Vriend te ijdel?
zaterdag 2 juli 2011 om 00:56
Hi,
Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend in ons knusse huisje. Ik wist wel dat hij zich goed verzorgde (elke dag scheren, net kapsel, lekker geurtje), maar het wordt nu wel een stuk 'extremer'.
Hij gebruikt nu oogrollers, dagcreme, scrub, lippenbalsem, nachtcreme etc. Tegenwoordig scheert hij zelfs één keer per maand zijn benen...
Ik wil best wel ruimdenkend zijn maar gaat dit niet te ver? Op zich wel vreemd wat mijn vriendinnen klagen juist over hun onverzorgde vriendjes...
Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend in ons knusse huisje. Ik wist wel dat hij zich goed verzorgde (elke dag scheren, net kapsel, lekker geurtje), maar het wordt nu wel een stuk 'extremer'.
Hij gebruikt nu oogrollers, dagcreme, scrub, lippenbalsem, nachtcreme etc. Tegenwoordig scheert hij zelfs één keer per maand zijn benen...
Ik wil best wel ruimdenkend zijn maar gaat dit niet te ver? Op zich wel vreemd wat mijn vriendinnen klagen juist over hun onverzorgde vriendjes...
zaterdag 2 juli 2011 om 02:31
zaterdag 2 juli 2011 om 02:34
Ik heb trouwens nog even een foto van lief en ik samen opgezocht?
Wat denken jullie? Zou IK me ook moeten gaan scheren?
http://t0.gstatic.com/ima ... RVV-SAunZhRJA3y5L6-OB&t=1
Wat denken jullie? Zou IK me ook moeten gaan scheren?
http://t0.gstatic.com/ima ... RVV-SAunZhRJA3y5L6-OB&t=1
zaterdag 2 juli 2011 om 03:00
@b_elle_n, spoort hij jou aan om meer aan je uiterlijke verzorging te doen of vindt hij het prima zoals jij de dingen doet?
Je vraagt waar de grens ligt, en zoals iemand al zei, welke grens? Wil jij voor hem grenzen gaan bepalen door hier te vragen wat kan en normaal is? Mogen wij nu de norm gaan zetten voor jouw vriend?
Misschien is het een fase (teveel mannen health magazines gelezen wellicht) en misschien is het blijvend. Bepaal voor jezelf wat je wel en niet trekt en praat er met hem over.
Je vraagt waar de grens ligt, en zoals iemand al zei, welke grens? Wil jij voor hem grenzen gaan bepalen door hier te vragen wat kan en normaal is? Mogen wij nu de norm gaan zetten voor jouw vriend?
Misschien is het een fase (teveel mannen health magazines gelezen wellicht) en misschien is het blijvend. Bepaal voor jezelf wat je wel en niet trekt en praat er met hem over.
zaterdag 2 juli 2011 om 09:03
Ach, ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als mijn vriend zich goed verzorgde. Benen scheren hoeft dan weer niet voor mij, dat vind ik toch iets te vrouwelijk, tenzij hij wielrenner is, dan is het wat anders. Borsthaar eraf hoeft ook niet en okselhaar vind ik ook wel mannelijk. Maar als hij een cremepje op zijn gezicht wil smeren moet hij het vooral doen. En een lekker geurtje vind ik eigenlijk gewoon bij de normale dagelijkse routine horen, voor vrouwen en voor mannen.
zaterdag 2 juli 2011 om 09:05
zaterdag 2 juli 2011 om 09:07