Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
quote:Tomatensoep schreef op 28 juni 2011 @ 20:38:

[...]

Vlak bij het centrum, aan de waal.Dan zitten we vlak bij elkaar.
Hoi chubby! Prima vakantie houden hierzo!
Hier is het einde van de wereld nabij. Er is nu een miss wet t-shirt contest op het terras aan de gang.
Zeg mensen uit de omgeving van Nijmegen, stuur die regen eens naar het centrum ja!
quote:Klonkje schreef op 28 juni 2011 @ 20:43:

[...]

Dan zitten we vlak bij elkaar.Ja? Noem eens iets waaraan ik de hoogte van je huis zou kunnen herkennen?
Hier ergens in het noorden, bloed heet en geen zuchtje wind. Ik hoop écht dat het iets koeler wordt vanavond.
Soeppie, ik heb nog geen regen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ Tomatensoep De oudste winkelstraat van Nederland
straks zijn jullie buren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Sam32 schreef op dinsdag 28 juni 2011 20:01 Volgens mij valt het heel erg mee in Deventer en omgeving. Misschien vannacht pas.

Tja...er gebeurd hier inderdaad weinig...

Hoewel de temperatuur is wel 1 graad is gezakt! Jeuj!
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 20:46:

straks zijn jullie buren Als dat zo is bel ik zo ff aan, ben namelijk beetje bang
Hier 030. Hier regent het nu een minuut of twintig. Dakgoot stoomt over, dus manlief is het dak op.
Kunnen jullie je eigenlijk herinneren dat we dergelijke berichten van het KNMI, vroeger ook al hadden?

Zo'n weeralarm dus... Ik kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo werd aangekondigd. En dan de reacties daarop.... extra boodschappen, eerder naar huis van werk (niet iedereen, maar ze zijn er wel...).
Hier in Drenthe is het licht bewolkt, maar buiten nog steeds 28 graden.. Binnen 27, hang op de bank voor een ventilator.. Blazen jullie ook eens wat regen deze kant op..
quote:Klonkje schreef op 28 juni 2011 @ 20:46:

@ Tomatensoep De oudste winkelstraat van NederlandOhhhja Leuke winkelstraat ook!

We zijn geen buren, ik woon onder het spoor door en dan naar rechts.

Oeh, hoorde je die rommel?

Roos, als je regen hebt blaas je hem wel hierheen toch?
quote:kikkie1 schreef op 28 juni 2011 @ 20:35:

yinta dan wonen wij wel bij elkaar in de buurt. Hier ook omgeving 0172 en het lijkt voorbij hier! (ik woon in N)N?? Zit heel hard te denken, maar geen idee waar jij dan woont!
Noodweer!

En Mensen wat ben ik een schijtbak. ZO HARD! Die donders *brrrrrr*

Straat staat al blank...
O33 het rommelt en is heel donker maar dr gebeurt nog niets echt, paar druppels, het is drukkend en flitst wat. Heel stil op straat
Hier in Arnhem vallen op dit moment de eerste druppels, hoor het rommelen en zie af en toe flltsen!
quote:Klonkje schreef op 28 juni 2011 @ 20:48:

[...]

Als dat zo is bel ik zo ff aan, ben namelijk beetje bang Oh kom maar langs hoor, ik ben heel stoer
Hier in 036 regent het eindelijk en ook het onweer is er! De eerste sirenes heb ik al gehoord. Bedenk mij nu ineens dat mijn paard op stal staat en dat het arme beest doodsbang is voor onweer. Eigenlijk moet ik erheen en de stal opengooien maar met die onweer durf ik niet zo goed in de auto. Help!
Erger u niet, verwonder u slechts!
ja ik hoorde hem...brrrrrrrrrrrrrr
quote:Aubrey schreef op 28 juni 2011 @ 20:43:

Hier is het einde van de wereld nabij. Er is nu een miss wet t-shirt contest op het terras aan de gang.

Ik heb heel dapper mijn balkondeur en raam tegen elkaar opengezet, terwijl het nog wel een beetje dondert. Eindelijk een fris briesje
I am surrounded by morons
IK WIL OOK REGEN!

Hier binnen is het nog 33 graden..
055. Nu bewolkt, gerommel in de verte maar heb niet het idee dat het doorzet. Nog steeds 33 graden op mijn balkon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven