Mede forummers

28-06-2011 15:08 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat er veel door een aantal mensen hier hele vervelende en bijdehandte opmerkingen worden gemaakt.

Dit verpest de sfeer een beetje en is nergens goed voor.

Dus willen willen deze personen hiermee ophouden?

Alvast bedankt!
Zo.

Sommige mensen hebben echt last van de hitte.
its profietsgejat

wat begint met geklaag en gesteun wordt een drankfestijn in zwembad met goed nieuws. Soms is het gewoon een mooi medium
Its, dat vind ik ook superleuk om te lezen!! (vind de rest van het topic ineens niet zo interessant meer maar ben blij dat ik er even verzeild ben geraakt!).

Succes, sterkte, geniet ervan, kies maar uit wat voor jou van toepassing is
Ik zie dat TO jullie vriendelijk vraagt om op te houden met bijdehandte opmerkingen te maken. En dat jullie daar helemaal niet naar luisteren, maar haar zelfs uitlachen. Ik zou bijna het woord beschimpen in de mond nemen.

We hebben meer mensen als TO nodig. Dames van stavast, die na een korte blik op dit forum al doorgronden dat het respect en de beleefde aanspreekvorm soms ver te zoeken al dan niet geheel afwezig is! Dit zijn niet de omgangsvormen die wij, zowel jullie als ik, van onze ouders geleerd hebben. Of wel soms?!?!?!?

Ik geef jullie nu de kans om tot inkeer te komen en je excuses aan te bieden aan TO. Ik zal jullie reacties noteren, en wie zich hieraan onttrekt zal ik persoonlijk aanspreken.

Jullie weten wie je zijn.
En anders wdr?

Moeten we in de hoek gaan staan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:wdr schreef op 28 juni 2011 @ 23:06:

Ik zie dat TO jullie vriendelijk vraagt om op te houden met bijdehandte opmerkingen te maken. En dat jullie daar helemaal niet naar luisteren, maar haar zelfs uitlachen. Ik zou bijna het woord beschimpen in de mond nemen.

We hebben meer mensen als TO nodig. Dames van stavast, die na een korte blik op dit forum al doorgronden dat het respect en de beleefde aanspreekvorm soms ver te zoeken al dan niet geheel afwezig is!

Ik geef jullie nu de kans om tot inkeer te komen en je excuses aan te bieden.Ik ben er ook niet blij mee, maar blijkbaar vinden de Mods het allemaal wel prima en dus doe je er niets aan.

We hebben meer mensen als TO nodig. Dames van stavast, die na een korte blik op dit forum al doorgronden dat het respect en de beleefde aanspreekvorm soms ver te zoeken al dan niet geheel afwezig is! Dit zijn niet de omgangsvormen die wij, zowel jullie als ik, van onze ouders geleerd hebben. Of wel soms?!?!?!?

Ik geef jullie nu de kans om tot inkeer te komen en je excuses aan te bieden aan TO. Ik zal jullie reacties noteren, en wie zich hieraan onttrekt zal ik persoonlijk aanspreken.

Jullie weten wie je zijn.Toch wel hier op het forum he? Ik kan niet wachten.
@Wdr: dat is jouw taak niet en bovendien werkt het averechts. Het is aan de Mods om in te grijpen, dus laat dit gewoon aan hun over.
@summerdance: je mag inderdaad in de hoek gaan staan in je huis. Wel bij de koelkast want ik wil geen hongerklop op mijn geweten hebben. Morgenochtend geef ik in dit topic het sein dat je je leven weer kan oppakken.

@chardonnay: jij hebt duidelijk spijt, goed te zien dat je het voortaan anders gaat aanpakken.

Ik kreeg van TO het signaal door dat ze alle reacties wel begrijpt en dat ze voortaan ook harder wil gaan reageren op andermans topics.
quote:wdr schreef op 28 juni 2011 @ 23:16:

Ik kreeg van TO het signaal door dat ze alle reacties wel begrijpt en dat ze voortaan ook harder wil gaan reageren op andermans topics.Oog om oog, tand om tand? Je kunt ook gewoon beslissen zelf wel netjes te blijven.
wdr dank je wel dat ik bij de koelkast mag gaan staan

Er staat namelijk een heerlijke homemade chocoladetaart in!

Wil je wel voor morgenochtend 07.30 een seintje geven alsjeblieft, anders kom ik te laat op mijn werk..

Dank je wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Spijt? Ik heb verder helemaal niet op dit topic gereageerd. Je moet wel je lijstje goed bijhouden hoor.

Jullie weten wie je zijn.

Excuus aanbieden? voor wat? En wie ben jij om onze reacties te gaan noteren?

Ik ga geen excuses maken. TO kon weten dat dit topic compleet uit de hand zou lopen met haar OP.
... zelfs al zou je er over struikelen......
quote:taline schreef op 28 juni 2011 @ 15:42:

Ik vind het jammer dat jullie denken dat ik jullie de les probeer te lezen want dat is niet zo!

Maar in het topic 'ben ik zwanger?' schreef iemand 'het is droog ga buitenspelen' vind ik jammer mensen vragen hier dingen met de verwachting een normaal antwoord te krijgen.

Kijk zoals het topic met het zogenaamde meisje van 13 en het rijden met een knuffel en Hans met z'n plas en zwager daar hoor je mij niet over bij zulke topics vraag je erom.

Meer zeg ik niet

Namen!! (Ik was het )

Wat een hitte vandaag weer he?

.

Maak me gek zeg.

Wil je een tip? Noteer op de eerste tien plaatsen van je lijst de volgende naam; " Meds " . Echt, dat scheelt je zo'n hoop lezen hier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@summerdance

in ruil voor een stuk chocoladetaart krijg je direct pardon

@mensen

Bedankt voor alle lieve reacties. Maak je niet druk, was maar een geintje van me hoor. Ik vind dit gewoon een mooi topic, anderen gaan beleren om niet zo bijdehand te reageren gaat natuurlijk volledig averechts werken. Volgens mij had TO beter een blij onderwerp kunnen openen over haar nieuwgeboren jonge katjes of hoe fijn het is dat het ''noodweer' zo'n frisse lucht in haar huisje heeft gebracht. Heeft ze toch een happy topicje vol knuffels geoogst in dit barre forum vol bijdehandjes...

Slaap lekker!
Shit man, zag dit topic genoemd worden bij de mods. Ik begrijp er geen hol van maar grappig is het wel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:rogue_25 schreef op 28 juni 2011 @ 23:21:

[...]

Excuus aanbieden? voor wat? En wie ben jij om onze reacties te gaan noteren?

Ik ga geen excuses maken. TO kon weten dat dit topic compleet uit de hand zou lopen met haar OP.Als ze redelijk nieuw is weet ze dit wellicht niet en die scheldtirade van die vreemde snoeshaan kwam voor iedereen onverwacht. Toch?
quote:wdr schreef op 28 juni 2011 @ 23:29:

@summerdance

in ruil voor een stuk chocoladetaart krijg je direct pardon

@mensen

Bedankt voor alle lieve reacties. Maak je niet druk, was maar een geintje van me hoor. Ik vind dit gewoon een mooi topic, anderen gaan beleren om niet zo bijdehand te reageren gaat natuurlijk volledig averechts werken. Volgens mij had TO beter een blij onderwerp kunnen openen over haar nieuwgeboren jonge katjes of hoe fijn het is dat het ''noodweer' zo'n frisse lucht in haar huisje heeft gebracht. Heeft ze toch een happy topicje vol knuffels geoogst in dit barre forum vol bijdehandjes...

Slaap lekker! gelukkig, ik vond je al zo vreemd uit de hoek komen.
Wdr, ik stel vast dat jij ziet dat TO opmerkt dat een aantal mensen vervelende opmerkingen maakt.

Ik constateer ook dat een aantal mensen vervelende opmerkingen maakt naar aanleiding van jouw en TO's constatering.

Het is nu wachten op vervelende opmerkingen op mijn constatering.

Dit wordt echt veel te ingewikkeld bij deze temperaturen.
Ga in therapie!
Vreemd? Ik ben wel vaker zo als ik teveel suiker heb gegeten...
Oh het was een grapje oke. Sorry voor de aangebrande reactie maar ik ben een beetje oververhit letterlijk. Smelt hier zowat weg.
quote:dubiootje schreef op 28 juni 2011 @ 23:32:

Wdr, ik stel vast dat jij ziet dat TO opmerkt dat een aantal mensen vervelende opmerkingen maakt.

Ik constateer ook dat een aantal mensen vervelende opmerkingen maakt naar aanleiding van jouw en TO's constatering.

Het is nu wachten op vervelende opmerkingen op mijn constatering.

Dit wordt echt veel te ingewikkeld bij deze temperaturen.Zit je weer lekker te constateren?
quote:wdr schreef op 28 juni 2011 @ 23:34:

Vreemd? Ik ben wel vaker zo als ik teveel suiker heb gegeten...Dan ben ik benieuwd naar je volgende actie .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven