goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
fijn dat het weer beter gaat Chat!

Ja ben wel blij met wat we gedaan hebben en dat de auto nu op mijn naam staat. Heb ook het gevoel dat het nu pas mag dat ik mijn rijbewijs ga halen. Slaat misschien nergens op maar zo voelt het. Kan het trouwens nu niet betalen dus moet er weer ff mee wachten.
Nou misschien dat het afrijden later daardoor ook beter gaat Iebel. Ik gun je je rijbewijs zo. Dan wordt het werk en hobby'en een stuk makkelijker. Probeer het iig voor de winter te hebben.
dank je chat. Ja wil het wel voor de winter halen hoor.

Mika, hoe is het nu met jou?
Met mij gaat het weer goed, ik kan dus echt niet tegen stress en zo. Was vandaag een lekker rustig dagje.

Ibi ik hoop echt dat jij je rijbewijs haalt voor de winter is zo gemakkelijk als je zelf kunt auto rijden

Chattie mooi zo dat het beter gaat.

Hoe staat het met de meet? Al leuke dingen bedacht, of doe je het samen met Yellow
Ik heb nog niet over de meet nagedacht mika. Ik weet ook niet hoeveel personen er komen. Heb er wel zin in. Hoe laat kun jij in Amsterdam zijn en hoe laat wil je weer terug Mika?

Ik denk dat het leuk is om in het centrum wat te drinken/eten. Daarna misschien wat rond te struinen. Ik zelf zou graag de Jordaan eens willen zien. Maar weet niet waar jullie van houden.
Moet nou toch serieus schot in komen. Tis al over 2 weken.

Ik moet er eerst de treinschema op nakijken hoelaat ik dan in A'dam kan zijn.

De Jordaan lijkt mij ook wel leuk om te zien, en wat Yellow zei dat als het goed weer is te gaan waterfietsen. Lijkt me wel lol
quote:mika65 schreef op 05 juli 2011 @ 00:00:

Moet nou toch serieus schot in komen. Tis al over 2 weken.

Ik moet er eerst de treinschema op nakijken hoelaat ik dan in A'dam kan zijn.

De Jordaan lijkt mij ook wel leuk om te zien, en wat Yellow zei dat als het goed weer is te gaan waterfietsen. Lijkt me wel lol

Ja dat waterfietsen houden we er in!

Maar ik kan het allemaal niet alleen organiseren, ik ben er totaal niet bekend!
Alle reacties Link kopieren

Ik was karten! Ik had de verjaardag van een vriend geskipt, best lulllig, tussen de opnames door omdat ik me toen gewoon niet goed voelde.

Het was heel leuk, maar ik bakte er niks van. Hij was wel heel blij, hij had het nog nooit gedaan

Ja waterfietsen waterfietsen!

Ibi Wat een BELACHELIJK figuur die man die die vrijwaring gaf. Wat een KNEUS. Dat doe je toch niet?! Empathisch vermogen van een garnaal echt!

Wel fijn dat je zo met je tante hebt opgeruimd, en dat je nog met je andere tante op stap gaat. Je doet echt je best

Chat :hug:Idd niet teveel hooi op je vork nemen he ! Die meet komt helemaal goed, we hebben dat restaurantje, en waterfietsen hoef je niet voor te reserveren op zich, en in de stad is altijd wel iets te doen , komt goed. En mocht er niks te doen zijn heb ik nog een huis, en Monopoly!

Mika, fijn dat je een rustig dagje hebt gehad

Ik hoop dat je minder stress zult hebben de aankomende tijd en lekker ut kunt rusten

Ik ben naar neuroloog geweest vandaag, hij denkt niet dat ik een hersentumor heb, maar wil het toch uitsluiten, dus wel een MRI scan eind juli.
Och sorry Yellow was het helemaal vergeten dat je vandaag moest. Wat zei hij verder nog?

Wat is karten leuk om te doen he? Maar je hebt een leuke dag gehad hoor ik wel
Tjonge eind juli pas. Maak je niet druk hoor yellow. Waarom van het ergste uitgaan. Kan net zo goed iets uit de nek zijn. Spieren die vast zitten ofzo. Ik zeg maar wat, maar het kan natuurlijk wel.

Nog een nieuwtje. Ik heb gesolliciteerd. Open sollicitatie. Denk niet dat het echt iets wordt, maar je weet maar nooit. Ik ben het ineens zat om thuis te zitten. Ik moet onder de mensen zijn. En heb er ineens weer zin in. Afwachten maar.
Oh chat dat klinkt leuk! Ik hoop dat het wat wordt, ik zal voor je duimen!!!

Mika , dokter zei verder niet veel, vooral dat hij dacht dat het aan het slapen lag. ik heb slaapverlamming, altijd al gehad, ik dacht dat iedereen dat wel eens hand(dat blijkt niet zo te zijn) en misschien komt het daardoor, dat ik niet genoeg uitgerust ben, en dat uit zich dan met mijn klachen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
chat wat gaaf! Ook als je de baan niet krijgt ben je stoer dat je die stap hebt genomen om te solliciteren!

Yellow, goed dat je bent gegaan vandaag (en dat je de juiste locatie had doorgekregen) Die scan is vast gewoon voor jouw geruststelling.

Ja die man was wel een hork maar ja hij weet waarschijnlijk gewoon niet hoe je hiermee om moet gaan.

Zo ik lig lekker in heerlijk opgemaakt bed.
Fijn he zo'n vers opgemaat bed iebs

Wat fijn dat er weer gekletst wordt hier zo lekker in de nacht (of juist niet...ik weet eigenlijk niet of het per se een goed teken is, maar ik vind het wel gezellig )
Ik vind een schoon bed heerlijk. Zou dat elke dag wel willen. Maar ik ben natuurlijk niet gek haha

Als het slaapverlamming is is het een onschuldig verschijnsel toch yellow? Een schoonzus van me heeft apneu. Ook vreselijk lastig. Ik heb weleens een Exploding Head Syndrome gehad. Dan weet je ook niet wat je meemaakt.

Ik heb jullie wel gemist hoor. Het was hier zo akelig stil!

Ik ga ook een verdieping hoger. Slaap lekker allemaal
quote:_yellowlove_ schreef op 05 juli 2011 @ 00:25:

Fijn he zo'n vers opgemaat bed iebs

Wat fijn dat er weer gekletst wordt hier zo lekker in de nacht (of juist niet...ik weet eigenlijk niet of het per se een goed teken is, maar ik vind het wel gezellig )Geen goed teken Yellow, we komen weer veel te laat op bed
Heb het opgezocht chat, dat is we heftig zeg, lijkt me schrikken! Ben je er nu weer vanaf? k hoop het.

Slaap lekker lieve chatje
gezellig is het wel maar hoop zo toch wel ineens in slaap te zijn gevallen. Morgen om 9.40 weg hier en overmorgen nog vroeger. (op mijn vrije dagen nou ja)
ow en truste chat!
Wat rare dingen hebben jullie, slaapverlamming en exploding head syndrome. Ik had er nog nooit van gehoord dus heb ff gegoogled. Lijkt me allebei erg naar om mee te maken

Chat wat leuk dat je hebt gesolliciteerd en nu duimen dat je aangenomen word

Ik vind een schoon bed ook heerlijk en zou het ook elke dag wel willen. Maar dan krijg ik weer te veel was en zo dus doe het maar niet
Slaap lekker Chat en Ibi (voor als je in slaap valt)
Ja idd ieb, op je vrije dagen nog vroeg op!!

Mika, laat op bed is toch juist hip and happening. Is het net alsof we woest zijn gaan feesten. Maar dan op het forum.

wil jullie ff laten weten dat ik nog niet slaap
Gezellig een disco party
Nee iebs jij staat uiterst links te swingen toch?

Ik heb vandaag anti rimpel creme gekocht, en oogcreme met Q10, en reinigingsmelk. Ik moet er maar aan geloven, ik word ouder, en ik krijg RIMPELS

Eerlijk gezegd jeukt mijn gezicht nu...hoort dat?
Mijn gezicht jeukt nooit als ik er crème op heb gesmeerd. Wel eens als ik onder de douche vandaan kom want dan is mijn huid droog

Morgen word Yellow wakker en dan zit haar gezicht onder de uitslag sorry is nie grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven