Vriend te ijdel?

02-07-2011 00:56 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend in ons knusse huisje. Ik wist wel dat hij zich goed verzorgde (elke dag scheren, net kapsel, lekker geurtje), maar het wordt nu wel een stuk 'extremer'.

Hij gebruikt nu oogrollers, dagcreme, scrub, lippenbalsem, nachtcreme etc. Tegenwoordig scheert hij zelfs één keer per maand zijn benen...

Ik wil best wel ruimdenkend zijn maar gaat dit niet te ver? Op zich wel vreemd wat mijn vriendinnen klagen juist over hun onverzorgde vriendjes...
gezellig Xal en Nerd, we hebben elkander wederom gevonden ;)
Man met makeup

@nerd, Oksels scheren, nee dat zou van mij niet hoeven hoor. Tenzij het dusdanig buiten proporties groeit, dan zou ik de voorkeur geven aan 'bijpunten'.

Ik hou eerlijk gezegd niet zo van het top-tot-teen-gladgeschoren..brrrrr
.
Je hoeft nu zelf niets meer te kopen, je kunt alles van hem lenen. Handig!
.
quote:b_elle_n schreef op 02 juli 2011 @ 01:26:

@discussieerders:

Borsthaar en oksels worden regelmatiger geschoren. Hij zegt dat hij het vanuit hygienisch oogpunt doet. Bovendien vindt hij 'overtollige' beharing ook niet mooi...Maar vind jij het mooi?
.
Elke man die je voor kan stellen in een maillot in je fantasie, is gay. Dat is mijn truc. Ga maar eens op een terras zitten en laat je fantasie maar eens los. Dan zie je dat ik gelijk heb. Om te trainen begin je op Roze Maandag met Tilburgse kermis, is een makkelijk begin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Enkele feiten omtrent mannen verzorging:

De meeste mannen hebben gemiddeld drie verschillende geuren in huis.

Een man besteed circa 3350 uur tijdens zijn leven aan scheren.

Zestig procent van de Nederlanders vindt dat de man zich beter moet verzorgen.

1 op de 3 Nederlanders vindt dat een man zijn haar moet stylen met gel of mousse.

Een man verliest ongeveer 40 haren per dag.

75 % van de mannen wil iets laten verbeteren aan zijn lichaam.

70 % van de Nederlandse mannen maakt zich zorgen over zijn buikje.

Bijna 50% van de Nederlandse vrouwen geeft toe zich op een strandvakantie te schamen voor haar harige partner.

.
Lijkt me een drama, manlief in de parfumerie en niet voor mij.
@irona

Ik vind mannen zonder borsthaar er aantrekkelijker uitzien. Okselhaar maakt mij niet veel uit. Maar het is zo vreemd om samen in bed te liggen terwijl je voelt dat je vriend gladdere benen heeft...
De huid van de man heeft speciale verzorging nodig. Over het algemeen is de mannenhuid gevoelig en grover van structuur. Door het scheren heeft de huid veel te lijden, ongeacht of men nu nat of droog scheert. Het verblijf in ruimten met airconditioning, zoals auto en kantoor, droogt de huid uit door de extreem lage luchtvochtigheidsgraad.

Extra aandacht voor de huid is dan ook geen overbodige luxe, waarbij het van groot belang is dat daarbij producten gebruikt worden die speciaal voor de mannenhuid zijn ontwikkeld.

De man vindt ook steeds meer zijn weg naar de schoonheidssalon en is zelfs de snelst groeiende doelgroep binnen de schoonheidsbranche.

Xalvadora, hou op met die enge plaatjes!
.
Xal!!

veel vrouwen zouden dit waarsch een mooie man vinden (?):

I.m.o, is hij best knap hoor, heeft zélfs z'n stoppel laten staan (zij het getrimd en afgebakend)...

het gaat echter om het geheel, hóe hij zich beweegt, presenteert, gedraagt... als de mijne zich net als de man hierboven zou presenteren, dan zou ik zeggen: nee te 'gladjes' voor mij
Het einde van de wereld, kon er niet opkomen. Dank je, nerd. Wat kunnen we doen om dit te voorkomen?
@ nerd_

Ah ben je er weer, dacht even dat ik op de negeer stond

Hoe bedoel je einde van de wereld... ?
.
Ik vind het belangrijk dat een man zich ook goed verzorgd, ik bedoel waarom zouden alleen mannen dat moeten doen. Maar die oogroller is weer wat teveel van het goede maar de rest waarom niet?

Ik vind het trouwens helemaal niet mooi als een man heel erg behaard is. Ik gruwel altijd een beetje als ik mannen zie lopen met bossen haar onder hun oksels, borsthaar wat boven het shirt uit komt en benen vol lange zwarte haren. Een stoppelbaard kan leuk staan maar vaak ook niet.
quote:gaia9 schreef op 02 juli 2011 @ 01:36:

Xal!!

veel vrouwen zouden dit waarsch een mooie man vinden (?):

[afbeelding]

I.m.o, is hij best knap hoor, heeft zélfs z'n stoppel laten staan (zij het getrimd en afgebakend)...

het gaat echter om het geheel, hóe hij zich beweegt, presenteert, gedraagt... als de mijne zich net als de man hierboven zou presenteren, dan zou ik zeggen: nee te 'gladjes' voor mijDeze vind ik dan wel weer leuker dan beeetsjulluuur Lars... Gaaiaaa
Lijkt me duidelijk, geen plek voor een afspraak bij je favoriete beautysalon. Lange wachtrijen bij de parfumerie, zoals met kerst en moederdag.
Wat wel zo is als ie veel last heeft van wallen, is het toch beter dat ie er wat aan doet (desnoods stiekem met zn oogroller) dan dat die wallen binnen 5-10 jaar op zn knieën zakken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven