
Ik ben bijna uitgerekend van nummer 1 en als jongensnaam hebben we nu Jens. Nu dacht ik net; even kijken wat dat in het engels betekent, en er staan allerlei vertalingen van slaan en stompen enzo.... Zouden jullie dat een reden vinden om zoontje een andere naam te geven?
Nee, ik vind Jens ook een leuke naam en het is dat je het zegt, maar ik had niet geweten wat Jens in het Engels betekent.
Gewoon doén!
dinsdag 28 juni 2011 om 10:59

dinsdag 28 juni 2011 om 11:58
quote:Djin schreef op 28 juni 2011 @ 09:37:
Sorry voor mijn late reactie. HIJ ZIT ERBIJ! De jongensnaam voor onze derde. Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal.Ow wat leuk! Ben nu alleen wel errug nieuwsgierig geworden hoor! Kom je t na je bevalling nog even laten weten of wil je het ons misschien nu al vertellen...
Sorry voor mijn late reactie. HIJ ZIT ERBIJ! De jongensnaam voor onze derde. Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal.Ow wat leuk! Ben nu alleen wel errug nieuwsgierig geworden hoor! Kom je t na je bevalling nog even laten weten of wil je het ons misschien nu al vertellen...
dinsdag 28 juni 2011 om 15:08
quote:Cejo schreef op 28 juni 2011 @ 10:57:
@ Aruuba...ja dat mag,de naam komt van babybytes
ben nu wel benieuwd waarom je dat wilt weten hahahaNou niets bijzonders eigenlijk hoor, hahaha. Maar ik 'bedacht' de naam laatst voor Toffifee maar vond hem zelf ook wel wat hebben. Volgens Meertens is de naam nog nooit gegeven dus ik was wel benieuwd hoe jij er zo op kwam.
@ Aruuba...ja dat mag,de naam komt van babybytes
ben nu wel benieuwd waarom je dat wilt weten hahahaNou niets bijzonders eigenlijk hoor, hahaha. Maar ik 'bedacht' de naam laatst voor Toffifee maar vond hem zelf ook wel wat hebben. Volgens Meertens is de naam nog nooit gegeven dus ik was wel benieuwd hoe jij er zo op kwam.