Wie is dominant?

30-06-2011 19:56 37 berichten
Hallo Forumers,

Wie van jullie is dominant in bed? In mijn relatie ben ik dat maar ik had graag gewild dat mn vriend dat zou zijn. Ik was daarom wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hmm... Nee, EX is heel vrij opgevoed en ik ook, dus taboes, dat kennen wij niet.

tegen niemand zeggen, maar ik heb nog steeds sex met mijn ex hoor, hij is gewoon veel te goed in bed, haha!
Hier de onuitgesproken regel van wie verleidt die leidt. In het begin van onze relatie was vooral hij dat, ik merk dat ik dat steeds vaker ben, dat hij me eigenlijk best wel weinig verleidt, dus leidt. Ik zou wel wat vaker verleid willen worden, vind het ook erg lekker om onderdanig te mogen zijn in bed.
Nou, bij ons was het vanaf het begin al een vrij open onderwerp, iets wat ik in mijn vorige relaties ook niet heb gehad.

Bij mijn ex heb ik altijd fantasie gehad om hem te nemen met een strap on, maar durfde ik niet ter sprake te brengen aangezien de relatie er niet echt naar was.

Of bij een vrouw.. echter nog nooit gedaan, totdat ik dat eens noemde bij mijn vriend.

Hij wist niet hoe snel hij er één voor me kopen moest ;)

Ik moet er wel aan wennen omdat hij meestal vrij dominant is.

Ik kan me voorstellen dat als ik een relatie met iemand anders had gehad, ik hem vaker zou gebruiken.

Niet dat ik daar persé behoefte aan heb.
Hahaha ik hoop dat mijn vriend er ook zo positief op gaat reageren misschief! Alleen dan ongeveer andersom hahaha!
Ik en mijn ex-vriend hielden van vastbindspelletjes. Maar daarin was ik altijd dominant en hij eigenlijk nooit. Als hij de leiding "kreeg" (want hij nam nooit de leiding) en hij ging mij vastbinden, was het altijd zo van: "is het niet te strak?" en "zal ik je anders maar weer losmaken"? Enzovoort.

De relaties daarvoor was er niet echt een rolverdeling, maar meer een echt samenspel en waarin ieder op zijn/haar moment even de leiding heeft.

Zou wel eens een echt dominante vrijpartij willen..... lijkt me echt vet cool.
quote:supershiva schreef op 30 juni 2011 @ 20:04:

[...]

Hmm ik heb wel een keer een hele hete date gehad en die was dominant!!

Ik heb nog nooit zon lekkere beurt gehad,helaas was dat eenmalig... Was dat niet gewoon zo, dat hij zo opgewonden was en zijn wil deed doen gelden, omdat HIJ zijn lusten wilde botvieren?
Bij ons is mijn man de dominante zowel in het dagelijks leven als in bed. Dat heb ik wel nodig ook. Voor mij is het wel goed dat hij me een beetje onder de duim heeft. Het ligt me ook niet echt om te domineren... Beetje stout doen en daarna "gestraft" worden... Jammie!
quote:janice_mayhem schreef op 02 juli 2011 @ 18:57:

Ik en mijn ex-vriend hielden van vastbindspelletjes. Maar daarin was ik altijd dominant en hij eigenlijk nooit. Als hij de leiding "kreeg" (want hij nam nooit de leiding) en hij ging mij vastbinden, was het altijd zo van: "is het niet te strak?" en "zal ik je anders maar weer losmaken"? Enzovoort.

De relaties daarvoor was er niet echt een rolverdeling, maar meer een echt samenspel en waarin ieder op zijn/haar moment even de leiding heeft.

Zou wel eens een echt dominante vrijpartij willen..... lijkt me echt vet cool.Een man moet tussen de lakens inderdaad op z'n minst met enige regelmaat dominant en leidend zijn, en vaak altijd! Het vastlopen van relaties is hier heel vaak aan te wijten, de relatiepijler staat er vol mee, de rolverdeling moet kloppen. (Veel vrouwen en de sissie-mannen benoemen vaak het probleem als een communicatie-issue, ...struisvogels!)
quote:aiki_74 schreef op 04 juli 2011 @ 10:27:

[...]

Een man moet tussen de lakens inderdaad op z'n minst met enige regelmaat dominant en leidend zijn, en vaak altijd! Het vastlopen van relaties is hier heel vaak aan te wijten, de relatiepijler staat er vol mee, de rolverdeling moet kloppen. (Veel vrouwen en de sissie-mannen benoemen vaak het probleem als een communicatie-issue, ...struisvogels!)

Is dit echt zo? Want ik ben meestal de dominante tussen de lakens bij ons, hij is dat wel met enige regelmaat, maar hooguit zo'n 20% schat ik.

Ik heb niks te klagen hoor. IRL ben ik ook vrij dominant al gok ik dat mn vriend nog een tikkie dominanter is.
quote:justme27 schreef op 04 juli 2011 @ 11:00:

Is dit echt zo?

De meeste vrouwen zijn in bed inderdaad graag onderdanig, en te weinig mannen weten dat. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd en daar is natuurlijk niks mis mee, leuk zelfs!

Belangrijkste is dat je je vent echt lijkt te respecteren (en hij jou), klopt dat?
Ik ben in relaties en dagelijks leven geheel gelijkwaardig aan de ander...maar tijdens sex....ben ik echt de Dom.

Dit is langzaam bij mij gegroeid..je leest eens wat en denkt wauw dat lijkt me spannend om te doen..begon met de ander blinddoeken en opdrachtjes geven...en daarna eens vastbinden...en geile dingen zeggen tijdens de sex...inmiddels ben ik echt in charge tijdens de sex...wel metnhet oogpunt dat het wel geil en lekker moet zijn..je hebt vele vormen van Dominant zijn..ik zie het wek als een spel op dat momennt en dat mag best ver gaan...dus de ander is dannook echt mijn slet op dat moment...het is voor mij super geil en een geweldige ontlading om dit met iemand te kunnen delen die juist die onderdanige gevoelens heeft en er dus ook echt oprecht van geniet..om onderdanig te moeten zijn.
quote:aiki_74 schreef op 04 juli 2011 @ 11:23:

[...]

De meeste vrouwen zijn in bed inderdaad graag onderdanig, en te weinig mannen weten dat. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd en daar is natuurlijk niks mis mee, leuk zelfs!

Belangrijkste is dat je je vent echt lijkt te respecteren (en hij jou), klopt dat?

Zo nu en dan vind ik dat ook wel lekker hoor!

En dat laatste klopt zeker, beide kanten uit, is dat zelfs op te maken uit mijn posts? We kennen elkaar nog geen 2 jaar, maar we kunnen lezen en schrijven met elkaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven