Vanavond eerste date!

02-07-2011 16:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wat ben ik zenuwachtig!! We kennen elkaar via internet en hebben over en weer gemaild. Hij wilde wat met mij gaan drinken en normaal zou ik echt te verlegen zijn om ja te zeggen maar nu heb ik het gewoon gedaan en is het moment aangebroken! Haha... Ik ben gewoon een beetje bang dat we daar straks zitten en ik niks te zeggen weet.. dat lijkt me zo vervelend... Ik ben al zeker twee jaar niet meer op dates geweest omdat ik me onzeker voelde over mijn lichaam. Nog steeds een beetje. Ik ben aan de volle kant. Mijn date weet dat ik niet de dunste ben en toch denk ik dat hij misschien zal afknappen. Misschien toch de zenuwen... Moest het ff kwijt haha...
Als hij al zou afknappen op je lichaam dan is hij niets voor jou hem, maar ik denk dat je door de zenuwen veel te veel beren op de weg ziet en allerlei dingen al op voorhand in zit te vullen. Kijk gewoon hoe het loopt, probeer niet teveel verwachtingen te hebben en maak er een leuke avond van en niet te vergeten laat ons even weten hoe het geweest is
Geniet ervan!! Als jullie via de mail al leuke gesprekjes hebben, moet het vreemd lopen wil het in real life opeens helemaal stil zal vallen.. En stel dat het wel gebeurd, weet je in ieder geval waar je aan toe bent Maak er een mooie avond van!
Spannend!!! maak je geen zorgen, hij zal net zo zenuwachtig als jou zijn! Vraag gewoon open vragen, dan kom je vanzelf in een gesprek zoals, wat zijn je hobby's en wat doe je in je vrije tijd of weet ik het allemaal voor vragen

Succes meid!! en laat ons even weten hoe het afliep!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor een eerste date! Vooral omdat je elkaar van te voren nog nooit in het echt gezien hebt. Is gezonde spanning Geniet er maar van!

Hoe laat heb je de date?

Laat maar weten hoe het is geweest!
meid blijf gewoon lekker jezelf...en vergeet niet te lachen!
Veel plezier! Niet denken...gewoon doen!

Zenuwen mag, maar probeer ze wel onder controle te houden ;)
Een eerste date is ook eng. Helemaal als je dat via internet doet en elkaar nog nooit hebt gezien. Hebben jullie al wel foto's uitgewisseld?

Weet je je bent prima zoals je bent en als hij jou niet leuk vindt (of jij hem niet ziet zitten, want hee dat kan ook!) dan weet je dat tenminste en blijf je niet zwijmelen achter je computer terwijl je andere superleuke mannen die voorbij komen niet ziet.

Heel veel succes meid, maak je mooi, trek kleding aan waarin je je lekker voelt, laat even een vriendin weten waar je uithangt (just tot be safe en geef haar een tussenstand per sms vanaf de wc hahaha)

Laat inderdaad even weten hoe het was, wij leven graag mee hier
Wat leuk voor je

Blijf lekker jezelf, veel plezier
Meid, jij bent in vorm! (rond is tenslotte ook een vorm). Het komt heus goed. En zo niet, zijn gemis dan toch?
Hey! Dankjewel voor de reacties. Ik ben nog steeds zenuwachtig maar so what als hij op mijn lichaam afknapt! Haha. We hebben om 8 uur in de stad in een café afgesproken dus genoeg mensen om ons heen. Ik laat jullie vanavond even weten hoe het was!
Haaaa....spannend!

Ik wens je een heel leuke avond toe. En dat het ijs maar snel mag breken...ALS er al ijs zou zijn.

Neem anders een ijsje mee en laat het vallen : Oeps, gebroken! Mooi zo, kunnen we nu gezellig kletsen :-)
Spannend! Geniet ervan en wees lekker jezelf. Niet te druk maken... Veel plezier!
Spannend!

En wees niet onzeker meid. Je bent hartstikke mooi zoals je bent en dat ziet hij vast ook want anders is hij deze eerste date niet met je aangegaan. En weet: aan iedereen mankeert wel wat! Succes en zet 'm op!
Oh spannend zeg. Al eerder genoemd: wees jezelf dat is nl goed genoeg! Zorg dat je je lekker voelt in je kleding,

Maak er een leuke avond van.

Veel plezier
Leuk zeg!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik zag laatst ergens een motto: Ik ben niet dik, ik ben vrolijk gevuld!

Kan me voorstellen dat je nerveus bent, dat zou iedereen zijn

Maar veel plezier!
Hoe was je date?
misschien zit ze nog in de kroeg ;)
Heee! Ik ben inderdaad net terug haha. Het was erg gezellig, en tegen mijn verwachting in had ik echt genoeg om over te praten! We hadden dus gelukkig geen ongelukkige stiltes haha. Hij heeft voor mijn drinken betaald en ik ben erachter gekomen dat we redelijk veel dezelfde intresses hebben. Ik voelde dus zeker een klik! Ik heb in het begin en net 3 zoenen gekregen, gewoon op de wang maar net kwam hij toch iets dichter bij en had hij zn hand op mijn zij. Hahaha. Ja ik hoef natuurlijk echt niet meteen met hem te tongen hoor, ik vond het goed zo. Hij vroeg of ik het gezellig vond en dat hij het ook gezellig had gevonden. En dat hij me vast nog wel eens sprak.

Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig
quote:blondieee schreef op 03 juli 2011 @ 00:15:

Hij vroeg of ik het gezellig vond en dat hij het ook gezellig had gevonden. En dat hij me vast nog wel eens sprak.

Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig Wil de pret niet drukken, maar zeggen dat je iemand vast nog wel eens spreekt betekent vaak niet al te veel goeds.
Leuk joh! Geniet van dat fijne gevoel! Heerlijk he? Ik ben zelfs benieuwd hoe dit afloopt! slaap lekker maar dat zal vast lukken!
Nou Lupine. Jij weet het enthousiasme lekker de kop in te drukken? Of zelf toe aan een date. En nee, ik behoef geen antwoord...
Haha... Nouja ik hoop het niet maar ik had de indruk dat we het allebei wel leuk vonden. Daar gaat het uiteindelijk ook om toch?

P.s ben nu op mijn mobiel en wist mijn andere gebruikersnaam niet meer uit mijn hoofd.. Alleen deze oude excuses
Tuurlijk gaat het daar om!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven