Selderij-zaad
maandag 26 januari 2009 om 10:42
maandag 26 januari 2009 om 11:30
Yamuna, gefeliciteerd met de forummer van de maand je mini
Het staat in een recept voor sweet pickle relish:
4 c. chopped cucumbers
2 c. chopped onion
1 c. chopped bell pepper
1 c. chopped red bell pepper
1/4 c. salt
3 1/2 c. sugar
2 c. cider vinegar
1 tbsp. celery seed
1 tbsp. mustard seed
Geen idee of ik het kan vervangen door selderijzout, dat heb ik namelijk ook nog nooit van dichtbij gezien. Zaaien was niet echt de bedoeling nee....
Maggibladeren heb ik nog ergens in da vriezah. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, ik heb nl geen toko of reformwinkel in de buurt.
Hartelijk dank zo ver!
Het staat in een recept voor sweet pickle relish:
4 c. chopped cucumbers
2 c. chopped onion
1 c. chopped bell pepper
1 c. chopped red bell pepper
1/4 c. salt
3 1/2 c. sugar
2 c. cider vinegar
1 tbsp. celery seed
1 tbsp. mustard seed
Geen idee of ik het kan vervangen door selderijzout, dat heb ik namelijk ook nog nooit van dichtbij gezien. Zaaien was niet echt de bedoeling nee....
Maggibladeren heb ik nog ergens in da vriezah. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, ik heb nl geen toko of reformwinkel in de buurt.
Hartelijk dank zo ver!
zaterdag 2 juli 2011 om 10:49
quote:thee schreef op 30 juni 2011 @ 19:09:
wat ik me dan weer afvraag na bijv de posting van Mazie, hoe zo'n topic na 2,5 jaar ineens weer boven komt drijven...Dat is heel simpel. Ik was zelf op zoek naar een adres waar ik selderijzaad kon kopen, ik heb het nodig om zoetzure komkommers in te maken. Dus ff gegoogled en ik kwam o.a. hier uit. Intussen kwam ik er bij toeval achter dat de azijnwinkel in Doesburg het verkoopt.
wat ik me dan weer afvraag na bijv de posting van Mazie, hoe zo'n topic na 2,5 jaar ineens weer boven komt drijven...Dat is heel simpel. Ik was zelf op zoek naar een adres waar ik selderijzaad kon kopen, ik heb het nodig om zoetzure komkommers in te maken. Dus ff gegoogled en ik kwam o.a. hier uit. Intussen kwam ik er bij toeval achter dat de azijnwinkel in Doesburg het verkoopt.