Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:12
AMSTERDAM – De ANWB heeft de waarschuwing die het eerder op de dag gaf om voor de avondspits te vertrekken ingetrokken, omdat het noodweer pas later op de dag zal losbarsten.
Dit meldt de dienst dinsdag, zo meldt de NOS.
Verscheidene organisaties, waaronder de ANWB, de NS en Europ Assistance, roepen Nederlanders desondanks zich voor te bereiden op het nog naderende noodweer. De deuren en ramen dichthouden vanwege de wateroverlast en extra voorzichtig op de weg, zo luiden enkele adviezen.
Weeronline waarschuwt voor fikse windstoten tot 100 kilometer per uur, hagelbuien en flinke regenval. Het KNMI heeft in het hele land waarschuwingen voor blikseminslagen gegeven.
Dit meldt de dienst dinsdag, zo meldt de NOS.
Verscheidene organisaties, waaronder de ANWB, de NS en Europ Assistance, roepen Nederlanders desondanks zich voor te bereiden op het nog naderende noodweer. De deuren en ramen dichthouden vanwege de wateroverlast en extra voorzichtig op de weg, zo luiden enkele adviezen.
Weeronline waarschuwt voor fikse windstoten tot 100 kilometer per uur, hagelbuien en flinke regenval. Het KNMI heeft in het hele land waarschuwingen voor blikseminslagen gegeven.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:44
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 16:27:
[...]
Uurtje of middernacht, misschien wat later, denk dat ik dan wel in de shit zou komen. Maar dan zonder files? denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk
[...]
Uurtje of middernacht, misschien wat later, denk dat ik dan wel in de shit zou komen. Maar dan zonder files? denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 28 juni 2011 om 16:48
quote:Kokolientje schreef op 28 juni 2011 @ 16:08:
[...]
Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.
Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ
Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !Als je met ZZ Zierikzee bedoelt dan klopt het dat je weet waar ik zit
[...]
Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.
Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ
Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !Als je met ZZ Zierikzee bedoelt dan klopt het dat je weet waar ik zit
dinsdag 28 juni 2011 om 16:48
dinsdag 28 juni 2011 om 17:21
Van de mobiele site van NS:
Nieuws
Onstuimig weer verwacht
Door de te verwachten weersomstandigheden rijdt NS de rest van de dag een aangepaste dienstregeling. Op vrijwel alle belangrijke trajecten rijdt ieder half uur een trein. Houdt u rekening met een langere reistijd, vollere treinen en vaker overstappen.
U kunt toeslagvrij gebruikmaken van Fyra op het traject Rotterdam – Breda
Nieuws
Onstuimig weer verwacht
Door de te verwachten weersomstandigheden rijdt NS de rest van de dag een aangepaste dienstregeling. Op vrijwel alle belangrijke trajecten rijdt ieder half uur een trein. Houdt u rekening met een langere reistijd, vollere treinen en vaker overstappen.
U kunt toeslagvrij gebruikmaken van Fyra op het traject Rotterdam – Breda
dinsdag 28 juni 2011 om 17:21
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 16:44:
[...]
denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk
Heb afgezegd. Frikandel vind het ook niet hip als ik midden in de nacht in noodweer terecht kom. Snap ik, want 3 weken geleden had ik ook een paar late afspraken staan en toen heeft ie ook niet geslapen omdat de kans nou eenmaal erg groot is dat ik verdwaal en zo
Ga zo lekker pastasalade maken of zo, want het is hier nog gewoon haske heet!!
[...]
denk dat je dan wel in de regen terug moet en als je al een beetje nachtblind bent, is dat niet fijn. Maar ja, als het uiteindelijk niet gaat regenen, voel je je ook lullig natuurlijk
Heb afgezegd. Frikandel vind het ook niet hip als ik midden in de nacht in noodweer terecht kom. Snap ik, want 3 weken geleden had ik ook een paar late afspraken staan en toen heeft ie ook niet geslapen omdat de kans nou eenmaal erg groot is dat ik verdwaal en zo
Ga zo lekker pastasalade maken of zo, want het is hier nog gewoon haske heet!!
dinsdag 28 juni 2011 om 17:36