Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Hip, auw dat is niet fijn, ging je voor een controle en vond hij dat gaatje? Hmm ik moet ook weer voor controle nu je het zeg! Hoe gaat het met je beugel trouwens???

balen dat je ook nog eens zo moe bent en dat manlief er nu niet is om je bij te staan. Soms echt een beetje tandvleeswerk volgens mij!

Ik ben ook een beetje een dweil vandaag, niet door Joy hoor, maar ik heb slecht geslapen en ook wat last van hooikoorts. Gek dat had in NL eigenlijk nooit zo, maar nu loop ik al 2 weken met brandende rode ogen en snotterige neus. heb vandaag maar even ingeslagen aan anti hooikoorts spul!

Janets, hoe voel jij je?

Bobbie, oh je vriendin bevallen met een stuit! en het is super goed gegaan, nou dat geeft de burger moed, mocht de kleine boef weer draaien ;) doet ie niet hoor...

Ah goed zo, heel slim van het jurkje en de foto! hihi

Sanne, leuk dat je weer zo kan oppakken met die vriendin, zonde dat jullie elkaar uit het oog zijn verloren als het zo goed klikt he.

Hm ik moet ook een was draaien, maar het is heerlijk weer! zit nu lekker buiten, moet wel even neus in gaan smeren, want die was gisteravond helemaal rood.

Het is nu een graad of 17 denk ik, dat klinkt koel, maar met de zon erbij is het echt heel lekker! Hebben jullie het noodweer allemaal overleefd?
Julia, hier ook peuterbedje bij Ikea. Kostte 80 euro maar kwam nog matras bij en beddengoed. Zoon heeft het 2 jaar gebruikt en Norah maar een paar maanden, straks de kleinste erin. Haalt de kosten er dus wel uit. Slapen nu beide in een halfhoogslaper. Norah heeft dit dekbedovertrek http://www.klaasvaakshop. ... edovertrek-babette-hertje

Zoon heeft de koei.....

Maar ik zou zeggen, marktplaats!!
Hip, wat naar van je mond. Is ie al wat geslonken?

En een hele vermoeiende nacht dus? Vervelend!!! Kan je de hand schudden, Tim heeft van 1.00 tot ruim over 3.00 liggen spoken. Poe wat vermoeiend zeg. Gaap!

Ben trouwens heel benieuwd naar je sollicitatie!

Sanne, wat leuk dat je de draad met die vriendin zo weer oppakt zeg. Jij had heel wat te vertellen dus.

Kos, beetje kunnen bijtanken?

Janets, hoe is het met je keel?

Moet ik net zeggen dat hij redelijk zindelijk is, wil hij vandaag niet plassen op de wc hahaha. Hij was erg moe van de gebroken nacht en niets zinde hem vandaag. Ruim 3 uur geslapen ook. Dus ik denk dat het daar aan ligt. Wel lekker kunnen bij praten met een vriendin toen hij sliep.
heerst het spoken ofzo? rottig als je je dan alleen bent en je al neit zo lekker voelt. Ik heb gelukkig gisteren een beetje kunnen bijtanken. Emily heeft goed geslapen, wij hebben er laat op bed gegooid. Natuurlijk geen goede oplossing, maar voor ons werkte het nu. Heb dus lekker kunnen slapen, maar ja, nadeel daarvan is dat je eindelijk je moeheid voelt.

Denk dat man ook erg op is. gebeurd ook veel in zijn leven, en hij is een binnenvetter. schoonvader heeft hoogstws uitzaaiingen, krijgen eind volgende week de uitslag. Nieuw huis en en nieuw kantoor...waarvan hij bij beide projecten de leider is. Nog 2 weken werken en dan 3 weken vakantie.

Hip; vind het zo knap dat je het allemaal alleen doet (periodes dan ), kan soms best zwaar zijn, en mss wel een beetje saa1..en dan toch een soort van solli..hmmm ben erg nieuwsgierig.

Sanne; haha 4 huizen verder en tess...wel leuk dat je de vriendschap zo weer oppakt!

Doggie; wauw slimme vent die tim! echt knap hoor! en ja ongelukjes mogen nog gebeuren, hij kán het wel!

Elza; gelukkig hebben we machines en hoef je de was er alleen in te stoppen! Hier is de was echt plannen tussen slapen ed door. Emily wordt er nl wakker van. wel helpt ze met alles erin te stoppen en op de knopjes te drukken.

Noodweer, heb er niets van gemerkt! was gewoon een (stort) regen buitje

Bobbie; vriendin al bevallen, iets te vroeg dus. wel alles goed? en een foto met rode jurkje...je maakt er wel een spannend iet van haha..man weer helemaal het mannetje?

RR: gelukkig niets kunnen vinden op kleertjes.com..haha! kan toch nog niet shoppen voor die kleine, in mijn verlof ga ik los! Is Chris` kamertje af inmiddels?

1 september ga ik met verlof ,tussendoor nog 2 weken vakantie...dus 6 weekjes te gaan . Logeren...ben niet zo goed in vragen

Kaatje; ja deco patch ken ik..alleen niet mijn stijl, hou er niet van als er gescheurde stukjes aan zitten..ben meer van het kaarsrecht...

ben nu bezig met een schilderij...(en een ketting en een jurk en een wieg en lakentjes...ben slecht in zaken afronden geloof ik)

Maak je wel fotos?
trouwens ook leuk; emily hoort een auto een roept pas op, auto gevaarlijk en gaat keurig aan de kant...en roept daarna fietser aan de kant...haha (dt roept man in de auto!)

Morgen naar het cb..ben benieuwd wat ze weegt en hoelang ze is. over haar onwikkeling maak ik mij geen seconde druk namelijk.

zit weer te piekeren over babynamen....Elle-noor wil man echt niet...Liz is door mij definitief tegengehouden. Blijft niet veel over zo...Marléne, maar heeft ook iets tuttigs lastig hoor!
Goedemorgen ladies !

Hahah die Tim, Dog, zul je net zien ! Maar wrs heeft het een reden zoals je zelf al zegt. Blijf het nog steeds knap vinden hoor !

Nog even geduld hoor wat de fotootjes op hyves betreft, ik kan ze nog niet van de fotokaart lezen en op de pc zetten ! Fotoleeskaart ligt ergens anders !

Hmm, Kos, jammer dat het geen Elle-Noor wordt Ander vriendinnetje is vorige week bevallen ook van een meisje. Aparte naam, mss wel iets voor jou, zal namen van beide meisjes even op hyves zetten !

Ik was ook om de slaapjes van Sofie heen, slaapkamer is naast het washok nl.

Wat superleuk Sanne dat die vriendschap weer zo goed gaat ! En tennissen ?! Als ik ben bevallen ga ik ook weer eens een balletje slaan denk ik

Hip, hoe is het nu ? Beetje hersteld van de ingreep bij de tandarts ? Balen net nu je man weg is.

Ach, Sofie is zo onwijs lief, gezellig en vrolijk de laatste tijd, echt genieten ! Zou het komen dat ze me vaker ziet nu ik meer thuis ben ? Nou ja, nu kan ik haar nog alle aandacht geven, dus dat doe ik uiteraard met liefde
hey wat is het hier nou toch rustig? wel ok voor mij, hebben weer problemen met internet ;) zeeeeer traaaaaag maar er is hoop, we zijn over op een nieuwe provider en als het goed is, komt het goed (of zo)

Oh Tim even te moe om zindelijk te zijn ;) ach nou ja, die pakt het wel weer op, zou het ook wel heel bijzonder vinden als hij zomaar opeens 100% zindelijk zou zijn.

Hier hadden we gisteren een 'oepsie' Joy op potje, eerst broek en luier zelf uitgetrokken (doet ze als ze nog in pyjama is en ze me volgt naar het toilet) Deed niets op pot, maar wilde ook even niets meer aan haar billen trekken en toen ik even niet oplette, kwam ze aangerend vanuit de hal; oooow poepah! met jawel, poep aan de voetjes..de rest lag in de hal, op de houten vloer met kieren. En ik kon het heel dapper een 'oepsie' noemen.

Kos weer beetje bijgetankt dus! wel zo fijn, kan je een van je projecten afmaken haha! creabea.

WAAAAT ga je al zo snel met verlof, jemig wat gaat het snel, en door de vakantie is het inderdaad al lekker aftellen, heerlijk!

Maakt jullie wasmachine zo'n herrie dan? lastig dat je dat zo moet plannen, want juist als ze slaapt kan je er een was instoppen, dat helpen herken ik ja, ook al die knopjes. Ik moet wel opletten dat ze er niet iets anders in doet, zoals laatst een pen.. daar kwa ik achter toen ik mijn witte was er weer uittrok (oepsie?)

Hier ook van die enorme regenuien! en dan weer lekker zonnetje, heel vreemd weer.

Em dus lekker aan het kletsen. Joy zegt nu wel; slapen! moe! in 1 zin, die vraagt 'smiddags of e naar bed kan.

Vind het ook jammer van Elle-Noor, echt een leuke naam namelijk. zou zo mijn 2e dochter zo noemen ;)

Lekker Bobbie dat je nu zo van je meisje geniet!

Ga nog even naar hyves, in slakkengang ;)
Ik was er van overtuigd dat ik gister nog gereageerd had, maar niet dus... ben blijkbaar in de war!

Alles bijgelezen, maar er is echt helemaal NIETS blijven hangen hoe kan dat toch.

O jawel Hip, hoe is het met je wang?

Kos, hoe heeft Em vannacht geslapen? Hoe was het op het CB?

En als je Liz niet leuk vindt, vind je Lynn misschien leuk? Ik vind hem heel leuk, maar niet helemaal jouw smaak misschien.

Mijn collega heeft een dochter die heet Madelief. Vind ik zo'n schattige naam en mijn andere Collega heeft een dochter die heet Valerie ook leuk, maar dat roept misschien wat rot Valerie, Emily hierkomen! Roos misschien? Ik vind het zoooooooo leuk namen verzinnen.

Dog, hoe was jouw nacht vannacht? Was Tim al weer wat uitgerust zodat hij weer op het potje wilde?

Eline had vandaag gepoept op het potje op het kdv (had ze op vakantie al een aantal keer gedaan) Ze was helemaal trots!
Druk hier zeg!

Ik heb zo'n draak nu. Wil niets, gilt om alles. Vanmorgen 10 min bezig geweest om een blouse aan te krijgen. Helemaal overstuur. Wilde niet naar kdv, zei steeds Hoeve niet mama. Daar aangekomen huilen!! Na 10 min ben ik weg gegaan. Toen ik later belde bleek hij 10 min op schoot te hebben gezeten en moeten bijkomen. Maar toen ik 'm kwam halen had ie praatjes over hoe leuk het was. Fase???? Ga morgen weer 5 dagen weg en heb nu al een knoop in mijn maag. Hij gaat morgen, maandag en dinsdag naar het kdv.
pff doggie ik vind het zieliger voor jou dat jij zo'n knoop in je maag hebt omdat je weg moet!! Is dat omdat je tim achter moet laten en hij in deze fase zit of is het eigenlijk altijd zo??? Sterkte meid, komt goed.

Lief dat jullie naar mijn wang vragen! Het gaat wel weer goed hoor. De verdoving is uitgewerkt vanochtend was mijn kies nog wat gevoelig maar nu gaat het goed.

Elza, ik was laatst voor controle en toen had ie het gat ontdekt dus nu gevuld. Zat helemaal achter en was diep ook al had ik er geen last van. Over 2 weken moet mijn (halve) verstandskies er uitgetrokken worden. Met mijn beugel gaat het goed. wat een gedoe allemaal he! Ik heb nooit wat eigenlijk!!

emmm doggie tess was vorige week zo hoor! Moet zeggen dat ze vandaag zo lief was! Ik had een vriendinnetje met kids te eten (NL maar woont nu in de VS) en ze heeft heel lief gespeeld tot na 8 uur terwijl ze normaal om 7.15 in bed ligt en nu pas om half 9!

Ook kreeg ze vandaag nog een prikje bij het CB. Ze wist het meteen weer van de vorige keer toen we binnen kwamen en wilde dus niet! Niet dokter mama, niet dokter! Zielig! Maargoed toen het leed geleden was was het ook meteen weer over.

kos hoe ging het bij jou op het CB vandaag?
Julia ik vind Lynn ook heel leuk! Had hem ook op mijn lijstje staan!
Lynn is top en Jill trouwens ook. Ik hou van korte en toch ook wel een beetje stoere namen. Laatst hoorde ik Somer en vond ik toch ook wel erg leuk.

Kom vanmiddag wel weer even terug. Ga nu de deur uit, boodschappen halen en daarna even koffie leuten bij mijn schoonzus.
Lynn vind ik ook leuk, maar zou het schrijven als Lin denk ik. Ken iemand die zijn dochter Kosmic ()-Lin heeft genoemd. Ook erg leuk, vind ik dan !

Sanne, volgens mij vroeg jij het maar ben de 8e dus precies over een week uitgerekend !

Gelukkig heb je niet zoveel last meer van je kies Hip.

Zou Tim aanvoelen dat je een paar dagen weg bent Dog ? Heeft ie dat wel vaker als je weggaat ? Anders gaat het wel weer over (fase !), maar vervelend is het wel, vooral voor jou !
Lynn vind ik ook leuk! Kos-Lin is ook leuk! hahaha... Bobbie, wij houden van dubbele aparte namen.

Ken een stel met 2 dochters, Britt en Lynn. Ook ken ik iemand met dochter Eden, vond ik zelf ook heel leuk (uitspreken als aiden)

Bobbie, he! over een week uitgerekend, voor mijn gevoel duurt het zeker nog een maand, maar gelukkig heb ik geen gelijk ;) Hoe voel je je, ligt de kleine nog goed bovenste- onder?

Dog oh bah, ik had het vanmorgen ook, hoewel ze thuis heel prima en lief was, in de auto meezingen met de kinderliedjes, maar eenmaal op het KDV begon ze ' no, no' had ik een aapje aan me hangen en begon ze te huilen en mummie te roepen. Oh wat voelt dat toch kl*te :( Kan me voorstellen dat je nu moeite hebt om weg te gaan... maar het komt echt wel goed.

Hip, heb je geen pijn van je beugel, wordt ie elke maand aangedraaid? zie je al resultaat? ik denk dat ik er ook voor ga...

Eerst maar eens informeren of ik een soort nachtbeugel kan krijgen, heb gehoord dat dat bestaat.

Wat voor prikje moest Tess dan?

Juul, goh Eline ook al op het potje! wordt ze dan op KDV al getraind?

Kos, hoe was het op het CB? Is Em goedgekeurd en ja... wat weegt ze?

Ik heb echt last van hooikoorts, gadver.. hoofdpijn, brandende ogen, brandende neus en een dikke keel :(
Ben ik weer even..krijg zo een vriendin te lunchen, gezellig! Heb allemaal heerlijke dingetjes gehaald.

Lin zou ik een afkorting vinden van Linda denk ik...en daar heb ik niet zo'n leuke herinneringen aan

Britt vind ik ook een superleuke naam, mijn ex-vriend heeft zijn dochtertje zo genoemd. En van die vriendin waar ik van de week was (na 10 jr) hoorde ik dat diezelfde ex-vriend zijn dochtertje ook eerst Tess wilde noemen maar zijn vrouw vond Britt net wat leuker. Grappig...

Kan me voorstellen dat je met een brok in je keel weggaat Doggie, zeker als je op deze manier afscheid moet nemen dan....zie je Tim nu echt 5 dagen helemaal niet? Of kom je tussendoor wel steeds thuis?

Gelukkig herken ik het niet, Tess heeft echt nooit moeite met afscheid nemen. 1x toen ze net bij de peuters zat vond ze het niet leuk dat vriend wegging maar dat is eén van de weinige keren. Ze gaat bij binnenkomst meteen met de kindjes spelen en merkt niet eens dat vriend vertrekt. Ze gaat trouwens nog steeds eerst iedere ochtend even naar binnen in haar oude groep....gaat ze haar kleren showen aan de juf die daar op dat moment zit...echt schattig.

Voor Tess is het kdv ook echt een 2e thuis, ze gaat al 2 jr lang 3 dg in de week, alleen in de vakanties niet...ze weet niet beter.

Bobbie, echt waar joh, nog maar een week dus...echt snel gegaan. Zo te lezen voel je je nog helemaal fit dus dan is het verlof echt genieten he.

Kos, ik ben ook erg benieuwd hoe het bij het CB was en helemaal nieuwsgierig naar wat Em nu weegt.

Elza, herkenbaar die hooikoorts....ik heb het vooral als ik moe ben (nu dus )...loop ik de hele dag met een traanoog, altijd rechts en ook veel hoofdpijn. irritant he, ik heb er wel wat voor maar dat vergeet ik altijd te nemen.

Hip, heeft Tess nog last gehad van de prikjes?

En jij....wat fitter dan van de week?

Heb vandaag een druk maar wel leuk dagje gepland maar het liefst zou ik even een paar uurtjes plat willen. Ik heb al een paar nachten dat ik niet in slaap kan komen...heel irritant, zie het zo 2 uur worden en kwart voor 7 gaat de wekker weer. Voel me echt brak nu...Heb het de laatste weken wel vaker, niet iedere nacht maar wel regelmatig.

Geen idee ook waarom ik niet kan slapen, voor mijn gevoel lig ik niet te piekeren...

Hoe moe ik gisteravond ook was, heb op karakter toch nog een uur gelopen in de hoop dat ik dan lekker kon slapen. Nou, niet dus...heb het weer half 2 zien worden....heb dan ook van die rusteloze benen in bed.

Maar goed, kom ik net thuis heb ik een uitnodiging op FB van die ene vriendin (weleens verteld) die me heeft laten stikken op het moment dat ik zwanger was. Nu is ze zelf zwanger en ik heb eigenlijk weinig zin om nu wel met haar mee te leven. Dus ik weet niet zo goed of ik haar ga accepteren...vind dat ze een aardig bod voor d'r kop heeft.

(Hip, had het er de laatste keer nog me jou over dat vriend bovenstaande grap wel's maakte..en nu gebeurt het ook nog).
Sanne hilarisch!! Dat het nu echt zo is. Dat geloof je toch gewoon niet..... Ze durft wel! Ik zou haar in ieder geval even laten wachten..... en bij jezelf nagaan of je weer contact zou willen. maar ik geef je gelijk dat ze een bord voor d'r kop heeft. Ik heb het ook wel eens gehad met een vriendin dat we elkaar dan een paar jaar niet spraken en dan is er toch wel vanalles gebeurd in die tijd en pik je het weer op. Maar in dit geval zou ik het ook niet weten eerlijk gezegd.

En dat je zo lang wakker ligt! Wel vervelend hoor. Misschien TE aktief geweest? Ik zou zeggen neem vanavond een lekker glaasje wijn misschien dat je dan lekker ontspant. Massage van vriend daaarna...

Elza, ook zielig idd dat joy dan zo no no zegt!

Ik heb op dit moment geen last van mijn beugel. De eerste twee weken waren echt hell pfff zat flink aan de paracetamol maar daarna valt alles mee. Een nachtbeugel kan vaak niet omdat je hem dan relatief te weinig in hebt. Ik zou met een jaar klaar moeten zijn ongeveer en ik heb hem nu al een half jaar dus de tijd vliegt. Je ziet echt heel snel resultaat dus misschien is het bij jou wel korter als het maar om een een uitstekend tandje gaat bijvoorbeeld. Volgens mij heb je prachtige tanden maargoed dat zeiden ze tegen mij ook. Als het je zelf dwars zit moet je het gewoon doen. nu kan het nog toch?

I kdacht van de week aan jou omdat ik naar mijn oogleden keek en dacht mm kleine ingreep? hahahahaha

Tess moest trouwens de MecC prik. Die had ze nog niet gehad in de VS. Voordeel is dat ze nu geen prikken hoeft als ze 4 is. Ze heeft er gelukkig geen last van gehad!

Bobbie wow hee nog maar een week! We kunnen dus elk moment bericht krijgen hier dat je weeen zijn begonnen!!!! want dat meld je natuurlijk wel even.....

Kos hoe ging het?

Nou nichtje is hier en dat is echt zo lekker! Tess is nu ook vriendjes met haar dus die vindt het allemaal hartstikke gezellig! Echt, hoe meer zielen hoe meer vreugd bij tess hoor! Gisteren ook met 6 kinderen en 3 volw aan tafel, heerlijk vindt ze dat!

Ik ga vanavond lekker met een vriendinnetje wat eten. Heb toch oppas
Zo emily op bed, dus even forum tijd.

Elza; oepsie haha, tja er zullen nog wel meer ongelukjes volgen denk. Snel he verlof, schrok er zelf ook van. En pen bij de was, ai kon je het zien? Em had een deel van de rode was er ingestopt, gelukkig zag ik..Wel heeft ze man`s bureaustoel helemaal ondergeklad met zilveren pen...(best mooi zilver met zwart )

Huis is gehorig dus wassen met echt als ze wakker is.

Julia; namen verzinnen zo leuk, nou ben er al klaar mee..man en ik zijn erg verschillend. Wil eigenlijk gewoon elle-noor...probeer nu dus elle-mijke, want mijke stond ook op het lijstje. Ik hou van langere namen en man van kort. Lynn, idd Sanne afkorting van Linda. Madelief vind ik erg leuk! Hoe gaat het met de nachten van draakje?

Bobbie; volgende week???? pardon dacht echt nog veel langer! Voel je wel goed? Sofie al helemaal ingesteld op baby?

Doggie; wegbrengen gaat hier ook vaak met een huilbui. breng je hem altijd weg?? Trouwens ophalen is hier ook drama, zodra ze mij ziet is het huilen. KDV vind ze gewoon niet leuk, zegt ze nu zelf ook. Doet mij enorm veel pijn, maar ik kan niet anders. Nog een paar maandjes en dan verkassen (half jaartje). Mss is het ookwel gewoon proberen van Tim, hij is gewoon liever bij jou!

Sanne; hmm, jammer dat het slapen niet lukt, mss even lekker ontspanenn in een beautyfram ofzo zuiver heeft badpakdagen, met allemaal aanbiedingen. Vriendin haha, lekker weigeren zou ik zeggen. Ws mis je haar ook niet eens (meer).

Hooikoorts; lijkt mij lastig, kan je niet van die pillen in nemen?

CB; was goed. em is 86 cm en 10,8 kilo. Niet veel maar ook niet te weinig. Moet zorgen dat ze meer zuivel binnen krijgt. (klopt!) en ze stelde voor om smoothies te maken, vult de maag ook goed. Mag niet meer eten geven na het avondeten. (als ze dus s nachts huilt). Wel haar de kans geven om te eten, dus met een kookwekker erbij, en als ze eten wil later op de avond, uitleggen dat ze haar kans heeft gehad. Ze vonden haar erg mondig en snel van begrip. O ja en vit d geven, weet niet of ik dat ga doen.

Eigenlijk geen slechte adviezen. Gelukkig wel weer goed geslapen, maar de moeheid zit in mijn lijf.
Jeetje wat hebben jullie een hoop geschreven. Ik zit nu op mijn werk, maar heb al absoluut het weekend gevoel in mijn benen... Wat gaat de tijd langzaam vandaag!!!

Arme Doggie, ik kan me voorstellen dat het vervelend weg gaan is op deze manier. Ik heb het ook een aantal keer gehad (meestal als ik breng ipv vriend...) en het is echt niet leuk om weg te gaan. Helemaal als je hem nu niet meer ziet.

O, ik moet denk ik van plek verhuizen ga even van het forum af tot later
Hm Sanne, die vriendin zou ik dus ook weigeren. Mens heeft een betonplaat voor haar hoofd hoor. Nu ze zelf zwanger is begrijpt ze mss wel meer hoe jouw leven in veranderd, maar jeetje een echt vriendin leeft toch met je mee? Ik heb ook helemaal geen contact met die vriendin waar ik elke dag mee omging, best gek maar ja... zijn allebei een andere weg ingeslagen.

Vervelend van dat slechte slapen! idd wijntje 'savonds? of heeft die van de donderdagavond ook niet geholpen ;) ik heb ook wel eens periodes dat ik slecht slaap en niets van snap. En ook hooikoorts? bah zwaar vermoeiend is het! Ziet er ook niet uit met die rode ogen.

Hip, ah beugel al een half jaar! Gaat ook snel he.. ik heb best mooie tanden, vooral mooi wit nu ;) maar er stond altijd 1 tandje naast mijn 2 voortanden scheef en ik zie dat die nu een voortand gaat scheefduwen. Misschien ben ik de enige die het ziet hoor.

En gewoon doen van je oogleden, fluitje van een cent, je bent alleen een weekje niet zo heel mooi ;)

Veel pezier vanvavond, groot gelijk hoor!

Kos,

Em is idd toch niet te licht? Ik denk dat Joy met die lengte echt niet veel zwaarder was en die eet wel goed. Maar ja gaat natuurlijk ook om bepaalde voedingstoffen. Dat met die kookwekker druist een beetje tegen mijn gevoel, ik vind dat je moet eten als je trek hebt, of is dat te zwart wit?

Ik geef Joy wel elke dag een lepel vitaminen, een multivitamine drankje.

Zielig dat ze het niet leuk vindt op KDV, dat zou mij ook pijn

doen!! Maar goed, verandering on it's way!!

Doe maar lekker rustig aan jij!!

Ja dat van die pen in de witte was heb ik gemerkt! Kon de helft wegmikken!! En hier witte buro stoelen, werkt ook goed met een pen ;)
Hmmmm, daar ben ik weer ik hoef dus nog niet te verhuizen... Misschien straks leuk zo'n reorganisatie....

Maar goed waar was ik

Hip fijn dat je kies weer beter gaat..

Wel gezellig hoor Hip zo'n groot gezin!

Kos, toen ik voor Eline een naam moest verzinnen vond ik het ineens ook niet meer zo grappig

maar voor anderen vind ik het echt heel leuk om te doen!

Sanne, misschien is het juist dat je gaat rennen dat je daarom niet kan slapen. Als ik gesport heb, heb ik ook altijd moeite met in slaap komen.

Misschien kan je vanavond idd misschien beter aan de wijn

En die "vriendin" eeeeh ik ben niet zo goed in facebook, maar volgens mij heb je daar ook een weigeren knop

En wat verschrikkelijk schattig dat Tess 's morgens haar kleren gaat showen aan haar oude juf. Het is ook wel een echte meid he!

Ik heb wat vakantie foto's op hyves gezet trouwens.

Ga weer even wat doen. bleeeeegh
Ff snel, moet zo omkleden.

Hip, adres van Italie staat op hyves.

Vanmorgen eerst hard huilen en maar "Hoeve niet" roepen. Maar na 5 min samen met de trein gaan spelen en toen kwamen er 2 kindjes en de leidster mee spelen en toen ging het goed. Even zwaaien en weer spelen. Gelukkig! Maar hij had er gister ook op de wc geplast en hij doet dat alleen als hij echt wil, dus dat lijkt me een goed teken. Ik hoor vanavond wel van man hoe het vandaag is gegaan.

Kos, zo licht is zoontje van vrienden ook, die eet ook zo moeilijk. Maar cb vond het prima. Komt vanzelf zeiden ze tegen hen. Hoe sta je er zelf in nu?

Oh en Lynn is leuk!!

Sanne, lekker weigeren dus. Wat een beton heeft die zeg.

Meld me af, misschien dat ik ergens nog wifi heb en via de telefoon meelees.
Juul, net even bij je vakantiefoto's gespiekt!

Je mag dus nog even op je eigen plek blijven zitten...wat een gedoe he zo'n reorganisatie! Zoek je straks wel een goede internetplek uit

Dog, werkze! Gelukkig ging het vanmorgen alweer beter met Tim!

Kos, CB vind Em dus prima qua gewicht! Tess woog de laatste keer nog geen 12 kilo en die is volgens mij ook wel groter dan Em. Ik ben het met Elza eens hoor, als Tess wilt eten dan eet ze en anders niet....probeer natuurlijk wel een klein beetje alles aan te prijzen en te stimuleren maar als ze echt niet wilt dan laat ik het. Komt vanzelf goed. Wil er niet teveel drama van maken....

Oh, en vitamines geef ik niet hoor. Ook geen vitamine D.

Tess eet dan wel geen fruit, ik heb wel van die fruitreepjes die ze lekker vind en daar zit ook alles in.

Hip, dat is zeker makkelijk zeg nu je nichtje er is met oppassen. Hoelang blijft ze?

Herkenbaar hoor dat "hoe meer zielen hoe meer vreugd" Tess vind ook alles leuk, om naar mensen toe te gaan en als er mensen komen...ze is daar heel makkelijk in en vind iedereen leuk en aardig. Totaal niet eenkennig, nooit geweest ook.

Het wordt ook een beetje met de paplepel ingegoten denk ik...julie houden volgens mij ook wel van gezelligheid

Veel plezier alvast!

Ik denk dat het slecht slapen komt doordat ik over mijn moeheid heen ben. Ik ben nl de laatste tijd 's avonds rond half 9/9 uur vaak erg moe en kan dan amper mijn ogen open houden. Maarja, dan zit ik net...dus vind ik het ook zonde van mijn avond om dan al naar bed te gaan. Na een uurtje voel ik de moeheid wegtrekken en wordt het zo weer 11u/half 12 voordat ik naar bed ga en dan ben ik denk ik over mijn moeheid heen.

Vriend is er niet vanavond maar ik heb wel de fles vast koud gezet

Heb net even op de pagina gespiekt bij die "vriendin". Ze is vandaag nieuw op FB en is dus heel veel mensen aan het uitnodigen. Ik laat het nog even bezinken maar denk dat ik haar niet accepteer....hoef sowieso geen contact meer met haar....zij heeft me echt zo diep teleurgesteld als vriendin!

Toen ik via via hoorde dat ze zwanger was had ik al het voorgevoel dat ze snel op FB zou komen. Ze is gek op aandacht en nu kan ze het feit dat ze zwanger is met al haar "vrienden" delen....de echo-foto's pronken al in haar album.

Toch ben ik wel een tikkeltje nieuwsgierig als ik haar wel accepteer waar ze dan mee komt....haha....

Ik denk dat ze me graag mee wilt laten genieten van haar zwangerschap en doet alsof er niks is gebeurd. Nou, dan komt ze echt van een koude kermis thuis. Die is echt niet goed dan hoor...

Ga Tess maar 's wakker maken, die ligt al vanaf 1 uur te slapen.
Dames, tada ik heb een paar foto's van mezelf en Sofie op mijn eigen hyvespagina's gezet, maar hoe krijg ik die nu weer op onze gezamenlijke pagina ?! Nou ja, mijn 'vrienden' kunnen ze alvast bekijken toch

Hele leuke foto's op hyves van Eline Juul !

Hmm Sanne, als je vriendin weer zo graag contact wil / aandacht wil, dan vind ik het persoonlijk wel makkelijk om via FB contact te zoeken. Dan ligt de bal bij jou, terwijl het andersom zou moeten zijn ? Ze had je toch ook even kunnen bellen / e-mailen ? Ik zou geloof ik niet ingaan op haar uitnodiging

Kos, Em zit toch best aardig qua lengte / gewicht ?!Kookwekker vind ik persoonlijk ook wel een beetje te, maar die andere tips zijn best ok ! Denk echt dat het vanzelf wel komt. Hoe meer aandacht je er aan geeft dat ze niet goed eet en bepaalde dingen uitprobeert, hoe meer het een probleem wordt lijkt mij. Ze worden toch ouder en hebben dat dan een soort van door ?! Sofie eet momenteel wel weer aardig, maar er zijn perioden geweest dat ze heel slecht at, alleen melk en fruit vond ze wel ok.

Hip, gezellig dat je nichtje er is ! En hier ook hoor hoe meer zielen / kinderfen hoe meer vreugd en lol ! Ze vindt andere kinderen echt zo gezellig !

We hebben vanmiddag een trouwfeest aan het strand met BBQ. Het weer is redelijk hier, best zin in ! En mijn broertje heeft een springkussen geleverd, dus dat zal wel dolle pret worden !

Ga de kleine meid even op bed leggen en ga zelf ook even liggen.

Fijn weekend nog iedereen !

Ow en Juul, zou jij, als je tijd hebt, de tabel nog een keertje kunnen bijwerken ? Of vinden we met z'n allen dat dat niet meer zo nodig hoeft ?!

Sofie:

9 juni 2011 94 cm en 14 kg.
Zo gelijk topic weer even ge-upt
Bobbie ik heb hem een beetje bijgewerkt, maar volgens mij heb ik er een behoorlijk aantal gemist.

Laatst zei iemand idd dat ze liever geen schema had omdat dat zoveel scrollen was.

Het maakt mij niet uit, wat jullie willen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven