Ik moet even wat kwijt

01-07-2011 11:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zooo gek op mijn kat! Zoals hij hier nu zo lief ligt te slapen, met zijn pootjes omgevouwen. Zo vredig...Ik ben echt helemaal verliefd op hem!

Wie is er nog meer zo gek op zijn huisdier? En waarom?
Trouw met je kat!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik herken je gevoel.

Kan soms ook helemaal smelten omdat ze zo lief liggen/miauwen/kopjes geven

als ze naast de bak poepen daarintegen kan ik ze soms wel vermoorden
Check!

En helaas weet het beest dat gruwelijk uit te buiten. Hij is ook zoooo slim!
3x check (dat krijg je met 3 katten).
ik kan helemaal smelten als ik naar ze kijk ;)

en als ze stout zijn zetten van die grote zielige ogen op zo onweerstaanbaar haha

en mijn dochter laten ze gewoon aan hun oren haren en staart trekken zo lief (L)
quote:Splinter02 schreef op 01 juli 2011 @ 11:15:

Check!

En helaas weet het beest dat gruwelijk uit te buiten. Hij is ook zoooo slim!

hihi daar is 1 van mijn katten ook een ster in. die kan me daar een potje slijmen...... weet inmiddels uiteraard dat ze gewoon slijmt, maar haar iets weigeren is daardoor zelfs voor mij moeilijk.

van de week toen ik lag te slapen likte ze me over mn wang, dat heeft ze nog nooit gedaan. zo schattig!!!

ik heb sinds november weer drie katten (eentje ging toen dood :( )

aangezien zij de hoofdkat was is er inmiddels een hoop veranderd. het is onderling een stuk gezelliger geworden.

wordt ook af en toe gek van ze, ze volgen me alledrie de hele tijd, hihihi.

roos ik herken het. ik heb 2 meiden en een jeweetwelkater (onze gehandicapte homo kat) die is kruising siamees en je kan echt alles doen met dat beest, gaat ie nog snorren. maf beest.....
Hier precies hetzelfde.. meneer weet heel goed dat als tie op mijn stoel gaat liggen, hij dan mag blijven liggen.
Hier ook zo eentje. Twee katjes, zo lief! Eén wil (als ie thuis is) altijd op schoot, knuffelt me dan helemaal plat met kopjes en volgt me als een gans door het huis.

Het dametje is wat eigenwijzer, maar minstens zo lief en graag binnen. En ze speelt zo lief! En komt zo lief aanrennen als ik thuiskom en dan gaat ze midden op straat liggen kroelen
Hier ook 2 jeweetwelkaters, broertjes van elkaar, allebei bij mij geboren, maar ze verschillen als dag en nacht.

Wat ze wel gemeen hebben is dat ze de hond adoreren
abrikozenvlaaitje, ik weet wel waarom...

ik heb liever 100 dieren achter mij staan als mensen :-)

Zelf heb ik twee hondjes, zo trouw en houden van mij onvoorwaardelijk.

Ik had twee jaar geleden een hele agressieve vriend (allang exvriend gelukkig), en mijn hond sprong een paar keren voor mij, en heeft mij zo erg verdedigd. ze zijn altijd vrolijk als je thuis komt, en je bent nooit echt alleen.

Dat is ook zo met katten, ze komen altijd bij je liggen.
Ah Marieke6, wat mooi dat je hond voor je is gesprongen!

Ik ben ook gek op dieren. Heb nu zelf een kat, maar zou als ik groter woonde ook een hond erbij willen, en een paard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven