Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 19:32
Hier zit ook alles potdicht.. Zelfs het kiepraam wat normaal altijd minimaal op een kier staat..was wel even moeilijk om hem dicht te krijgen...arm ding..istie niet gewend he?!
Nu is het binnen 23 graden..en buiten toch zeker 10 graden warmer!
In deventer is zelfs nog blauwe lucht..maar in de verte zie ik wat wolken deze kant op komen!
Nu is het binnen 23 graden..en buiten toch zeker 10 graden warmer!
In deventer is zelfs nog blauwe lucht..maar in de verte zie ik wat wolken deze kant op komen!
dinsdag 28 juni 2011 om 19:36
dinsdag 28 juni 2011 om 19:37
dinsdag 28 juni 2011 om 19:37
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 17:07:
[...]
Wat, gaan de 040-ers een biertje doen in Zierikzee?
Sjonge jonge, ik ben me ook even aan het laten föhnen op de Demer, gebeurt er dit!Ik dacht wat ze daar in 040 kunnen, kunnen wij ook op "de eilanden" Ik zit er nog 1 boven Waldorf. In Zierikzee kan je goed bieren, in 040 ook trouwens. Mijn broer woont op steenworp afstand bij jou SG.
[...]
Wat, gaan de 040-ers een biertje doen in Zierikzee?
Sjonge jonge, ik ben me ook even aan het laten föhnen op de Demer, gebeurt er dit!Ik dacht wat ze daar in 040 kunnen, kunnen wij ook op "de eilanden" Ik zit er nog 1 boven Waldorf. In Zierikzee kan je goed bieren, in 040 ook trouwens. Mijn broer woont op steenworp afstand bij jou SG.
dinsdag 28 juni 2011 om 19:40