Mede forummers

28-06-2011 15:08 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat er veel door een aantal mensen hier hele vervelende en bijdehandte opmerkingen worden gemaakt.

Dit verpest de sfeer een beetje en is nergens goed voor.

Dus willen willen deze personen hiermee ophouden?

Alvast bedankt!
Moet je daarna niet raar opkijken dat je manier van discussiëren dan de hoofdmoot wordt in een bepaald topic. Dan gaat het helemaal niet meer om het onderwerp waar je op reageert maar hoe iemand zich dan kennelijk manifesteert in een discussie.

Dat zie je vooral gebeuren als één iemand een duidelijk andere mening heeft ten opzichte van een aantal anderen met een soortgelijke mening. En nog sterker als ze je niet weten om te turnen naar hun mening.

Zo nodig halen ze er andere topics bij waar je zogenaamd ook 'apart' heb gediscussieerd.

Ik heb me dat wel eens aangetrokken. Zat ik waarschijnlijk net even wat gevoeliger in mijn vel of zo. Normaliter als het uitdraait op de hierboven beschreven wijze, adviseer ik om je gewoon lekker terug te trekken uit zo'n topic. Het leidt echt niet naar iets goeds. Het is verspilde energie.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 30 juni 2011 @ 09:10:

Moet je daarna niet raar opkijken dat je manier van discussiëren dan de hoofdmoot wordt in een bepaald topic. Dan gaat het helemaal niet meer om het onderwerp waar je op reageert maar hoe iemand zich dan kennelijk manifesteert in een discussie.

Dat zie je vooral gebeuren als één iemand een duidelijk andere mening heeft ten opzichte van een aantal anderen met een soortgelijke mening. En nog sterker als ze je niet weten om te turnen naar hun mening.

Zo nodig halen ze er andere topics bij waar je zogenaamd ook 'apart' heb gediscussieerd.

Ik heb me dat wel eens aangetrokken. Zat ik waarschijnlijk net even wat gevoeliger in mijn vel of zo. Normaliter als het uitdraait op de hierboven beschreven wijze, adviseer ik om je gewoon lekker terug te trekken uit zo'n topic. Het leidt echt niet naar iets goeds. Het is verspilde energie.Of ze maken je pagina's lang belachelijk met flauwe grappen en grollen. Ook heel leuk en volwassen .
^ What Shahla en Iris zeggen dus, dat is het "gefrustreerd" gedrag waar ik op doel :3. Achja, aan de andere kant, het zou hypocriet van me zijn om te zeggen dat ik me ook niet schuldig maak hieraan, maar zij het dan als toeschouwer :3. Nu weer terug leren, laatste tentamen morgen! :o
Hoe kun jij je schuldig maken eraan als je enkel toeschouwer bent?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven