goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
quote:mika65 schreef op 01 juli 2011 @ 23:26:

Zoon is er, helemaal druk en verteld dat hij een meisje heeft gevingerd en zij hem heeft getrokken. IK WIL HET NIET WETEN

Nou dat kan ik me voorstellen. Wij zijn best open, maar dat soort dingen bespreken we niet.

Hoe oud is hij Mika?
Hij is 15, ik ben ook best wel open maar ik hoef alle details niet te weten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mika, dat besprak ik echt niet met mijn ouders! Oren dicht!
ff kijken sanne..

Soundhound, heel leuk en handig. Zoekt muziek voor je op. Wat er op dat moment speelt, je kan ook zingen, zoekt dan ook de song erbij

Bankieren via Rabo en Ing ook altijd handig. Hoef je niet heel de computer aan te slingeren

Een paar geleide meditaties met zweverige muziek en een persoon die een ontspannen praatje houdt. Zijn er heel veel van

Smulweb

Funda, Marktplaats

TV gids, Uitzending gemist

Lucky coins, Mahjong,Talking Tom is heel leuk! Fatbooth is lachen, maak je foto van iemand en die kun je veranderen in een heel dikke kop.

TNT kaart sturen. Werkt super. Je kan zelfs fotos die je met je iphone gemaakt hebt sturen. De volgende dag wordt het al bezorgd. Voor maar ¤2,20 Heb het uitgeprobeerd. Prachtige foto!

Bol.com app

En nog een paar..
Ik sluit af lady's mijn zoon wil er graag achter. Geeft mij een kans om vroeg naar bed te gaan en lekker even lezen.

Ik spreek jullie morgen wel weer. Trusten voor straks en kalm aan doen all
Slaap lekker Mika, ik ga ook niet te laat. Drukke dag morgen en naar MV!
(Chat, dank je. Voor die hele gebruiksaanwijzing, en je lieve berichtje. Als je dat leuk vindt, kijk een keer bij dat van Elfje, ´t vervolg op Kleine Prinses, of `roep`...)
Slaap goed Mika!
Ik zal es ff kieken nerd. Het lukt nog niet met je ava?

Wat is dat nerd? Ik kan niks vinden. Je bedoelt toch apps?
(Chat, nee, ik wil (nog) geen avie. ´t Was voor Gaia, die dat vroeg bij Relates-Een man, een eikel. We waren al een tijd aan ´t plannen maken (eh, voor deze vraag). Hikten er tegenaan. Zij `´t zat,` toen dacht ik, ik moét wat, en trok de stoute schoenen aan.

Durfde zelf niks te proberen, dacht, dadelijk lukt ´ t, heb ik een bloempot als avie, en krijg ik ´m niet meer weg....)
(Chat, nee, hier, bij Overig, dat vervolg op De Kleine Prinses. Best wel heel leuk.)
Ik ga ook maar eens slapen... Sweet dreams everyone!
shit he ben om half 9 na GTST ff naar de buren gegaan om treinkaartje uit te printen (heb niet veel contact met buren was er nooit binnen geweest) en ik kom nu net thuis haha.

Nou ja gelukkig had ik de komkommer al gemaakt morgenochtend de stokjes en kruidenboter doen voor de BBQ van MV morgen. Oeps ja er hing daar geen klok.
(Chat, mocht je nog ´ns willen buurten, Elfje heeft om 01.12 uur nog zitten typen om je een beetje de achtergrond te laten zien.

Het was dus eigenlijk een serieus liefdesverhaal, dat doordat ´t zoveel mensen trok, bijna vanzelf doorliep.

Nou ja, Elfje zwengelde ´t weer aan.)
ben uitgeweest, ben lam, bah . lam. na 4 jaar lam.

be n net v n t paje af
Aha, daar was iedereen. Fijn dat je zo'n gezellige avond hebt gehad ibi! En yellow, succes met de kater.
Goedemorgen. Ik heb hoofdpijn, een droge bek, en ik weet weer waarom ik niet drink.
Hahaha lol Yellow, een kater??
Heb de crematie overleefd, probeer nu te ontspannen achter de pc. Is nog ergens goed voor geweest dat mijn zwager is overleden want heb met broertje gepraat en ik ga binnenkort bij hem koffie drinken. Leuk he

Straks met de kids naar de winkels dochter wil kijken voor een nieuwe bril
Dat is fijn Mika. Verder hopelijk ook geen drama's?
Fijn dat je de crematie hebt overleefd Mika

Leuk dat je met broertje binnenkort gaat koffiedrinken!

Hoe is het met jou Sanne?

Ik heb vochttekort. ik zie nu dat ik maar 6 uur geslapen heb. Maar ik ben wel vrij wakker.. is dat een kater bij-effect?
Vocht helpt al veel yellow. Voor de rest weinig ervaring met katers. Als je niks hoeft vandaag, dan zou ik lekker doen waar je zin in hebt.

Hier iets te lang op bed gelegen, dus beetje hoofdpijn. En weet nog niet helemaal wat ik met de ontdekking over mijn vriend moet. Hij wil echt geen hulp en ik zie meteen mijn jeugd voor me. Heb me zo vaak afgevraagd waarom mijn vader bleef... Pfff...ik wou dat ik een makkelijke relatie had.
te lang?
Problemen met mobiel internet yellow

Wordt er steeds uit gegooid.
Ik heb even iets gemist. Of bedoel je de ontdekking over jezelf dat jij de zorger bent (zoals je vader) en vriend degene met problemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven