huwelijk Albert & Charlene
maandag 4 juli 2011 om 16:03
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 15:58:
Je link werkt niet, maar volgens mij weet ik wel welke foto je bedoelt... dacht ik ook al.
Ah jammer dat het niet werkt, het is de foto bij het artikel van de telegraaf. Als je daar op de foto klikt zie je die wat groter.
Ondanks alle roddels enzo denk ik dat de waarheid er toch niet zo ver vanaf zit als je kijkt naar hoe ze met elkaar omgingen zaterdag.
Je link werkt niet, maar volgens mij weet ik wel welke foto je bedoelt... dacht ik ook al.
Ah jammer dat het niet werkt, het is de foto bij het artikel van de telegraaf. Als je daar op de foto klikt zie je die wat groter.
Ondanks alle roddels enzo denk ik dat de waarheid er toch niet zo ver vanaf zit als je kijkt naar hoe ze met elkaar omgingen zaterdag.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 4 juli 2011 om 16:21

maandag 4 juli 2011 om 16:34
Albert en Charlene doen me niks. Aardige mensen hoor, vast en zeker maar verder niet interessant wat mij betreft.
Ook als bruidspaar niet eigenlijk. Maar goed, ik heb er dan ook geen seconde van gezien, van de bruiloft.
De kinderen van haar van Caroline vind ik zo prachtig. Die Andrea en Charlotte, mén, wat een mooie mensen zijn dat.
Ik zag hier een foto van Stephanie, is die niet bewerkt?
Ziet ze er echt zo oud uit nu?
Ook als bruidspaar niet eigenlijk. Maar goed, ik heb er dan ook geen seconde van gezien, van de bruiloft.
De kinderen van haar van Caroline vind ik zo prachtig. Die Andrea en Charlotte, mén, wat een mooie mensen zijn dat.
maandag 4 juli 2011 om 16:34
Ik snap best dat je ontroerd kan raken van een lied of muziekstuk maar in die kerk was het echt een waterval aan tranen. Dat gehuil hield maar niet op.. Ik zat dus te kijken zaterdag en ik kreeg gewoon de kriebels van de kille sfeer tussen Albert en Charlene... totaal geen romantiek vergeleken met Kate en William... nee, vond het ook zielig..
maandag 4 juli 2011 om 16:39
quote:eleonora schreef op 04 juli 2011 @ 16:34:
Om van Pierre maar niet te spreken!!
Ja joh, ze zag er echt heel erg afgeleefd en oud uit. Ben helemaal niet van de botox, maar als je er half in de 40 al zo uitziet ....
Om van Pierre maar niet te spreken!!
Ja joh, ze zag er echt heel erg afgeleefd en oud uit. Ben helemaal niet van de botox, maar als je er half in de 40 al zo uitziet ....

maandag 4 juli 2011 om 16:40
quote:eleonora schreef op 04 juli 2011 @ 16:34:
Albert en Charlene doen me niks. Aardige mensen hoor, vast en zeker maar verder niet interessant wat mij betreft.
Ziet ze er echt zo oud uit nu?Ik schrok ervan zaterdag zo'n gerimpeld gezicht heeft Stephanie. Caroline is ook echt wel oud geworden maar je zou denken dat Stephanie de oudste van de twee is als je niet beter weet.
Ziet ze er echt zo oud uit nu?Ik schrok ervan zaterdag zo'n gerimpeld gezicht heeft Stephanie. Caroline is ook echt wel oud geworden maar je zou denken dat Stephanie de oudste van de twee is als je niet beter weet.

maandag 4 juli 2011 om 16:44
Caroline en Stephanie keken alsof ze op een begrafenis waren zaterdag i.p.v. op een huwelijk. Zal mij benieuwen hoe dit allemaal af gaat lopen maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik had als ik Charlene was geen 'ja' gezegd op het beslissende moment maar volgens mij was ze zwaar gedrogeerd. Alles behalve een stralende bruid.