Mode & Beauty alle pijlers

korte kapsels

12-05-2011 10:46 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag moet ik naar de kapper en ik ben het beu. Ik kom altijd terug met hetzelfde.

Ik heb kort haar en heb al op internet gezocht naar leuke korte kapsels, maar ik vind geen inspiratie. Wie zoekt mee?

Het mag best een beetje extreem..

Misschien laat ik er de tondeuse wel overheen gaan. Lekker
Daar ben ik weer, de vorige keer heeft mijn kapper mijn kapsel verknipt

Nu ben ik toevallig een paar dagen in Amsterdam, volgens mij zit daar een Kinki, toch?

En in de Bijenkorf zit ook een kapper, die uhm.

Naja, een dure in ieder geval. Ik wil (en moet) echt naar de kapper.

Wie weet een goede kapper in Amsterdam?
Kort is goed
gewoon doen, ziet er heerlijk uit dat stoere tondeuse model en vooral nu lekker in de zomer
Sammie00: ik sinds een jaartje met veel plezier naar Lysandro aan de Reguliersgracht 95. Dit is de website van de salon. Niet goedkoop met 40 eur maar wel super goed en goedkoper dan de standaardprijs want ze ehbben jongeren/studentenkorting.

Ik ging ook naar kinki, en die ind e Bijenkorf is Peetoom, maar die salon is pas echt heeel duur
Ik heb geprobeerd of mogeen nog een plekje had, maar die zaten vol. Ben nu naar Kinki geweest en ben dik tevreden, het zit super jammer dat ik nu mobiel forum anders zou ik een blije smiley posten.
precies wat je wou, van dat extreeme korte , mm oke lekker stoer
Het is niet gemillimeterd, wel delen die heel kort zijn met langere stukken ertusen, soort kuif. Ik vind het tof!

Jammer dat mijn kapper dat thuis niet kan.....
fijn te te horen, je bent tevreden
dacht ff dat je een tondeuse kapsel wou
zag er vanmiddag 1 , platina blond ,heerlijk om te zien kan er van genieten zo mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven