Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Gevonden!

Had al een oude ge-upt.

Hier in het oosten is het warm. Echt heel warm.
Hier zit ook alles potdicht.. Zelfs het kiepraam wat normaal altijd minimaal op een kier staat..was wel even moeilijk om hem dicht te krijgen...arm ding..istie niet gewend he?!

Nu is het binnen 23 graden..en buiten toch zeker 10 graden warmer!

In deventer is zelfs nog blauwe lucht..maar in de verte zie ik wat wolken deze kant op komen!
Yintha, echt? Ik zit in 0182, en hier sinds een kwartier wel donkere wolken en verkoelende wind, maar nog geen druppel
In Deventer al wolken? Ik zal het balkon eens ontruimen.
078 nu grote druppels regen en wat gerommel. Koelt nog niet echt af...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Flowerfield schreef op dinsdag 28 juni 2011 19:33 In Deventer al wolken? Ik zal het balkon eens ontruimen.Ach..het zijn gewone huis-tuin-en keuken wolken hoor.. Niets om je zorgen over te maken ;)
quote:Friezin71 schreef op 28 juni 2011 @ 19:15:

Het gaat los!!! (Delft) Eindelijk... Grr, het waait toch niet weer langs ons heen hè (Den Haag). Hier wel enigszins donkere lucht en wat gerommel in de verte maar da's alles. Heb wel zin in een beetje onweer!
Er vallen nu idd ijsblokjes uit de lucht... Dat wordt behoorlijk wat schade aan auto's als je t mij vraagt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Vakantiekriebels schreef op 28 juni 2011 @ 19:33:

Yintha, echt? Ik zit in 0182, en hier sinds een kwartier wel donkere wolken en verkoelende wind, maar nog geen druppelYep, en de 2e hoosbui is net geweest en flink gerommel. Daar nog steeds niks??
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 17:07:

[...]

Wat, gaan de 040-ers een biertje doen in Zierikzee?

Sjonge jonge, ik ben me ook even aan het laten föhnen op de Demer, gebeurt er dit!Ik dacht wat ze daar in 040 kunnen, kunnen wij ook op "de eilanden" Ik zit er nog 1 boven Waldorf. In Zierikzee kan je goed bieren, in 040 ook trouwens. Mijn broer woont op steenworp afstand bij jou SG.
Hier in een grote stad in de Randstad wordt het nu iets donkerder en hoor ik het rommelen.

De regen zal zo wel komen. Ik heb de ramen vast dicht gedaan.

Het is nog steeds bloedheet en ik zit ondertussen in een hemdje weg te snikken.
Hier in Antwerpen, zwart en hele zware wind met regenbuien en onweer, brrrr
Hier (013) is het begonnen...angstaanjagende donderklappen en iets wat tussen regen en hagel inzit, rare donkere lucht: a bit scary...

flits heeeeel dichtbij en hard
Hier wakkert de wind wat aan en hoor ik wat rommelen boven m'n hoofd. Heb er zin in.

In Brabant.
Whoehoe, hier in 040 is de eerste bliksemschicht gesignaleerd!
Hier (020) wordt het nu heel rap steeds donkerder en het begint aardig te waaien.
Zóóóóó een klápper net!! Schrik me rot!!!!!
En het dondert ook!

Heeeeeerlijk!
Nee yIntha, nog steeds niks!

Woon jij in w? Ik woon in r dus dat is maar max 5 km, gek hoor!
010 enorme donder wat flitsen even heel erg veel regen maar nu trekt het weer een beetje weg
hier omg arnhem, Begint het een beetje bewolkt te raken.

En een klein windje, maar verder nog bloedheet.

ik ga nog ff het gras maaien..
quote:Nikki34 schreef op 28 juni 2011 @ 19:36:

[...]

Grr, het waait toch niet weer langs ons heen hè (Den Haag). Hier wel enigszins donkere lucht en wat gerommel in de verte maar da's alles. Heb wel zin in een beetje onweer!Yep, volgens buienradar waait het inderdaad rakelings langs Den Haag.
Wow hier in 020 ineens enorme wind, en een hele donkere lucht.
quote:anjertje schreef op 28 juni 2011 @ 19:39:

Hier (020) wordt het nu heel rap steeds donkerder en het begint aardig te waaien.Yep, eindelijk. Ben benieuwd of het straks echt los gaat hier.
I am surrounded by morons
Vakantiekriebels, ik woon in 0172 he? Das Rijnwoude. En het gaat hier fink te keer!! Als jij woont waar ik denk dat je woont zitten we zo'n 20 km bij elkaar vandaan!

Moeilijke naam heb ik he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven