Vriend te ijdel?

02-07-2011 00:56 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend in ons knusse huisje. Ik wist wel dat hij zich goed verzorgde (elke dag scheren, net kapsel, lekker geurtje), maar het wordt nu wel een stuk 'extremer'.

Hij gebruikt nu oogrollers, dagcreme, scrub, lippenbalsem, nachtcreme etc. Tegenwoordig scheert hij zelfs één keer per maand zijn benen...

Ik wil best wel ruimdenkend zijn maar gaat dit niet te ver? Op zich wel vreemd wat mijn vriendinnen klagen juist over hun onverzorgde vriendjes...
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 juli 2011 @ 02:23:

Gaia en PersePhone zijn helemaal into the deep dark soul of the metroman...Ik ben een heleboel, maar so NOT into the metro man ..
Is deze stoornis trouwens al geclassificeerd in de DSM IV, of heb ik die memo gemist?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Laser ontharing; scheelt een hoop spiegel- en douchetijd

quote:perseph0ne schreef op 02 juli 2011 @ 02:27:

[...]

Ik ben een heleboel, maar so NOT into the metro man ..

haha ik ook niet, dat was allang duidelijk

denk dat ze het niet zo bedoelde, meer dat we de psyche van de metroman proberen te doorgronden
.
quote:gaia9 schreef op 02 juli 2011 @ 02:31:

[...]

haha ik ook niet, dat was allang duidelijk

denk dat ze het niet zo bedoelde, meer dat we de psyche van de metroman proberen te doorgronden

Dat hadden we toch allang gedaan?

Waar is de andere kant?
Ik heb trouwens nog even een foto van lief en ik samen opgezocht?

Wat denken jullie? Zou IK me ook moeten gaan scheren?

http://t0.gstatic.com/ima ... RVV-SAunZhRJA3y5L6-OB&t=1
haha tja zo kan het ook
.
.
.
Jaa ik ben d'r al..

Nooit de essentie van dat topic meegekregen.... .. Jammer, ik vermaakte me uitstekend op het topic van Kleine Prinses..
@b_elle_n, spoort hij jou aan om meer aan je uiterlijke verzorging te doen of vindt hij het prima zoals jij de dingen doet?

Je vraagt waar de grens ligt, en zoals iemand al zei, welke grens? Wil jij voor hem grenzen gaan bepalen door hier te vragen wat kan en normaal is? Mogen wij nu de norm gaan zetten voor jouw vriend?

Misschien is het een fase (teveel mannen health magazines gelezen wellicht) en misschien is het blijvend. Bepaal voor jezelf wat je wel en niet trekt en praat er met hem over.
Jullie ook nog veel plezier met scheren, smeren en harsen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
De "slapelozen" verneuken dit topic?
Ach, ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als mijn vriend zich goed verzorgde. Benen scheren hoeft dan weer niet voor mij, dat vind ik toch iets te vrouwelijk, tenzij hij wielrenner is, dan is het wat anders. Borsthaar eraf hoeft ook niet en okselhaar vind ik ook wel mannelijk. Maar als hij een cremepje op zijn gezicht wil smeren moet hij het vooral doen. En een lekker geurtje vind ik eigenlijk gewoon bij de normale dagelijkse routine horen, voor vrouwen en voor mannen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 juli 2011 @ 01:50:

Soms wordt het verplicht gesteld bij een zwembad, zo'n ballenknijper. Daar ga ik niet zwemmen, brrr.Ja, in Italie bijvoorbeeld. Nee, dan gaan we wel naar zee, daar hoeft dat niet. Het ziet er echt niet uit.
quote:Jaschenca schreef op 02 juli 2011 @ 03:20:

De "slapelozen" verneuken dit topic?

Ja, zonde weer, he.

On topic: ik had vroeger eens zo'n soort vriend en die bleek toch wel kasthomo te zijn.
quote:Dickens schreef op 02 juli 2011 @ 02:05:

Wat is er mis met haar? Okselhaar wordt tegenwoordig nog erger gevonden dan builenpest. Waarom?Bij mannen vind ik het mooi/mannelijk. Maar een vrouw met een bos shag onder haar armen vind ik echt lelijk.
Benen scheren!!!!??!!!

Al gevraagt waarom??is hij wielrenner ??
Alleen OP gelezen, maar: IIIIIEEEEUUUWWW, dat klinkt niet als een vent!!!! Sorry TO, ik moet er bijna van . . . . . Zou mijn smaak niet zijn!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven