Mede forummers
dinsdag 28 juni 2011 om 16:49
quote:ster89 schreef op 28 juni 2011 @ 16:47:
Daarom reageert hotfasion zo traag, ze gaat eerst bij iedereen onder de loepjes kijken tot ze iets heeft gevonden waar ze mee kan pesten :pHaha inderdaad, en als ze dan ook goed leest, zou het nog beter zijn!
Daarom reageert hotfasion zo traag, ze gaat eerst bij iedereen onder de loepjes kijken tot ze iets heeft gevonden waar ze mee kan pesten :pHaha inderdaad, en als ze dan ook goed leest, zou het nog beter zijn!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 28 juni 2011 om 16:50
dinsdag 28 juni 2011 om 16:51
Nieuw topic:
HELP ik word online gepest
Hallo iedereen.
Ik zit al een poosje op een forum en nu word ik opeens uit het niets aangevallen door een medeforumster. Uit het niets roept ze allemaal dingen en ik durf nu mijn pagina niet meer te refreshen. Ik zit hier met tranen in mijn ogen te typen, ik ben radeloos..
HELP ik word online gepest
Hallo iedereen.
Ik zit al een poosje op een forum en nu word ik opeens uit het niets aangevallen door een medeforumster. Uit het niets roept ze allemaal dingen en ik durf nu mijn pagina niet meer te refreshen. Ik zit hier met tranen in mijn ogen te typen, ik ben radeloos..
dinsdag 28 juni 2011 om 16:54
[quote]hotfasion schreef op 28 juni 2011 @ 16:51:
[...] je bent echt zo dom he, iedere keer verraad je jezelf Festen
oh enne, ik heb je gestaft schat
[...] je bent echt zo dom he, iedere keer verraad je jezelf Festen
oh enne, ik heb je gestaft schat
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2011 22:24
Reden: schelden
Reden: schelden
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 28 juni 2011 om 16:55
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 juni 2011 @ 16:53:
[...]
En wel even rolbevestigend je tuinbroek aantrekken met de croqs eronder
nee crocs zijn te warm nu, birkenstocks hè.
* is toch wel benieuwd waarom hotfasion ineens zo boos is. Eerder zette ze nog zulke leuke foto's in het outfittopic Echt snoezig, waarom dan die boosheid?
[...]
En wel even rolbevestigend je tuinbroek aantrekken met de croqs eronder
nee crocs zijn te warm nu, birkenstocks hè.
* is toch wel benieuwd waarom hotfasion ineens zo boos is. Eerder zette ze nog zulke leuke foto's in het outfittopic Echt snoezig, waarom dan die boosheid?