Oke even in de war

29-06-2011 00:20 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,

Ben even de kluts kwijt.

Zou morgen een date hebben met een jongen via internet.

Allemaal leuk en aardig maar ik vind zijn uiterlijk beetje gewoontjes, dus heb de date al een paar keer verplaatst. Maar goed morgen zou ik dan toch maar gaan, wie niet waagt wie niet wint dus waarom niet.

Alleen heb ik vanavond met mijn beste vriend gesproken via msn, en hij wil met me afsrpeken binnenkort. Bij mij thuis.

En we hebben wel eens sex gehad en toen we tieners waren een korte relatie. Die misliep omdat we te ver bij elkaar vandaan woonden.

Ik heb altijd nog wel een beetje gevoel voor hem gehouden, maar omdat ik weet dat hij nogal happy single is, heb ik onze band vriendschappelijk gehouden.

Die ene keer sex daarbuiten gelaten. Maar goed nu wil hij dus weer afspreken en ik wil dat ook erg graag.

Mijn hart klopt nu alweer in mijn keel, kriebels in mijn buik.

Hele hoofd weer overvol van gemixte emoties.

Ben dus nu in dubio of ik die date van morgen af moet zeggen of niet.

Zei vroeger al dat ik samen met mijn beste vriend zou gaan trouwen ooit eens, omdat wij eigenlijk heel goed bij elkaar passen, dat weet hij ook. Dat vind hij ook, maar hij moet nog fladderen als een vlindertje. Maar dat heeft hij nu al een paar jaar gedaan dus misschien is hij er nu klaar mee.

Dat weet ik dus niet. Maar weet wel dat als we afspreken samen dat er sex gaat komen, en dat is ook geen probleem, en misschien gaat het wel vaker komen. Maar ik ben bang dat ik toch meer van hem ga willen. Vooral omdat ik weet hoe goed we bij elkaar passen.

Jeetje ben even helemaal de kluts kwijt.

Wat zouden jullie doen, date afzeggen of niet?
ik had de date ook niet afgezegd; dat is net alsof je die jongen hebt afgeschreven, omdat je kennelijk verliefd bent op een fantasie..Ik neem aan dat je wel veranderd bent in die 9 jaar.

En hij ongetwijfeld ook.

En mocht hij ook zo in eens verliefd op je zijn...dan wil ie je toch meteen zien? en niet over pas 2 weken?

Hij heeft duidelijk aangegeven dat ie nog wil fladderen...wat maakt het dat je nu denkt dat dit anders zou zijn?

Er zijn mannen die altijd blijven fladderen, omdat ze geen binding willen.( lees verantwoording) Naar mijn idee ben je verliefd op een herrinering.

In elk geval niet iets recents.

Dat je de date nu afdoet met dat hij gewoontjes is, dat is om jezelf goed te praten. Vraag is dan aan jou: zit liefde aan de buitenkant ? Hoe hij eruit ziet?

Als je blijft "verliefd" zijn op een irreel beeld, dan geef je niemand kan bij je.

Genoegen nemen met een 1 keer per jaar SV??

stilt dat werkelijk je verliefdheid?

Mens dan wil je dag en nacht bij hem zijn.

Klinkt dus niet als de ware.
Quote; " Allemaal leuk en aardig maar ik vind zijn uiterlijk beetje gewoontjes, dus heb de date al een paar keer verplaatst. "

Dit vind ik helemaal niet netjes

Wie weet is die "gewone" jongen een van de weinige mannen die niet gewoon een neukertje zoekt via internet en iemand waar je een fijne relatie mee zou kunnen hebben.

Maar je laat je liever gebruiken en kwetsen door een player..

Karma is gonna get you.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 29 juni 2011 @ 11:34:

Quote; " Allemaal leuk en aardig maar ik vind zijn uiterlijk beetje gewoontjes, dus heb de date al een paar keer verplaatst. "

Dit vind ik helemaal niet netjes

Wie weet is die "gewone" jongen een van de weinige mannen die niet gewoon een neukertje zoekt via internet en iemand waar je een fijne relatie mee zou kunnen hebben.

Maar je laat je liever gebruiken en kwetsen door een player..

Karma is gonna get you.

Het is toch TO's goed recht dat ze hem niet aantrekkelijk vindt? Of dat ze niet onder de indruk is van zijn uiterlijk?

Rogue, over die goede vriend: misschien niet zo handig om sex met hem te hebben als jij echt iets voor hem voelt. Misschien is het voor hem alleen maar voor de sex en omdat hij je wel aardig vind en bij jou speelt er duidelijk meer. Daar zou je behoorlijk mee gekwetst kunnen worden.
@pris25

Ik bedoel het afzeggen van de dates.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Oke veel reacties leuk.

Date heb ik afgezegd omdat ik hem niet aantrekkelijk vind idd en omdat ik hem niet interessant vind. Mag toch?

Dat ik hem al eerder defintitief had moeten afzeggen ja dat is waar, helemaal gelijk.

Jullie kennen mijn beste vriend niet. Hem een player noemen vind ik ver gaan, hij fladdert rond en hij date af en toe met meisjes.

Voor de mensen die vragen hoe hij mijn beste vriend kan zijn als we elkaar maar 1x per jaar zien, omdat we er altijd voor elkaar zijn, als ik ergens mee zit, mag ik hem midden in de nacht bellen en andersom.

We bellen erg veel. Hij heeft me ook heel erg gesteund toen het net uit was met mijn ex 3 maanden terug en ik het kindje verloor.

Daarom is hij mijn beste vriend, omdat hij er is als ik hem nodig heb.

Daarvoor hoeven we elkaar niet wekelijks te zien.

We cammen ook erg vaak, ( ook niet erotisch hoor ) dan zitten we gewoon te zwaaien en te dollen met elkaar.

We hebben het altijd gezellig en denken over veel dingen hetzelfde.

@ thunderstroke we kunnen beiden pas over 2 weken, omdat we dan allebei vakantie hebben, ik heb dit weekend geen tijd, hij volgend weekend niet. Door de weeks werken we beide en het is 2 uur heen en 2 uur terug reizen naar elkaar dus doorde week is beetje lastig he.

Dus zo zwart/wit is dat niet, soms kan je niet eerder afspreken he.

Ik ben ook helemaal niet verliefd op mijn beste vriend, kijk weet je ik wil duidelijkheid van hem. Als ik weet dat het alleen voor de sex is prima, dan zit ik er niet mee.

Ik wil dat gewoon weten.

Vorige keer dat we sex hadden was ik ook nie verliefd omdat ik wist dat het toch niks zou worden.
En dat mag dan gewoon stemmen.
quote:Mac123 schreef op 29 juni 2011 @ 08:55:

Je vind dat jullie goed bij elkaar passen, maar je zal je niet door hem het hoofd op hol laten brengen? Als sv is hij ook goed? Hij is niet je beste vriend, jij denkt dat jij meer bent dan een oppervlakkige kennis, maar hij wil alleen maar met je neuken. Met je beste vriend ga je niet 'licht erotisch cammen'. Hij heeft je al waar hij je wilt hebben. En dat is prima, mits jullie dezelfde insteek hebben. Maar ik heb toch het idee dat jij meer verwacht dan hij. Jij bent hier heel erg mee bezig, hij heeft nog niet eens concreet en afspraak met je gemaakt! Binnenkort.. Wanneer is dat dan? Hij lacht zich natuurlijk rot dat jij al je date voor hem hebt afgezegd (wel eerlijk voor je date) terwijl hij waarschijnlijk nog 'fladdert'. Hoe voel jij je als je nu hoort dat hij voor morgen nog een date heeft staan met een ander?

Hij mag toch daten met wie hij wil? ik ben zijn vriendin niet.

Ja ik wil duidelijkheid van hem, daar ben ik mee bezig.

Hij wist niet dat ik vandaag een date had, en die zeg ik ook niet af voor hem, maar voor mezelf. Omdat ik er nog niet aan toe ben, om te daten, na alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden.

Heb ik vannacht beseft toen ik er goed over na dacht. Ik wil graag aandacht, ik mis sex en een man om me heen.

Het enige wat ik momenteel van een man wil is sex en aandacht. Mijn date zoekt een serieuze relatie, dus dan ben ik niet eerlijk als ik daar dan toch mee af ga spreken, wetende dat het toch niks word van mijn kant.

Over 2 weken hebben we een afspraak staan, mijn beste vriend en ik.
quote:blokjekaas schreef op 29 juni 2011 @ 12:57:

En dat mag dan gewoon stemmen.

Ja voegt lekker veel toe dit he.

Reageer dan normaal.
Ik was gisteravond beetje aangeschoten en ik merk dat in mijn OP. Hoop dat het nu wat duidelijker is.

Ik wilde het gewoon even kwijt, nu ben ik al minder euforisch als gisteravond, nu ik er even goed over gedacht heb, nu ben ik rustig en zie ik wel hoe het gaat.
Rook, ik ken je een beetje maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet des Rooks vindt...

Op een of andere manier vind ik jou helemaal geen leuk voor de neuk meisje...

Misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Maar persoonlijk denk ik dat neuken met je beste vriend zo ongeveer het slechtste is wat je op dit moment kan doen.

Vrienden heb je nodig in moeilijke momenten

Je hebt het hartstikke voor je kiezen gehad de afgelopen maanden, denk je niet dat het beter is vriendschappen te koesteren in plaats van ze te verspelen met een nacht platte seks?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je hebt gelijk Sumi, ik ben ook niet zo van de sv, dat is helemaal waar.

Zit te twijfelen wat ik moet doen, hem gewoon vragen hoe het zit? Wat hij nou van me wil?

Ik heb het idd zwaar gehad de afgelopen maanden en hij is er geweest voor me, elke keer. Ook als ik hem midden in de nacht opbelde omdat ik zo aan het janken was. Hij is echt een hele lieve man. Mijn moeder zeurt altijd wanneer we nou eens iets serieus gaan beginnen, want hij is haar ideale schoonzoon.
Gaan dan praten, daten, kijken of er wederzijdse gevoelens zijn... Ik zou in ieder geval niet zomaar met hem het bed induiken en doen alsof er geen gevoelens voor hem zijn.

Heb je 'When Harry met Sally' gezien?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
In mijn ogen zou iemand die mijn moeder ziet als ideale schoonzoon vrijwel nooit een goeie SV zijn.

.... maar het hangt er ook vanaf wat je zelf zoekt Rogue. Een relatie? Los scharrelen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hey Rogue zie nu dit topic

Ik vind het een slecht plan (ik denk, ik val maar met de deur in huis) ik denk dat je nog heel wat te verwerken hebt, voor je weer in iets stapt. Dit vraagt gewoon om moeilijkheden, dan ga je hem straks toch leuk vinden door de seks, en hij jou misschien niet, of wel, maar je zit nog eigenlijk best een beetje in de knoop (en terecht hoor, ik bedoel, het is heel heftig wat je hebt meegemaakt) met ex en het kindje.. en dan kun je ook geen relatie aan
Nee niet gezien Evy.

Maar hoe moet je erover praten via de telefoon of msn? hoe begin je zo'n onderwerp? we praten altijd over alles maar dit soort dingen ontwijken we altijd. Vandaar dat we nooit ergens komen met onze gevoelens voor elkaar. Geen van beide wil dat gesprek beginnen, wat we nou eigenlijk zijn van elkaar en wat het nou allemaal betekent.

Ja er is wel gevoel ja, ik geef heel veel om hem. Hij kent me van binnen en buiten en andersom.

Hij is een fantastisch persoon, die me beter kan helpen met dingen dan wie dan ook.

Trouwens kreeg net mailtje van date, die had er geen problemen mee dat het niet door ging. Gelukkig maar.

Vind het jammer dat ik blijkbaar zo oppervlakkig over kom.

Had het iets te snel getypt gisteren, maar ja hoop dat het nu wat duidelijker is.
quote:_yellowlove_ schreef op 29 juni 2011 @ 13:24:

Hey Rogue zie nu dit topic

Ik vind het een slecht plan (ik denk, ik val maar met de deur in huis) ik denk dat je nog heel wat te verwerken hebt, voor je weer in iets stapt. Dit vraagt gewoon om moeilijkheden, dan ga je hem straks toch leuk vinden door de seks, en hij jou misschien niet, of wel, maar je zit nog eigenlijk best een beetje in de knoop (en terecht hoor, ik bedoel, het is heel heftig wat je hebt meegemaakt) met ex en het kindje.. en dan kun je ook geen relatie aan

Hey lieve yellow.

Het is misschien ook een slecht plan. Al heb ik het er met mijn moeder over gehad en die zei: waarom niet. We kunnen ook gewoon afspreken zonder sex, dat hebben we zovaak gedaan.

Dan is het gewoon gezellig en verder niks. Weet je ik mis hem, heb hem al zo lang niet gezien. Heb zoveel shit meegemaakt, ik wil hem gewoon zien.

Ik heb hem nodig als mijn beste vriend.

En Evy: wat ik wil van hem. Tja moeilijk te zeggen.

Ik wil dat hij nu eens zegt: kom laten we er gewoon voor gaan.

Maar ja we zien wel. Misschien ga ik het er maar even over hebben straks.
quote:kopjekoffie70 schreef op 29 juni 2011 @ 12:49:

@pris25

Ik bedoel het afzeggen van de dates.Sorry Kopjekoffie, dan begreep ik je verkeerd
Het feit dat julle gesprekken over dit soort gevoelens omzeilen zegt eigenlijk al genoeg!

Als je beide zin hebt in een relatie met elkaar dan bespreek je JUIST gevoelens!

Feit dat jullie dat niet doen bevestigt alleen maar mijn denkbeeld van het leuk voor de neuk gevoel!
Tja goed punt Sumi. Zal het onderwerp toch maar eens aansijden bij hem maar weet alleen niet hoe en wanneer.

Maar dat is het dus ook Sumi we hadden nooit zin in een relatie met elkaar. Ja het is zo ingewikkeld om uit te leggen.

We zeggen altijd tegen elkaar dat het goed is zo, dat we beter af zijn als vrienden, maar we weten beide dat we ook een goed stel zouden zijn. Daar hebben we het wel eens over gehad.

Maar ja dan kwam er iedere keer weer wat tussen, vriendjes, vriendinnetjes, gemixte emoties.

Weet je ik ken hem een beetje te goed, ik weet van te voren al hoe hij gaat reageren op dingen, dus probeer hem nu een beetje af te tasten wat hij nou eigenlijk verwacht.
Hey lieve Rogue, ik kom je alleen even een geven. Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd, maar ik hoop dat hoe het ook uitpakt met je beste vriend, dat JIJ je er goed bij voelt en dat je niet gekwetst wordt.
Oh dank je wel Nena, lief zeg.

Ik ben niet bang dat hij me kwetst, dat is nog nooit gebeurd.

Dat laten wij niet gebeuren hoor, ik kan alleen maar gekwetst worden als ik teveel van hem verwacht. En dat doe ik dus niet.

Tuurlijk hoop ik wel op dingen die misschien niet haalbaar zijn maar als die hoop ijdel is stort ik niet in hoor, van hem kan ik het hebben.

Komt wel goed. Thanks voor de hug.
En je vindt het hele drama wat er met jou onlangs allemaal is gebeurd zo niet noemenswaardig dat je niet denkt dat het tussen jullie in zal staan?

Lieve Rook, je spreekt jezelf aan 100 kanten tegen!

Dan wil je geen relatie, dan wil je wel een relatie, dan wil je go-en with the flow, dan wil je duidelijkheid...

Lieve schat die duidelijkheid is er, jij kiest er alleen voor je koppie in het zand te steken.

En daar komt bij, en ik weet dat ik totaal geen recht van spreken heb want ik ken je niet..

Je bent in mijn ogen niet toe aan een SV en ook niet aan een relatie!

Ik hoop zo dat je eerst voor jezelf eens rustig e tijd neemt om de brokstukken van afgelopen maanden op te ruimen.

Want echt, en neem dat maar aan van een ervaringsdeskundige...als je de puinhopen niet opruimt neem je deze onherroepelijk mee in je volgende relatie, en echt op puinhopen wil en kan je niets bouwen

Ik snap hartstikke goed dat je de aandacht van een man mist, dat je eens even lekker te keer wilt gaan in bed..

Maar echt, neem de tijd voor jezelf en zet geen vriendschappen en daarbij je eigen gevoelens op het spel, dat is het niet waard
Sumi je hebt gelijk, ik spreek mezelf erg tegen. Komt ook omdat ik even niet weet wat ik met dit gedoe aan moet.

Ben een beetje in dubio over alles. Ik probeer de puinhopen op te ruimen idd maar dat heeft tijd nodig.

Ik moet alles ook rustig aan doen idd, niks pushen.

Daarom ben ik dus ook niet op date gegaan vandaag omdat ik besef dat op mezelf zijn juist even goed is voor me.

Al is mijn moeder dan weer lekker tegenstrijdig en zegt dan: ga er toch lekker uit kind, je zit maar de hele dag alleen. Je kan er toch een leuke vriendschap aan over houden.

Ik heb er gewoon geen energie voor om te daten.
Bij twijfel niet inhalen zegt mijn vader altijd

EN geloof me, mijn vader heeft altijd gelijk!

Als jij zo twijfelt aan alles, ook aan wat je nou precies wil met die vriend van je....waarom ga je een nog grotere twijfel dan JUIST opzoeken?

Je staat gewoon even niet zo sterk in je schoenen

Das logisch, zou niemand staan na wat jij hebt meegemaakt

Maar geef daar aan toe, in plaats van je sterker voor te doen als dat je eigenlijk bent...

Je gaat jezelf verdriet doen...

*zet psychologen brilletje weer af nu....ik sta op de zemel stand....*
Ik geef er ook aan toe hoor Sum, ben nog nooit in mijn leven zoveel dagen, weken achter elkaar in tranen geweest.

Dat is nu even mijn manier van verwerken, constant janken en veel te veel eten.

Meestal jank ik niet zoveel na een break up, maar ja nu zit dat hele baby gedoe er natuurlijk ook bij.

Weet je ik wacht het gewoon even af, onze afspraak is pas over 2,5 week. Mocht ik er dan een slecht gevoel over hebben dan zeg ik het af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven