Vriend te ijdel?

02-07-2011 00:56 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend in ons knusse huisje. Ik wist wel dat hij zich goed verzorgde (elke dag scheren, net kapsel, lekker geurtje), maar het wordt nu wel een stuk 'extremer'.

Hij gebruikt nu oogrollers, dagcreme, scrub, lippenbalsem, nachtcreme etc. Tegenwoordig scheert hij zelfs één keer per maand zijn benen...

Ik wil best wel ruimdenkend zijn maar gaat dit niet te ver? Op zich wel vreemd wat mijn vriendinnen klagen juist over hun onverzorgde vriendjes...

Sorry ik stelde even voor dat mijn vriend dat zou doen

Euh tjah geen idee, ik hou niet zo van die metromannen, dus ik zou sowieso niet op dat soort types vallen.

Jij bent blijkbaar op hem en zijn ijdele zelf gevallen, dus ik denk dat je het gewoon moet accepteren. Benen scheren vind ik ook wel ver gaan! Dagcreme en lippenbalsem kan ik me nog wel indenken
Hmm, ik zou ook wel even raar staan te kijken denk ik. Maar als hij zich er prettig bij voelt en jij een 'knappe' vriend zo krijgt /houdt dan lijkt me er weinig mis mee.

De producten die hij gebruikt zijn sinds een aantal jaar op de markt voor mannen, dus dat hij ze gebruikt is in zoverre niet héél vreemd.
Tja, ik vind het ook wel wat veel van het goede, maar zo'n probleem is het toch ook weer niet?
Wat zijn oogrollers??
Van die anti-wallen dingen? Zo'n stick wat je op je wal-gebied rolt
Tja, ik zou er ook een beetje vreemd van staan te kijken als mijn vriend dat zou doen, maar als hij het fijn vindt, waarom niet?
oogrollers zijn inderdaad anti-wallen dingen. Ik kwam niet echt op het woord...

Maar bedankt voor jullie reacties! Op zich ben ik ook wel blij met een verzorgde vriend maar hij is ondertussen langer bezig op de badkamer dan ik.
Hij is homo geworden!
Die kerel van mij is altijd langer dan ik bezig voor de spiegel, ook zonder die wallenrollers. En ik ga hem echt niet vertellen dat die dingen bestaan...........kan ik nog langer wachten!
zoiets?

Hahaha club tropicana la laaa lala lalalala
Ik zou ook mijn vraagtekens gaan plaatsen als mijn vriend dit opeens allemaal ging doen.
quote:Jaschenca schreef op 02 juli 2011 @ 01:09:

Die kerel van mij is altijd langer dan ik bezig voor de spiegel, ook zonder die wallenrollers. En ik ga hem echt niet vertellen dat die dingen bestaan...........kan ik nog langer wachten!

idd behoed je daarvoor nu het nog kán

...de metro-mannen zijn in aantocht.

Ik vind het ook prima als een man wat langer voor de spiegel staat hoor. Een dagcremetje bijv. zou ik geen issue noemen. Maar zijn benen scheren puur voor de 'mooi' (dus geen sportieve redenen of medische indicaties) zou ik eerlijk gezegd een gigantische afknapper vinden. Wallenbestrijders vind ik ook best ver gaan.
quote:gaia9 schreef op 02 juli 2011 @ 01:10:

zoiets?

[afbeelding]

OMG!! Ik moest ook wel even hard lachen toen ik de OP las.

Ehm... die uiterlijke verzorging... ik vind het wel ver gaan, zeker scrub en lippenbalsam, maar ach als hij zich er goed bij voelt...

Maar waarom scheert je vriend zijn benen? De enige die ik dat heb zien doen was een ex-vriendje die bijna professioneel wielrenner was en daar is het 'normaal' dat ze dat doen ook i.v.m. kans op verwondingen bij vallen e.d.

Scheert hij ook zn borsthaar? Ik vind benen scheren wel ver gaan hoor en niet echt mannelijk meer als er geen specifieke reden is om dat weg te scheren...
Even voor de goede orde: misschien heeft mijn vriend wel wat vrouwelijke trekjes, maar is zeker geen homo!

Het is ook weer niet superplotseling gegaan allemaal. Hij gebruikt geleidelijk aan steeds meer verzorgingsproducten. Maar waar ligt de grens?
.
Ik kijk omhoog en ik zie... Nerd_
Heb je ut um gevraagd waarum die zn benen scheert?
quote:nerd_ schreef op 02 juli 2011 @ 01:20:

En z´n oksels, Gaaj!

(Sorry, bij Mattie was iedereen weg. Keek maar een regel ´hoger.´)* even verder zoeken naar voorbeelden ;) *
Als Stan meer potjes gaat gebruiken dan mij, zet ik hem buiten. Hij gaat maar ergens ander 'So Thijs' of Lecolijk spelen. Niet in mijn badkamer!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hahaha, Leuke topic!
quote:b_elle_n schreef op 02 juli 2011 @ 01:20:

Even voor de goede orde: misschien heeft mijn vriend wel wat vrouwelijke trekjes, maar is zeker geen homo!

Het is ook weer niet superplotseling gegaan allemaal. Hij gebruikt geleidelijk aan steeds meer verzorgingsproducten. Maar waar ligt de grens?Waarom zou er een grens zijn?
@discussieerders:

Borsthaar en oksels worden regelmatiger geschoren. Hij zegt dat hij het vanuit hygienisch oogpunt doet. Bovendien vindt hij 'overtollige' beharing ook niet mooi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven