Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Het is echt bloody hot hier in t Noorden. Ben benieuwd wat de avond brengt.
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 18:37:

[...]

Nope!oh gelukkig! we hebben toch wel vaker onweer en storm gehad? of ben ik nu in de war?
strakblauwe lucht hier, geen wolkje te zien.

vanmiddag paar druppels in it Fean, maar stelde niet veel voor
Ja hoor, onweer is weer terug, en het begint al met regen pfff ..

zit in zuid holland zuid ..
hier in 0592 nog steeds strak blauwe lucht.. En mega warm, 33 graden in de schaduw..
Het is bij mij binnen maar liefst 27 graden
I am surrounded by morons
Hier in NH tussen 12 en 1 een paar druppels maar daarna weer strakblauwe lucht en vies warm, nu nog......wacht op wolkjes....onweer, noodweer etc etc
Hier binnen 32'C, buiten nog steeds blauwe lucht en benauwd-024
omg. Eindhoven:

Bij mij begint het nu een beetje te waaien en wordt het wat donkerder... Bwn benieuwd!

De tunnel van de kennedylaan is trouwens (nog) kurkdroog, ben er net nog doorheengereden.
Ik hang nog even een wasje te drogen. Kan best in 26 graden en zon. (groningen)
Ernem (arnhem) meld zich ook: zit nog steeds te smelten/nog niks aan het handje

ik snap eerlijk trouwens nooit (off topic) waarom mensen deuren en ramen massaal open gaan zetten met deze kook-temperaturen. t wordt er echt niet frisser op.

ik heb alles in ieder geval hermetisch afgesloten aangezien het hier rond de 36 graden is (leuk he wonen in het oosten des lands......)
Het gaat los!!! (Delft) Eindelijk...
strakblauwe lucht een bloody hot. De kinderen zijn nog aan het spelen buiten want het is binnen niet te harden. Dat wordt morgen weer een gezellig dag.

We gaan straks nog even buiten douchen dus dat wordt nog dolle pret en dan naar bed.
Ik heb hier ook alles dicht zitten Missphoebe.

En al is het hier ook 27 graden binnen, het is nog altijd beter dan buiten want stond net even bij de achterdeur, hield een paar bladen van de luxaflex opzij en er kwam gewoon warmte achter vandaan. Echt niets aan hoor.
Omgeving 078. 31 graden en stikbenauwd. T wordt langzaam maar zeker wel donkerder.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hier nog steeds blauwe lucht al word het wel ietsje grijzer. Maar het waait nog niet, dus zal nog wel even duren
Hier nog 31 graden in de schaduw en strakblauwe lucht - Omg. Groningen
omgeving 075: nog een waterig zonnetje, flink aan het betrekken. zin in dat onweer!
Weet je wat leuk is? Dit topic over een half jaar nog eens terug lezen, als je tot je knietjes in de sneeuw staat.
Zuid Holland (0172) binnen een kwartier donkere lucht, het regent mega druppels en het rommelt verderop. Zag net ook een flits. Heb de ramen maar even dichtgedaan, voor ze uit hun voegen waaien!
Afschuwelijk heet hier in Drenthe, gelukkig staat de airco aan. Bah, vies weer dit.
ik kan niet wachten om tot mijn knietjes in de sneeuw te staan!!

Het begint hier nu ook donker te worden met veel bewolking, eindelijk!! (in het zuiden)
Het is hier nog steeds snikheet pfff

Ben ik blij dat ik een tuin op het noorden heb,vandaag bbq in de schaduw
quote:wiekje schreef op 28 juni 2011 @ 19:23:

Weet je wat leuk is? Dit topic over een half jaar nog eens terug lezen, als je tot je knietjes in de sneeuw staat.

Klopt!

Ik stond vanmiddag op het schoolplein op mijn dochter te wachten en bedacht me opeens dat ik me nog erg goed kon herinneren dat ik daar stond met de slee en een muts tot over mijn neus.
hier is de zon weg en wordt een beetje bewolkt

(k*tjes, moet ik straks nog met de bus ipv brommert, geen zin in......)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven