Het is over
donderdag 16 juni 2011 om 11:07
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
dinsdag 28 juni 2011 om 21:57
Ik vind dat hij een hele lieve man is met echt een goed hart. Alleen hij denkt heel rationeel en weet dat hij niet gelukkig met mij kan zijn later en dat hier geen toekomst in zit. Hij vind dat zelf ook heel erg jammer omdat hij echt heel verliefd op mij is geweest, en ik was zo speciaal voor hem, meer dan anderen. Dat heeft die allemaal vertelt. Soms heb ik de kracht om door te gaan met alles en zin om nieuwe jongens te leren kennen en opnieuw te flirten. Maar als ik dan even alleen ben en even aan hem denk en als dan duidelijk word dat het echt over is, dan mis ik hem zo erg en valt de kracht weg om ooit nog een ander liefde in mijn leven te krijgen. De gevoelens gaan altijd heen en weer. Fashiongirl heb je de sms nog gelezen??
dinsdag 28 juni 2011 om 21:57
dinsdag 28 juni 2011 om 22:20
Meehuilen helpt wel denk je Fashiongirl?
Oprechte vraag hoor, mij zou het namelijk geen moer helpen.
Ik ben destijds heel erg blij geweest met de harde woorden die vielen toen ik hier schreef over mijn liefdesverdriet
Helpt dingen in perspectief zetten, als je er ten minste voor open staat.
Wil je blijven hangen in het wat als gevoel...dan heb je de meehuilers op de hand nodig....
Ik ben destijds heel erg blij geweest met de harde woorden die vielen toen ik hier schreef over mijn liefdesverdriet
Wil je blijven hangen in het wat als gevoel...dan heb je de meehuilers op de hand nodig....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 28 juni 2011 om 22:33
dinsdag 28 juni 2011 om 22:36
quote:Summerdance schreef op 28 juni 2011 @ 22:20:
Eens. Ik heb destijds ook een relatie crisis gehad en de woorden hier waren aardig hard, maar ik besefte na een tijdje wel dat ze waar waren. Dat ik het niet wilde zien.
En was erg blij achteraf met de harde woorden die ik hier gekregen heb. Dat was beter dan mensen die me alleen maar aan het pamperen waren.
We stellen bloem vragen om haar in te laten zien dat het ook anders kan.
Eens. Ik heb destijds ook een relatie crisis gehad en de woorden hier waren aardig hard, maar ik besefte na een tijdje wel dat ze waar waren. Dat ik het niet wilde zien.
En was erg blij achteraf met de harde woorden die ik hier gekregen heb. Dat was beter dan mensen die me alleen maar aan het pamperen waren.
We stellen bloem vragen om haar in te laten zien dat het ook anders kan.
dinsdag 28 juni 2011 om 22:58
Iedereen zijn mening. Maar ik vind de opmerkingen niet veel toevoegen. Iedereen zegt fijn hoe zij het aanpakken zodat wij als jonge pups er nog van kunnen leren. En jullie laten ons onze ogen openen! Het is zo! Maar zo is bloem en waarover overdrijft ze dan? Zo denkt zij erover.. Dat praat je er nit makkelijk uit. Ze heeft steun en goed advies nodig!
Heb je morgen tentamen? Gaat het lukken?
Hoe is het met Rally? Miss ligt het aan de naam Nick, die van moi heet ook zo (joking)
Heb je morgen tentamen? Gaat het lukken?
Hoe is het met Rally? Miss ligt het aan de naam Nick, die van moi heet ook zo (joking)
dinsdag 28 juni 2011 om 23:02
quote:Summerdance schreef op 28 juni 2011 @ 22:40:
Same here Rogue, ik heb toevallig laatst het liefdes verdriet topic waar ik meeschreef nog eens terug zitten lezen.....
Ja ik ook een tijdje terug, was wel grappig. Moest vooral lachen om mijn eigen naieviteit en hoe ik reageerde op wat mensen hier zeiden.
Zo beledigd was ik, zo pissig want ik wist zeker dat mijn ex anders was, dat onze relatie zeker goede slagingskans had ondanks de hobbels in de weg.
Iedereen hier had gelijk, we hadden geen kans.
Maar ik wilde dat niet zien en nu het uit is besef ik pas wat ik had aan die harde woorden.
Same here Rogue, ik heb toevallig laatst het liefdes verdriet topic waar ik meeschreef nog eens terug zitten lezen.....
Ja ik ook een tijdje terug, was wel grappig. Moest vooral lachen om mijn eigen naieviteit en hoe ik reageerde op wat mensen hier zeiden.
Zo beledigd was ik, zo pissig want ik wist zeker dat mijn ex anders was, dat onze relatie zeker goede slagingskans had ondanks de hobbels in de weg.
Iedereen hier had gelijk, we hadden geen kans.
Maar ik wilde dat niet zien en nu het uit is besef ik pas wat ik had aan die harde woorden.
dinsdag 28 juni 2011 om 23:03
Zoals je al zegt, iedereen zijn mening
Jij vindt bepaalde opmerkingen niet veel toevoegen, daar denken de posters van dat soort berichten waarschijnlijk anders over anders plaatsten ze het niet....
En waarover ze overdrijft?
In mijn ogen?
Over alles...
En dat is niet om lullig te doen, echt niet
Maar we hebben het over een relatie van 3! maanden die al eens eerder is uitgeweest
Er wordt gesproken over liefde en houden van alsof ze een jaren lange relatie hebben gehad.
Ik ben nu 10 maanden samen met mijn lief en toevallig floepte bij mij een maand geleden pas de zin "ik hou van je" eruit
Houden van is iets wat moet groeien, niet iets was is.
En in mijn ogen groeit dat niet in 3 maandjes waarin het ook nog eens uit is geweest.
Dus ja, het klinkt niet aardig, maar ik snap de opmerking , wat een drama ook best wel....
Jij vindt bepaalde opmerkingen niet veel toevoegen, daar denken de posters van dat soort berichten waarschijnlijk anders over anders plaatsten ze het niet....
En waarover ze overdrijft?
In mijn ogen?
Over alles...
En dat is niet om lullig te doen, echt niet
Maar we hebben het over een relatie van 3! maanden die al eens eerder is uitgeweest
Er wordt gesproken over liefde en houden van alsof ze een jaren lange relatie hebben gehad.
Ik ben nu 10 maanden samen met mijn lief en toevallig floepte bij mij een maand geleden pas de zin "ik hou van je" eruit
Houden van is iets wat moet groeien, niet iets was is.
En in mijn ogen groeit dat niet in 3 maandjes waarin het ook nog eens uit is geweest.
Dus ja, het klinkt niet aardig, maar ik snap de opmerking , wat een drama ook best wel....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 28 juni 2011 om 23:07
Ik leef nog hoor;-) Ik zie 'm morgen. Hij stuurde me ineens ook iets liefs... ik wist even niet wat ik daarmee moest...maar ik denk zelf dat het allemaal niks meer wordt. Misschien wil mijn gevoel soms iets anders, maar ik probeer rationeel te denken. Ik ben ook minder verdrietig nu nog, dan ik had verwacht.... en totaal niet wanhopig, paniekerig, wat dan ook...toch wel fijn en dat geeft me ook het gevoel dat wat er ook gebeurt het helemaal niet zo erg is. En ik denk dat dit ook mede komt door alle verhalen en adviezen hier op dit forum.
En dames ik vind het te gek dat jullie elkaar allemaal helpen. Al is het soms wat hard...
Bloem, kom op he..!
En dames ik vind het te gek dat jullie elkaar allemaal helpen. Al is het soms wat hard...
Bloem, kom op he..!
dinsdag 28 juni 2011 om 23:20
Sorry ik had mijn pc uit vanwege onweer dus heb ik niet alles gelezen. Het is niet uitgeweest in die 3 maand maar daarvoor. En ik weet ook wel, als ik dit over een tijd terug lees denk ik ook van, goh wat kon ik toch overdrijven! Maar op dit moment voelt het gewoon zo hoe het voelt. En houden van ervaart iedereen anders. Good night
dinsdag 28 juni 2011 om 23:27
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 23:20:
Sorry ik had mijn pc uit vanwege onweer dus heb ik niet alles gelezen. Het is niet uitgeweest in die 3 maand maar daarvoor. En ik weet ook wel, als ik dit over een tijd terug lees denk ik ook van, goh wat kon ik toch overdrijven! Maar op dit moment voelt het gewoon zo hoe het voelt. En houden van ervaart iedereen anders. Good nightWeltrusten en schrijf vooral wat je wil schrijven. Het lucht op en beter hier dan aan je ex!
Sorry ik had mijn pc uit vanwege onweer dus heb ik niet alles gelezen. Het is niet uitgeweest in die 3 maand maar daarvoor. En ik weet ook wel, als ik dit over een tijd terug lees denk ik ook van, goh wat kon ik toch overdrijven! Maar op dit moment voelt het gewoon zo hoe het voelt. En houden van ervaart iedereen anders. Good nightWeltrusten en schrijf vooral wat je wil schrijven. Het lucht op en beter hier dan aan je ex!
woensdag 29 juni 2011 om 12:24
Schuldgevoel?! Hoe bedoel je dat precies? Die van mij was ook erg romantisch en gevoelig maar dan hoef je toch geen schuld gevoel te hebben? Jij zegt dat hij zegt dat hij niet gelukkig met jou kan zijn. Dan vind hij het vast rot dat je verdriet hebt maar het is zijn keuze. Schuldgevoel heb je vast als je iets heb gedaan wat je eigenlijk niet wilde doen.
Ah mijn hart in mijn keel moment vandaag! Reiste terug naar huis en moet altijd even bij een busstation wachten. Mijn oude geliefde loopt stage bij een architectenbureau vlakbij dat busstation. In de verte zag ik iemand lopen die verdacht veel op hem leek! Bonk bonk bonk daar ging mijn hart!
Ah mijn hart in mijn keel moment vandaag! Reiste terug naar huis en moet altijd even bij een busstation wachten. Mijn oude geliefde loopt stage bij een architectenbureau vlakbij dat busstation. In de verte zag ik iemand lopen die verdacht veel op hem leek! Bonk bonk bonk daar ging mijn hart!
woensdag 29 juni 2011 om 16:34
Een romantische ex had ik ook niet echt, wel op sommige momenten. Als we bijvoorbeeld door de stad liepen en hij mij dan op zijn armen ging dragen. Als ik nu bijvoorbeeld tegen hem zou zeggen dat hij sommige dingen verkeerd deed dan kan hij daar uren over nadenken en daarvan een schuldgevoel krijgen!
woensdag 29 juni 2011 om 16:53
Hij heeft in onze relatie ook wel eens over sommige dingen heel erg lang nagedacht! Hij vertelde mij dan nooit wat voor gevoelens hij erbij had, pas toen die het uitmaakte vertelde hij dat die uren lang in bed kon nadenken over dingen van ons. Is hij dan misschien onzeker? Want zo kwam hij totaal nooit over op mij! Hij heeft ook wel soms een traantje gelaten, schattig vind ik dat wel haha.