Facesitting - not done?
zondag 3 juli 2011 om 18:45
zondag 3 juli 2011 om 19:57
quote:Miekkie schreef op 03 juli 2011 @ 19:46:
Zit ze ook echt met haar volle gewicht op je hoofd? Dat lijkt me nogal een nekbrekertje eigenlijk. Nu ben ik niet ontzettend zwaar, maar meer dan 50 kilo op je hoofd is nogal watNee, niet met haar volle gewicht, hoewel ze niet zo zwaar is. Ik hou haar een beetje tegen met mijn handen.
Zit ze ook echt met haar volle gewicht op je hoofd? Dat lijkt me nogal een nekbrekertje eigenlijk. Nu ben ik niet ontzettend zwaar, maar meer dan 50 kilo op je hoofd is nogal watNee, niet met haar volle gewicht, hoewel ze niet zo zwaar is. Ik hou haar een beetje tegen met mijn handen.
zondag 3 juli 2011 om 20:45
zondag 3 juli 2011 om 20:54
zondag 3 juli 2011 om 20:56
Zo vreemd is dit niet hoor. Ik ging regelmatig boven mijn ex-vriends gezicht zitten met mijn knieën aan weerzijde van zijn hoofd zonder gelijk met mijn hele gewicht op hem te laten rusten en hij vond het heel opwindend om mij zo te beffen. Je billen zitten dan een stuk lager, dus het risico van een vies luchtje is uitgesloten.
zondag 3 juli 2011 om 21:31
Is niet zo vreemd toch. Heb het wel eens gezien op tekeningen (nee geen hentai, maar wat artistiekere erotische prenten). Deze bijvoorbeeld. En deze. Maar ik geloof dat men er vaak zo'n beetje boven hangt, niet echt er op zitten. Vind het zelf geen meerwaarde hebben puur voor mezelf, maar dat 't not done zou zijn heb ik nooit wat van meegekregen.
zondag 3 juli 2011 om 21:36
quote:Friia schreef op 03 juli 2011 @ 21:31:
Is niet zo vreemd toch. Heb het wel eens gezien op tekeningen (nee geen hentai, maar wat artistiekere erotische prenten). Deze bijvoorbeeld. En deze. Maar ik geloof dat men er vaak zo'n beetje boven hangt, niet echt er op zitten. Vind het zelf geen meerwaarde hebben puur voor mezelf, maar dat 't not done zou zijn heb ik nooit wat van meegekregen.Ik vind de tweede tekening onduidelijk. Zijn hoofd is niet zichtbaar omdat hij tussen de benen zit. Het zijn voor de rest bijzonder mooie tekeningen. Zij zit op zijn schouders. En haar vagina raakt... de achterkant van zijn hoofd? Dat begrijp ik dan niet.
Is niet zo vreemd toch. Heb het wel eens gezien op tekeningen (nee geen hentai, maar wat artistiekere erotische prenten). Deze bijvoorbeeld. En deze. Maar ik geloof dat men er vaak zo'n beetje boven hangt, niet echt er op zitten. Vind het zelf geen meerwaarde hebben puur voor mezelf, maar dat 't not done zou zijn heb ik nooit wat van meegekregen.Ik vind de tweede tekening onduidelijk. Zijn hoofd is niet zichtbaar omdat hij tussen de benen zit. Het zijn voor de rest bijzonder mooie tekeningen. Zij zit op zijn schouders. En haar vagina raakt... de achterkant van zijn hoofd? Dat begrijp ik dan niet.
World of Warcraft: Legion
maandag 4 juli 2011 om 14:55
Facesitting...met volle gewicht ..nee dat niet...wel gehurkt boven mijn gezicht....dat ze dan haar kutje tegen mijn mond kan drukken..heeeeel erg geil...ook erg geil als ze dat doet nadat ik net haar kutje heb volgespoten..lekker schoonlikken..ja ieder zijn ding I know...zij vindt het ook maar gek...maar vindt het wel weer geil dat ik dat geil vind.
maandag 4 juli 2011 om 15:37
quote:peet1974 schreef op 04 juli 2011 @ 05:37:
Ik dacht dat er wel wat meer heren zouden reageren op dit onderwerp.Lesbische en bi-vrouwen kunnen natuurlijk ook reageren. De vrouw doet dan alleen niet facesitting bij een man, maar bij een andere vrouw (als je dat op prijs stelt, want je stelde deze vraag aan heren).
Ik dacht dat er wel wat meer heren zouden reageren op dit onderwerp.Lesbische en bi-vrouwen kunnen natuurlijk ook reageren. De vrouw doet dan alleen niet facesitting bij een man, maar bij een andere vrouw (als je dat op prijs stelt, want je stelde deze vraag aan heren).
World of Warcraft: Legion