Facesitting - not done?

03-07-2011 18:45 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje voor de heren binnen dit forum.

Ik vind het bv. heerlijk als mijn vriendin op mijn gezicht gaat zitten, zodat ik haar kan beffen, ze vind dit ook erg lekkker. Wat vinden jullie? Als de dames dit onderwerp waarderen of een mening hebben dan hoor ik die natuurlijk ook graag!
Warom vraag je het niet aan je vriendin?

Die zit toch op jouw gezicht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zoals ik al zei, zij vindt het erg lekker maar dat wist ik al...
Zullen we ff gaan schreeuwen, gillen, roepen om heren hier?
Nog nooit op iemands gezicht gezeten. Lijkt mij vreselijk. En zeer benauwend voor vriend ook. Dan zit je toch met je neus in haar poepert?
quote:Miekkie schreef op 03 juli 2011 @ 18:56:

Nog nooit op iemands gezicht gezeten. Lijkt mij vreselijk. En zeer benauwend voor vriend ook. Dan zit je toch met je neus in haar poepert?Ja, da's minder prettig, maar andersom kan ook hè?
En wanneer heb je de presentatie van je scriptie? Of ben je zo ongelooflijk befgericht dat je voor piet met de korte achternaam talloze topics opent over dit onderwerp?
Ja andersom kan ook, goeie, maar dat lijkt me niet fijn voor haar.

Kijk je naar benede zie je 2 oogjes naar je staren.

Ik heb er al gelijk een beeld bij en dat weerhoud mij ervan.
Als ze maar niet op je hoofd schijt dan...
Ben je niet bang dat ze recht in je bek schijt?
ik vind het ook geil wanneer mijn meisje met haar ass op me gezicht zit
Bah ik heb even het loepje gebruikt, allemaal topics over sex en poep.... werd er misselijk van.
quote:xalvadora schreef op 03 juli 2011 @ 19:02:

Als ze maar niet op je hoofd schijt dan...Hahahaa maar dit heeft toch echt niks met poep te maken hoor.
waarom meteen van het smerige uit gaan...wanneer zij net uit de douche komt is dat echt wel geil hoor ....en nee geen poepsex dat doen we niet
quote:mooiboy schreef op 03 juli 2011 @ 19:07:

waarom meteen van het smerige uit gaan...wanneer zij net uit de douche komt is dat echt wel geil hoor ....Ja, dat snap ik ook niet...
Peet, je bent een pervert. Ik heb nooit op het gezicht van mijn vriend gezeten,vind ik een beetje vreemd ook. Wat ik wel eens doe is een beetje heen en weer wiebelen als hij me beft, zo kan ik een beetje het tempo bepalen, zeg maar. Maar dat bedoel je zeker niet?
Leven en laten leven
quote:mooiboy schreef op 03 juli 2011 @ 19:04:

ik vind het ook geil wanneer mijn meisje met haar ass op me gezicht zitStrak plan! Dan kun je in ieder geval geen 'me gezicht' meer zeggen!
wat zijn we weer lief,mijn excuses

'mijn gezicht'
Op mijn gezicht zitten?? Kun je dan nog wel ademhalen??

Ik ga het niet aankaarten, misschien breng ik haar nog op ideeën.
quote:michelle301 schreef op 03 juli 2011 @ 19:20:

Peet, je bent een pervert. Ik heb nooit op het gezicht van mijn vriend gezeten,vind ik een beetje vreemd ook. Wat ik wel eens doe is een beetje heen en weer wiebelen als hij me beft, zo kan ik een beetje het tempo bepalen, zeg maar. Maar dat bedoel je zeker niet?Ook lekker, maar dat bedoel ik inderdaad niet.
Het doet me denken aan dit prachtlied van Monty Python

http://www.youtube.com/watch?v=CxVKtNkQAtw

Sit on my face, and tell me that you love me

I'll sit on your face and tell you I love you, too

I love to hear you oralize

When I'm between your thighs

You blow me away

Sit on my face and let my lips embrace you

I'll sit on your face and then I'll love you truly

Life can be fine if we both sixty-nine

IF WE sit on our faces in all sorts of places and play

'Till we're blown away
Zit ze ook echt met haar volle gewicht op je hoofd? Dat lijkt me nogal een nekbrekertje eigenlijk. Nu ben ik niet ontzettend zwaar, maar meer dan 50 kilo op je hoofd is nogal wat
Nooit geweten dat er mensen zijn die dit doen.
De laatste twee keer dat ik het heb gedaan, heb ik mijn twee echtgenotes moeten laten begraven. Dus ik doe het niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven