Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Hier in 010 oost dondert en flitst het nog. Inmiddels is het opgehouden met regenen.
Moet de tv nog steeds uit bij onweer of is dat heel 1970
quote:Missphoebe schreef op 28 juni 2011 @ 19:14:

Ernem (arnhem) meld zich ook: zit nog steeds te smelten/nog niks aan het handje

ik snap eerlijk trouwens nooit (off topic) waarom mensen deuren en ramen massaal open gaan zetten met deze kook-temperaturen. t wordt er echt niet frisser op.

ik heb alles in ieder geval hermetisch afgesloten aangezien het hier rond de 36 graden is (leuk he wonen in het oosten des lands......)Mijn pand staat op een hoek en mijn etage is hoog boven alle omringende huizen uit en heeft megagrote ramen. Als ik die dicht hou brand ik weg, maar als ze open staan komt er een verkoelend windje binnen.
Volgens buienradar gaat het mijn stadje net voorbij...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Wij hebben sinds kort een andere auto en mijn man is bang voor de 'golfballenhagelstenen' waar ze het over hebben. Hij wil al een paar slaapzakken ofzo over de auto doen . Wij zitten in het Noorden, dus ik wacht eerst wel even af wat jullie melden over het weer, komt hier pas in de nacht als het goed is.
quote:Vakantiekriebels schreef op 28 juni 2011 @ 19:42:

Moet de tv nog steeds uit bij onweer of is dat heel 1970 Volgens mij moest dat toen vanwege de antennes.
In 030 - vlakbij Utrecht - wordt het donker. Volgens de buienradar is het er rond 9 uur.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Yintha, ik dacht dat je in wveen zou wonen, maar dat is idd iets verder.. Ik woon omg Gouda
Hier Amsterdam. Donkerder, fisse wind...spannend!
quote:Vakantiekriebels schreef op 28 juni 2011 @ 19:42:

Moet de tv nog steeds uit bij onweer of is dat heel 1970
I am surrounded by morons
Wij hebben een keer blikseminslag gehad, doordat een bovenbuurman een schotel op zijn dak had, daar is die ingeslagen en zo dwars door de andere huizen: computer deed het niet meer, video niet, experiabox van KNP internetplusbellen niet, wasmachine bleek later ook een mankement te hebben. Ik denk dat ik toch weer wat stekkers eruit ga trekken hoor, we wonen inmiddels ergens anders, maar toch...
Oeh, hier regent het inmiddels flink, maar wel gewoon ordinaire regen, zonder golfballen
quote:wdr schreef op 28 juni 2011 @ 19:45:

Hier Amsterdam. Donkerder, fisse wind...spannend!O, wat verlang ik naar die frisse wind...
Hier in Twente ben ik er vroeg bij: Heb mijn tuin en huis stormklaar gemaakt.

Ik snák naar verkoeling.

Oh grote almachtige Wolken, oh heerlijk brieschend Windeke... Komt tot mij! Mijn armen staan wijdopen om u te ontvangen... Laat mij als uw bliksemafleider dienen

Amen.
quote:Chubbyxxl schreef op 28 juni 2011 @ 19:27:

[...]

Klopt!

Ik stond vanmiddag op het schoolplein op mijn dochter te wachten en bedacht me opeens dat ik me nog erg goed kon herinneren dat ik daar stond met de slee en een muts tot over mijn neus.Grappig he, als ik de warme truien in de kast zie liggen kan ik me niet voorstellen dat ik die dingen ooit nog nodig heb.
quote:wiekje schreef op 28 juni 2011 @ 19:48:

[...]

Grappig he, als ik de warme truien in de kast zie liggen kan ik me niet voorstellen dat ik die dingen ooit nog nodig heb.Nee, en in de winter kun je je weer niet voorstellen dat je zo in een hempie buiten kunt lopen . Grappig is dat he?
Fijn zo'n actueel weerbericht hier!
Den Haag gebeurt helemaal niets.

Wil er nog iemand neuken op het strand?
Ja inderdaad jyntha zeker als je op een iPhone typt
quote:lila01 schreef op 28 juni 2011 @ 19:47:

[...]

O, wat verlang ik naar die frisse wind...

Kook.

Hier is het alsof je met je hele hebben en houwen onder een feun staat buiten.
Krijgen we nu echt hagelballen die uit de lucht vallen?

En zo ja, moet ik dan wat doen?
ik zit met smart te wachten, bah wat is het vies warm en plakkerig hier, nog steeds zon en bloedjeheet (A'dam).

Tussen de middag even 2 druppels gehad, daarna trok het weer open; stralende zon en snikheet. Ik ben ut zat!!!

19;40 update: Jeeej, het betrekt!!!! Heerlijk, hoop dat het zo gaat onweren, vind ik altijd zo gezellig!!! Hebben jullie ook altijd kippenvel voordat het gaat onweren? Ik opende net even mijn balkondeuren, kreeg me toch een muur van warmte over me heen, leek wel of ik de luchthaven van AbuDhabi uitliep...
quote:lila01 schreef op 28 juni 2011 @ 19:43:

Wij hebben sinds kort een andere auto en mijn man is bang voor de 'golfballenhagelstenen' waar ze het over hebben. Hij wil al een paar slaapzakken ofzo over de auto doen . Wij zitten in het Noorden, dus ik wacht eerst wel even af wat jullie melden over het weer, komt hier pas in de nacht als het goed is.

Hij kan de auto ook onder een grote boom zetten.

Moet natuurlijk de boom niet omwaaien...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

hier in 036 nog steeds niks te zien. wel wat wolken, en in de verte een donkere lucht maar niet zo donker dat ik regen verwacht helaas. Heb geen zin om weer de tuin te sproeien dus een flinke regen of onweersbui is meer dan welkom. (om het maar niet te hebben over de verkoelende wind en een temperatuursverlaging)
Erger u niet, verwonder u slechts!
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 19:53:

Krijgen we nu echt hagelballen die uit de lucht vallen?

En zo ja, moet ik dan wat doen?Vooral binnen blijven lijkt mij zo .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven