goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat bedoelde ik yellow. Ben steeds bezig geweest met wat ik moet veranderen om te zorgen dat ik gelukkig ben. En nu zie ik opeens dat mijn vriend degene is die ongelukkig is. Maar als hij daar niks aan wilt doen, wat moet ik dan? Kan niet steeds de kar blijven trekken.
Nee dat is waar.. lastig...

Ja, ik snap dat hij het moeilijk heeft, uit jouw verhaal, maar toch zullen jullie dan hier over moeten praten denk ik. Echt een gesprek hierover, want het zit je dwars en het gaat ook over jouw toekomst!
Vriend is niet zo goed in praten. Heb al hulp van buiten voorgesteld, maar dat wil hij niet. Komen wel vaker op zo'n punt en dan vind hij dat ik zeur, dus dan zeg ik een tijdje niks. Dan gaat het een tijdje goed en dan beginnen we weer van voor af aan.

Tijd voor leuke dingen: wat ga jij doen vandaag?
Sanne jou moeder was/is toch iemand die steeds depressies had? Of heb ik dat verkeerd begrepen

Yellow veel water drinken is het beste tegen een kater. Gaan al die negatieve afvalstoffen sneller je lichaam uit
Ja Mika, mijn moeder zat inderdaad vaak in een dip en dan zorgde mijn vader dat alles goed bleef lopen en dat het gezellig bleef.
Ik weet dan niet hoe je moeder was en hoe je nu tegen haar aankijkt. Ik had een vader die alcoholist was en ik zou dus nooit een man willen hebben die veel drinkt. Af en toe een glaasje kan ik verhapstukken maar niet meer. Snap je waar ik heen wil?
Ik ga nog even slapen denk ik, ben beroerd aan het worden

Kom snel bij jullie terug
Sorry Sanne kan niet meer reageren, ik ga winkelen. Ik kom vanavond weer terug. Doei meiden, Yellow kalm aan doen vandaag meid
Beterschap yellow. Drink nog wel wat water voordat je gaat liggen.

Ik snap wat je bedoelt Mika. Dat vind ik ook zo eng. Mijn mieder was wel echt ziek. Maar ben ooit oa op mijn vriend gevallen omdat hij zo lekker positief was. En dat is inmiddels helemaal weg. Ik weet ook even niet hoe ik daar op moet reageren...
Hallo, hoe is het hier met iedereen?

Sanne ik hoop dat jullie eruit komen

Ik ben weer ok, was ff te brak voor woorden vandaag
Hoi yellow. Ik hoop t ook. We zien wel.

Ben je nu helemaal wakker, of ga je zo lekker slapen?
Nee ik ga zo (uurtje)weer slapen hoor. Er was een vriendin langsgekomen, samen gegeten en gekletst. Dus heb niet de hele dag al geslapen
Hahaha, ik ga ook slapen. Slaap lekker yellow.
Slaap lekker Sanne
Truste dames!
Iebs , was je meet leuk?
En daar komt spuit 11 nog aankakken en is iedereen naar bed
Nee hoor ik zei over een uurtje, dus je hebt nog een uur met me Mikhah
Ha meisjes. Hoe is het met jullie? Mika, fijn dat de crematie achter de rug is. Je zult er vast erg tegenop gezien hebben.

Yellow, wat lees ik nu? Lam geweest? Als je maar een leuke avond gehad hebt toch?
Is wel een keer lekker helemaal lam gaan, of niet Yellow Alleen de kater na die tijd niet

Ja zag er ook tegenop Chat maar is me erg mee gevallen. Hoe is het met jou?
Ja, het was, euh , interessant, maar i moet eigeniljk echt niet drinken, heb geen maat, daarom drink ik ook niet. Weet de helft niet meer van de hele avond

Hoe was jullie meet chat? Hebben jullie het fijn gehad?

ps ik heb gezoend trouwen gisteren. goed he, niet meer met ex voor het laatst gezoend
He yellow als het maar lekker was maar dat weet je natuurlijk niet meer
Nee weet ik idd niet meer hahahha. wat errug dit
en fijn dat het meegevallen is op crematie mika je bent een topper nooit vergeten he
Meet was superleuk bij MV. Veel gelachen, leuke meiden, heerlijk gegeten. Echt een fijne dag.

Gaat weer goed met mij Mika, thanks

Gezoend Yellow. Zeker goed. Je hoeft de rest van het manvolk niet te haten om één.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven