Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Heb de termometer even buiten gelegd in de zon: 48 graden. Jezus. Zelfs mijn moeder vind het te heet en die is echt een hitte mens.
ik hoop wel dat wij vanavond niet weer dat noodweer van vanmorgen krijgen, het is nu heerlijk weer..
AMSTERDAM – De ANWB heeft de waarschuwing die het eerder op de dag gaf om voor de avondspits te vertrekken ingetrokken, omdat het noodweer pas later op de dag zal losbarsten.

Dit meldt de dienst dinsdag, zo meldt de NOS.

Verscheidene organisaties, waaronder de ANWB, de NS en Europ Assistance, roepen Nederlanders desondanks zich voor te bereiden op het nog naderende noodweer. De deuren en ramen dichthouden vanwege de wateroverlast en extra voorzichtig op de weg, zo luiden enkele adviezen.

Weeronline waarschuwt voor fikse windstoten tot 100 kilometer per uur, hagelbuien en flinke regenval. Het KNMI heeft in het hele land waarschuwingen voor blikseminslagen gegeven.
Ja ik snapte al niks van die waarschuwing, leek me al dat indien er werkelijk noodweer komt het pas veel later komt.

Zit de NS dan met de aangepaste dienstregeling...
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Strakblauw hoor hier! Kan me niet voorstellen dat er slecht eer komt, maar donderwolken kunnen s\altijd snel komen aandrijven....
Hier is het ook mooi weer! Aleen vanochtend was er 1 harde knal dat letterlijk mijn bed trilde!
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 15:36:

Pruttie, hoe laat moet je weer terug?Uurtje of middernacht, misschien wat later, denk dat ik dan wel in de shit zou komen. Maar dan zonder files?
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 16:27:

[...]

Uurtje of middernacht, misschien wat later, denk dat ik dan wel in de shit zou komen. Maar dan zonder files? denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Kokolientje schreef op 28 juni 2011 @ 16:08:

[...]

Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.

Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ

Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !Als je met ZZ Zierikzee bedoelt dan klopt het dat je weet waar ik zit :P
Hier in 010 is het prachtig weer. Vanmorgen dufde ik niet naar buiten om de hond uit te laten, nu heb ik de hond onder de koude douche gestopt. Ze vond het geen enkel probleem

Ik ben de weg opgeweest, vanmorgen. Gelukkig heeft het hier niet veel geregend.
Als de NS hun dienstregeling er van te voren op aanpast, weet je ook zeker dat er niks ernstigs gaat gebeuren. De NS faalt immers altijd, er komt enkel noodweer als zij er níet op bedacht zijn.
zelfs de NS site is weggewaaid!
quote:idalee schreef op 28 juni 2011 @ 17:02:

zelfs de NS site is weggewaaid!Balen, ik moet over een uurtje de trein hebben (als hij rijdt). En weet niet hoe laat hij gaat.
Pff, het zal allemaal wel meevallen toch? Pas laat vanavond en vannacht buien blijkbaar! Dus dan moet de NS ook gewoon rijden....
quote:Waldorf114 schreef op 28 juni 2011 @ 16:48:

[...]

Als je met ZZ Zierikzee bedoelt dan klopt het dat je weet waar ik zit :P

Wat, gaan de 040-ers een biertje doen in Zierikzee?

Sjonge jonge, ik ben me ook even aan het laten föhnen op de Demer, gebeurt er dit!
je kan wel op de mobiel site mm Canibale, maar er rijdt een hoop niet!

volgens mij liggen al die conducteurs gewoon op het strand

volgens buien radar komt de grote bui nog wel!
Van de mobiele site van NS:

Nieuws

Onstuimig weer verwacht

Door de te verwachten weersomstandigheden rijdt NS de rest van de dag een aangepaste dienstregeling. Op vrijwel alle belangrijke trajecten rijdt ieder half uur een trein. Houdt u rekening met een langere reistijd, vollere treinen en vaker overstappen.

U kunt toeslagvrij gebruikmaken van Fyra op het traject Rotterdam – Breda
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 16:44:

[...]

denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk

Heb afgezegd. Frikandel vind het ook niet hip als ik midden in de nacht in noodweer terecht kom. Snap ik, want 3 weken geleden had ik ook een paar late afspraken staan en toen heeft ie ook niet geslapen omdat de kans nou eenmaal erg groot is dat ik verdwaal en zo

Ga zo lekker pastasalade maken of zo, want het is hier nog gewoon haske heet!!
awh Frikandel is wel een schatje

Heb je je motor eigenlijk nog?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het zoveelste onnodige en onjuiste weeralarm.

Wanneer houden ze eens op met die paniekzaaierij ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 28 juni 2011 @ 17:27:

Het zoveelste onnodige en onjuiste weeralarm.

Wanneer houden ze eens op met die paniekzaaierij ?He-le-maal eens! Gewoon naar buiten kijken en dan weet je zelf wel wat kan en wat niet.
Hmm, daarom dat het kabinet het KNMI wil afschaffen wellicht, ze kramen enkel vinden onzin uit
Morgen 10 cm sneeuw.
quote:sammie00 schreef op 28 juni 2011 @ 17:34:

Hmm, daarom dat het kabinet het KNMI wil afschaffen wellicht, ze kramen enkel vinden onzin uitSchijnt dat ze een nieuwe supercomputer krijgen daar bij het KNMI. Maar of dat zal helpen...??
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven