goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Sanne had je bericht niet gezien, slaap lekker
ben niet dronken zit een film te kijken. Heel fout I know what you did last summer. Heerlijk kan ik vannacht niet slapen. Geintje
Hoi Ibi, hoe is het met jou

Ik heb ook een tijd gehad dat ik dol op horror films was. Of het de leeftijd is of dat ik er teveel heb gezien maar ik vind er nu niks meer aan.

En ik heb Beau net gemist
Alle reacties Link kopieren
Ah mika, gewoon Beau gemist, SHIT SHIT SHIT!!!!!

Iebels, lekker griezelen.. Heb je je vermaakt het aovndje weg? Hoop dat je een fijne tijd hebt gehad
ja was gezellig gisteren. Vandaag niet veel gedaan. Woensdag is de begrafenis van patrick zijn tante.

Dinsdag ga ik met mijn tante overdag wat leuks doen en in de avond dineren bij een griek in scheveningen. Had een tijdje geleden via vakantieveiligingen een 5 gangendiner voor 2 personen voor die griek gewonnen.

Jammer mika, andere dingen aan het doen geweest dat je het was vergeten?
Ik had het te druk met de pc Ibi dat ik het vergeten ben, ik zoek wel bij sbs6 uitzending gemist.

O heerlijk bij de griek eten, vind ik zo lekker eten. Ging heel vaak met ex naar de griek. Hoop dat je dan een beetje mooi weer hebt tis de laatste dagen pet met het weer
ja dat is wel jammer idd. zal zo eens kijken naar de weerverwachting. Film is afgelopen inmiddels kijk nou naar airport zo maar richting bed gaan.
Ga je woensdag ook naar die begrafenis Ibi?

Leuk dat je dat etentje gewonnen hebt, hoop dat je daar een gezellige tijd zult hebben

Mika, vandaag was toch mooi weer? Ik ben lekker bijgekleurd, en 2 van mijn vrienden waren verbrand
Hier was het geen mooi weer hoor, ik vond het koud vandaag en bewolkt
Slaap lekker zo iebs

mikha ik ga ook maar slapen, voel me opeens heel gek, weet niet.

Tot morgen
Slaap lekker Yellow en Ibi, tot morgen
truste Yellow en mika.

Ja ga naar de begrafenis kan met mijn schoonmoeder mee rijden gelukkig.
he de laatste en de eerste in dit topic.

Lig nu nog ff op bed maar ga zo mijn auto op mijn naam laten zetten.
Gister niet naar het feest geweest Yellow. Had er geen puf voor.

Jeetje ik kom net van het uwv, had mijn trajectbegeleidster mee. Ze willen dat ik per 1 aug aan het werk ben en krijg waarschijnlijk geen begeleiding. Ze vinden dat ik wel productiewerk kan doen.

Ja best, ze mogen de uitkering houden als dit de uitkomst is. Mafkezen. Ik ben niet zo hard met mezelf bezig om vervolgens heel snel iets te zoeken omdat het moet maar waar ik mezelf niet mee kan bezighouden. Pff mn hoofd tolt er van.
Wat vervelend choco! Dat snap ik ook niet helemaal. Konden ze uitleggen waarom dit ze verstandig leek?
Scherpere regels he.

Zit 1 aug 2 jaar in de ziektewet en dit was voor de keuring. Kom dus waarschijnlijk niet in de WIA.

And I don't care. Het gaat om mij en nergens anders om. Ze mogen het geld houden, ik ga mijn eigen pad volgen.

Ga nu op weg naar eerste keer van nieuwe cursus! Assertiviteitscursus, ben benieuwd!

Tot later!
Choco die keuringen zijn tegenwoordig heel zwaar. Je komt nauwelijks nog in aanmerking voor een uitkering volgens mij. Je wordt echt helemaal doorgezaagd. Volgens mij duurde het gesprek bij mij wel twee uur. Ik was helemaal gesloopt.

Yellow, fijn dat je zo lekker eruit bent geweest dit weekend. Tenminste hij leest alsof het heel gezellig en lekker was (afgezien van de kater).

Mika leuk dat je weer contact hebt met je broertje. Waar begrafenissen niet goed voor zijn he..?

*ik lees hier nog wel mee, maar heb niets te melden. Nogal een k*tweek gehad.
Assertiviteitscursus klinkt goed choco! Laat je weten of t wat was.

Sabrina Hoeft niet alleen positieve bijdragen te leveren hoor, mag ook lekker klagen. Dat doe ik soms wel tenminste.
zo ego-alert:

Heel de dag in touw geweest. Begonnen met de auto op mijn naam te zetten wat eindelijk gelukt is. De man van het postkantoor gaf het vrijwaringsbewijs aan me mee en zei: die is voor de vorige eigenaar. Dus ik zeg die is dood. Ow ok zegt hij vrolijk nog een fijne dag. Terwijl ik stond te huilen nou ja het is gebeurd en nu kan ik een APK afspraak gaan maken.

De rest van de dag is mijn tante hier geweest en hebben we mijn slaapkamer groots aangepakt. Mijn kleding lag overal en nergens in de kledingkast dus hebben we alles en dan ook alles eruit gehaald. Stapeltjes gemaakt en heel veel weg gegooid.

Dit ook gedaan met al het beddengoed. Zeker 20 dekbedovertrekken en lakens weggegooid. Was of kapot of voor een twee persoonsbed en ik heb een slag groter.

Hebben gelijk mijn bed verschoont, nou ja dat heeft mijn tante gedaan ik ben er vaak 3 kwartier mee bezig om vervolgens te gillen en te krijsen, patrick op zijn flikker te geven dat hij dood is en hij nu dit niet meer kan doen omdat hij er makkelijk vanaf is om vervolgens in huilen uit te barsten dat ik het niet meen en zeggen tegen hem dat ik wel beter weet dan dat. Om uiteindelijk het bed alsnog te verschonen en te laten zitten op een manier dat het een beetje ermee door gaat. Ben dus erg blij dat ik dat eventjes niet meer heb haha.

Ook de open kast waar ik heel veel tassen had staan en kussens van patrick en alles op een hoop gegooid was hebben we allemaal uitgezocht en zijn kussens liggen nu keurig in de kast waar nu ruimte over is.

De vloer gestofzuigd en een sopje over mijn bed en kastjes te halen. Voordat we de stofzuiger in de kast terug zette heeft mijn tante de trap nog gedaan en de woonkamer en keuken. Fijn!

Morgen ga ik met een andere tante naar delft en dineren in scheveningen. Had via vakantieveilingen een tijdje geleden een bon voor 2 personen een 5 gangendiner bij de griek gewonnen in scheveningen dus daar gaan we morgen gebruik van maken.

Nog geen idee wat we gaan doen in delft. Veel korting met de Rotterdampas dus dat komt vast wel goed.
Ibi, dat klinkt goed! Veel gedaan, maar zo'n opgeruimd huis geeft mij altijd een goed gevoel. Wat heb je lieve tantes! Nu heb je een rustig avondje verdient.
is daar iemand?

Iebel, goed bezig geweest meid. Wat een zak van een vent zeg met het overschrijven van de auto. Heeft zelf nog niks meegemaakt blijkbaar.
Ik kom net binnen wandelen Chat

Hoest met jou?
Ibi je bent goed bezig geweest vandaag, is wel lekker een schoon en opruimd huis. Die man bij het postkantoor wist vast niet hoe er mee om te gaan. Goed dat die overschrijving nu rond is
Choco als je er niet aan toe bent om weer aan het werk te gaan moet je het ook niet doen. Komt vanzelf wel weer
Ha lieve mika. Gaat met mij stuk beter. Gisteren ff flink bijgeslapen. Had het blijkbaar nodig. Het gaat een tijd goed al die drukte die ik op mijn hals haal, maar op een gegeven moment komt het er toch uit. Dat was gisteren dus.

Met jou ook weer beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven