Gezondheid alle pijlers

Serieuze spychische vraag

29-06-2011 18:04 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn? Serieuze antwoorden graag.
quote:borrie2 schreef op 29 juni 2011 @ 18:52:

Ik denk Ewqeqeqe...

Maar ik mag geen diagnoses stellen tuuk..Sinds wanneer ben jij spycholoog, heb je stiekum spygogoglie gestudeerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik persoonlijk denk dat deze persoon een witbrood fetish heeft en daarvoor behandeld wordt.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:dddandelion schreef op 29 juni 2011 @ 19:28:

[...]

Ik soms ook. Als ze hem voor een euro verkopen en ik toevallig met de bus/trein moet. Dom vermaak zeg maar.Ik kom de viva ook wel eens ergens tegen en dan lees ik hem ook hoor ;).
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 19:28:

Je bent niet meer te helpen, zelfs niet op een dak van een spiegies ziekenhuis.... nou ja dan spring ik er maar vanaf, enige mogelijkheid
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 19:33:

[...]

Ik kom de viva ook wel eens ergens tegen en dan lees ik hem ook hoor ;).is dat zo'n drama dan? nee van een tijdschrift lezen wordt je geen einstein. das maar goed ook, dan hebben die spiegiaaters en spiegoloogen niks meer te doen.....
Dit kan echt niks anders zijn dan een wit brood fobie.
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 19:36:

[...]

nou ja dan spring ik er maar vanaf, enige mogelijkheid Mag ik je spandoek dan hebben?
voor een tientje mag je em hebben

-veegt tranen van het lachen uit haar ogen- mag ik je spandoek dan hebben, hoe kom je er op.......
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 19:44:

voor een tientje mag je em hebben

-veegt tranen van het lachen uit haar ogen- mag ik je spandoek dan hebben, hoe kom je er op.......
hihi even compleet off topic maar naar aanleiding van de verspreking hier komt er een soortgelijke verspreking naar boven die een client van me ooit deed..

Ze ging naar de spiegeloog.. en ik dacht huh, naar wie? Toen ze verder ging met praten had ik door waar ze t over had
quote:LadyJosh schreef op 29 juni 2011 @ 20:00:

hihi even compleet off topic maar naar aanleiding van de verspreking hier komt er een soortgelijke verspreking naar boven die een client van me ooit deed..

Ze ging naar de spiegeloog.. en ik dacht huh, naar wie? Toen ze verder ging met praten had ik door waar ze t over had Geinig he, die onbedoelde versprekingen. Een collega wilde eens duur praten en had het over de tournedos waar ze doorheen was gegaan. Ik denken, tournedos dat is toch een soort vlees? Bleek ze een draaideur te bedoelen, die wordt ook wel tourniquette genoemd
dat is niet offtopic. dat is ontopic. jij ook het spiegiese dak op dan maar (of eraf als je ook niet meer te helpen bent )

ik ga de viva moderator vragen dit soort topics te verbieden/ zwaar af te straffen. krijg hier blauwe billen van en is zwaar tijdverspilling bovendien. waar is lachen nou goed voor.......

(en of het getimed is springt kat lief net 3 meter omhoog tegen het raam aan om een vlieg te vangen. ik ga emigreren....)
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 20:10:

dat is niet offtopic. dat is ontopic. jij ook het spiegiese dak op dan maar (of eraf als je ook niet meer te helpen bent )Dat wordt nog gezellig met zijn allen op het dak daar
Schuif eens een stukkie op Missphoebe, en haal die stok van dat spandoek uit mijn oor!
nee schuif zelf op! ik was eerst!

wat zeur je trouwens. ik was er toch afgesprongen? o nee, jij had me geduwd......

zo. nu ga ik op zoek naar een deprimerende docusoap over doodgeknuppelde zeehondjes of zo. krijg buikpijn van dat gegiechel......
Malvado, ik ben heel benieuwd waarom je zoveel vage topics opent. Je lijkt geobsedeerd door aandoeningen!

Vertel, wat zit erachter?
Ik wilde alleen maar dat je een stukje opschoof voor Ladyjosh. Wat hang je daar nou! En laat dat spandoek los. Of zal ik eraan omhoog trekken? Want ik begon het eigenlijk wel gezellig te vinden, zo saampies op dit dak
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 29 juni 2011 @ 20:14:

Malvado, ik ben heel benieuwd waarom je zoveel vage topics opent. Je lijkt geobsedeerd door aandoeningen!

Vertel, wat zit erachter?Kijk uit het is glad hier. En stap niet op de vingertjes van MissP.
ja doe maar mvkw. vind het ook wel chill.

georgette; leuk toch, valt er tenminste nog wat te lachen op het dak

en geef mn spandoek terug, die is voor het binnenhof, niet voor hier. wat moeten spiegieaaters daar nou mee...
* trekt en trekt en ziet MIssP langzaam weer verschijnen*

Koekje erbij?
Bedankt voor de waarschuwing.

Ik ben gewoon geïntrigeerd... Is dit een troll? Of iemand met een of andere spiegellogische aandoening? Een buitenlandse die een medische opleiding doet, het Nederlands niet goed kent en daarom van alles vraagt? (God verhoede het, haha.)

Maar ik vrees dat we het nooit zullen weten. Tot die tijd ga ik ook maar op het dak wachten.
Iemand koffie met wentelteefjes van witbrood?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 29 juni 2011 @ 20:20:

Iemand koffie met wentelteefjes van witbrood?Zijn die wel betrouwbaar? Ik bedoel, we zitten niet voor niks op dit dak.
Jaaaaaah, we zitten nu met zijn vieren op het dak. Kunnen we kwartetten!

P. mag ik op je spandoek zitten? Anders wordt mijn dwangbuis vies. En daar kan ik niet tegen.
Het is wel witbrood, maar dat zie je niet meer door de kaneel en het bakken. Dan kan het wel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven