Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Dus eigenlijk vind je hem helemaal niet zo leuk bloem? Of is dit het negatieve? Ik dacht dat je alles accepteerde..

Ja, sommige mensen zijn denkers andere doen meer ipv denken. Was hij echt een drama queen, lijkt mij niet uit je verhalen. Het maakt niet uit dat hij veel nadenkt of zomaar uit het niets een beslissing neemt. Dan kun je ook tegen jezelf zeggen dat hij er vast goed over nagedacht heeft toen hij er een punt achter zette.

Maar als je denkt dat hij heel erg een schuldgevoel heeft nu.. Dan denkt hij er volgens jou nog steeds over na?

Romantische jongen, ja dat was Nick! Rozenblaadjes, kaarsjes op het bubbelbad, laat varen, romantische wandelen, spontaniteit, meenemen naar het strand, heel groots je naam in het zand schrijven, liefdesbriefjes schrijven (alleen nu niet meer naar mij), spannende avonturen..

Ik heb veel met hem beleefd in dit opzicht.. Hij had altijd wel ideetjes maar zelf ben ik ook erg initiatief en verzin ik snel iets leuks! Alleen de laatste tijd was hij erg druk met zichzelf en slopen deze dingen erin.. Maargoed hoeft van mij ook niet elke dag ha-ha! God wat mis ik die jongen!
Oh dat is allemaal wel heel erg leuk en lief wat die voor je deed fashiongirl!

Vandaag heb ik nog niet zo erg het gevoel gehad dat ik mijn ex miste.

Ik liep op straat en er kwam uit het niets een leuk lachje van een man af naar mij toe haha.. vond ik wel even leuk.

Ik vond hem juist heel leuk! Nee dit is niet het negatieve. Ik denk dat iedereen in een relatie wel denkt over sommige dingen, alleen vind ik als iemand er een beetje verkeerde gedachtes over heeft dat die er over moet praten. Dat heeft mijn ex nooit gedaan, vind ik jammer want dan hadden we er iets aan kunnen doen.

Ik weet niet of hij nu een schuldgevoel heeft, kan ik niet eens weten.

Maar ik bedoel als ik nu een smsje zou sturen met dingen erin dat die dan misschien een schuldgevoel kan krijgen.

Ben trouwens wel erg benieuwd of hij mij ook soms mist ondanks dat hij het heeft uitgemaakt. En of die vaak terug denkt aan mij.
quote:Fashiongirl19 schreef op 29 juni 2011 @ 13:51:

En rally ga je vanavond afspreken?Ja zo! Wel raar, maar kan eerlijk zeggen dat ik me sterk voel en helemaal niet bang ben dat het niks meer wordt. Ik zie wel, misschien wil ik zelf niet eens meer, voel me best oke.... :-)
Heel veel succes en plezier!
Ik mis hem nu heel erg!!
Ik mis hem nu heel erg!!
Is er wat gebeurd dan bloem? of gewoon zomaar?
Ik was heel erg aan het denken aan hem en dan komen alle emoties naar boven en dan weet ik dat ik hem eigenlijk zo erg mis! Gelukkig heb ik steeds minder van die momenten. Rally laat je weten hoe het was?! Ben erg nieuwsgierig!
Kijk ik naar de Bachelor.. Ja hoor, ben ik weer gaan grijpen naar de tissues!

Jeetje wat herken ik die man in mijn exvriendje!

Zo voor je dromen gaan, materialisme en heel veel liefde en romantiek.. Onze levens vloeienden maar niet genoeg (snik)

Ik dacht dat het beter ging! Maar nee, ik wil hem zo graag even horen of zien! Ik mis hem!
Ja, rally ben ook benieuwd!

Ik dacht ook eens dat ik sterk was voor een gesprek.. Maar het ging mij niet in de koude kleren zitten, gesprekken over gevoel gingen echt diep.. Love can reach you!
Ik kijk ook nothing hill, ook moeilijk om te zien. Kijk de laatste tijd veel liefdes films, dan kan ik het ook nooit droog houden en besef ik dat ik hem zo mis! Ik wil hem niet zien of spreken, tussen ons komt het toch niet meer goed dus wil ik mezelf niet extra pijn geven! Ik ben zo bang dat hij al snel een nieuwe vriendin krijgt, ik denk van niet eigenlijk want zo is die niet maar wat als het gebeurt? Dan breek ik echt zo! Of als ik hoor dat hij een ander heeft gezoend, lijkt mij zo erg. Ergens wil ik hem nog zo duidelijk vertellen dat het toch wel kan tussen ons, maar hij wil mij niet meer dus heb ik niks te zeggen of te zeuren. Ik weet alleen dat ik hem terug wil, maar dat gaat nooit gebeuren! En nu zo erg de neigingen om hem echt te smsen dat ik hem mis, maar ik doe het niet.
En rally hoe was het?
Ja hoe was het? Ik heb zo erg mijn lesje geleerd vandaag, poeh! Volgens mezelf heb ik de studie niet laten vallen in de tijd dat ik met mijn ex samen was, volgens mijn leraren wel en dat heb ik vandaag te horen gekregen! Nu moet ik kiezen of ik door wil of stoppen, tuurlijk ga ik door! Maar ze hebben het goede beeld niet meer van mij wat ze op het begin hadden, de goede leerling die er zin in had is nu veranderd volgens hun in de leerling die er niks meer voor wil doen. Ik dacht echt toen ik het hoorde; wat zeg je nu toch? Zo is het helemaal niet! Tenminste in mijn ogen niet, in die van hun wel dus zou het ook wel zo zijn. Ik zie dat de relatie mij heeft gesloopt eigenlijk en dat ik niks meer belangrijk vond, alleen hem. Ik ben blij nu dat het voorbij is tussen ons, want misschien had ik de studie dan wel niet gehaalt. Ik wil nu echt niet meer aan hem denken en ga het nu echt loslaten, ik leef voor mezelf en moet het gaan redden en doen! Wel een rot dag vandaag poeh had het totaal niet verwacht dat ik zo'n beeld heb laten zien de laatste maanden!
Pff nu even het gevoel alsof er nou helemaal niks meer goed is in mijn leven!
Ja, ik ben ook echt super benieuwd!

Heb je echt het idee dat je studie heb laten vallen.. Ik heb juist als het lekker goed gaat, ik dan alles aan kan!

Wat raar, is het aan je resultaten te zien? En over welke periode spreken ze dan?

Het komt wel goed toch?!

Neeeeeh de Bachelor en Karin zijn alweer uit elkaar!
Rally! Ik ben echt heel erg benieuwd! Laat snel wat van jezelf horen
Nee ik vind dat ik mijn studie helemaal niet heb laten vallen! Ze spreken over een periode van februari tot nu. En in februari is het voor het eerst mis gegaan ongeveer tussen mij en mijn ex.

Het klopt wel een beetje dat ik er helemaal niet goed bij was soms, maar mijn resultaten zijn goed. Juist heel goed. Daar lag het ook niet aan. Maar ze zien gewoon dat ik het niet meer leuk vind. Wat ik raar vind want ik vind het wel leuk! En dat heb ik ze al 10000x vertelt, maar nog steeds denken hun het zelfde. Ik ben gewoon niet een persoon die emoties laat zien, en ik vind ook helemaal niet dat ik er vervelend bij zit daar. Ik begrijp niet waar het vandaan komt maar ben der goed zat van!

Het komt ook wel goed, hopelijk ben ik snel klaar met deze studie want ik word gek van die mensen om mij heen!

Hmm ik heb nooit de bachelor gekeken haha..
Ja, misschien zijn ze bang omdat je wat stil bent en misschien jezelf niet bent dat je motivatie achter uit gaat. Maar eigenlijk hebben ze toch niets te zeggen als ze goede cijfers haalt?!

Je hebt ook geen leerplicht meer!

Je moet er niet aan gaan twijfelen hoor. Als je goede cijfers haalt dan heb je nergens om zorgen over te maken..

Ik daarin tegen heb dit jaar zwaar verkloot! Ik heb ook veel voldoendes gehaald maar ook wel onvoldoendes die ik volgend jaar nog moet herkansen of in de vierde van HBO en alles doordat ik mij slecht kon concentreren.. Ik weet dat ik mezelf een schop onder mijn reet moet geven maar het ging net elke keer uit als ik tentamens moest leren en maken! En dan sliep je alsnog kort, ik heb erg mijn best gedaan en ondanks dat het bijna 4 weken uit is en ik de afgelopen 4 weken tentamens heb gehaald ben ik tevreden over mijn resultaat.

Nu eindelijk vakantie, fulltime werken gaat vanaf morgen beginnen op Schiphol.. Dus wie weet zie ik jullie voorbij schuiven haha weet toch niet hoe jullie eruit zien ;)
Hoi dames,

wat leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn haha.

Ik was gisteravond pas heeel laat thuis en moest weer vroeg op, dus weinig tijd gehad om mijn verhaal te doen. Ik zal proberen het jullie even te vertellen.

Toen ik 'm gister zag was het echt raar. We gingen een stukje lopen en ergens wat drinken. Ik voelde me vreemd en ik dacht echt van na een kwartier ben ik hier weg. Hij vroeg of ik hem nog iets wilde zeggen en ik vertelde hem ook gewoon dat ik wel dacht ik er klaar mee was. Ik merkte aan zijn reactie dat dat niet was wat ie van mij dacht te gaan horen. Hij dacht natuurlijk dat ik 'm ging proberen terug te krijgen.. nou helaas..

Daarna verliep het toch wel beter, we hebben gelachen en echt goed gepraat. Ook over hemzelf, waar ie nou mee zit en dat ik vind dat ie daar toch hulp bij moet gaan zoeken en vooral niet in z'n eentje moet gaan piekeren.. We hebben zelfs gewoon een dom spelletje gespeeld.

Het was uiteindelijk dus fijn en gezellig. En we zijn wel een uur of 6 bijelkaar geweest uiteindelijk.

Maar of het nu echt weer oké wordt? Ik weet het niet. De tijd zal het leren denk ik. Als hij weer gaat piekeren, dan duurt het niet lang denk ik. Dus tja nog steeds lastig:s
Zoals ik nu ben, ben ik altijd geweest daar. Misschien de laatste weken iets stiller, maar ik heb alleen maar voldoendes! Geen enkele onvoldoende. Dus snap ik ook niet waar hun zich zo zorgen om maken.

Ik geef wel toe dat ik soms dacht, het maakt mij niks meer uit wat er gebeurt met van alles in mijn leven, ik heb het liefste mannetje! Verschrikkelijk eigenlijk zo'n gedachte, die moet je echt niet hebben! Ik zet nooit meer mijn vriendje op nummer 1.

Jammer dat je het verkloot hebt, maar dat komt allemaal ook wel weer goed dus

Wat ga je doen op schiphol? Ik moet nog een weekje en dan ga ik bijna weg!!
Rally, leuk dat het gezellig was! En je ziet vanzelf wel of er iets meer komt Voelde je nog een beetje verliefdheid, kriebels?
quote:bloem55 schreef op 30 juni 2011 @ 21:05:

Rally, leuk dat het gezellig was! En je ziet vanzelf wel of er iets meer komt Voelde je nog een beetje verliefdheid, kriebels?

Ja dat wel, niet in het begin;-) Maar ik hield voor mezelf ook een beetje afstand, omdat ik niet weet hoe het verder gaat.

Balen van je school!
Ja maar dat komt ook wel goed met mijn school, en ze maken het erger dan het is.
Maar hoe gaat het nu verder rally?
Ja ben ik ook nieuwsgierig na!

Heb je hem na gisteren nog gesproken? Over hoe hij het vond en hoe het voor hem voelde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven