Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Dankje zomer! Die tekst heb ik eerder ergens gelezen, en dat klopt wel een beetje. Alleen hij heeft het uitgemaakt en zoekt steeds contact om zulke dingen, dat vind ik raar. Hij verwachte zeker dat ik steeds door zou blijven smsen net als na de 1e breuk, en ik heb nooit iets uit mezelf gesmst sinds het uit is, tja misschien schrikken voor hem.
Ik besluit hierbij ook te stoppen met het reageren op dit topic. Wat we ook zeggen, er wordt niks mee gedaan. En er wordt zelfs niet eens meer op mijn posts gereageerd.

Succes dames.
@ Char - Ik heb nog geschreven aan je, over dat jullie goede adviezen geven. En over de kwetsie met die 'vriendinnen'
@ Zomer - Hele mooie tekst! Dat is ook zeker waar!

@ Bloem - Als je een gesprek hebt waarom maak je het dan niet af? Nu blijf je toch met vragen zitten.. Kon je beter niet aan beginnen.. Waarom reageert hij dan niet op jou, maar jij moet dat alles wel aanhoren?! Miss moet je voortaan (als je toch reageert) maar een beetje uit de hoogte doen of dat het niet veel doet.. Nu ziet hij continue dat je nog van alles afvraagt omdat je dat vraagt!
quote:Fashiongirl19 schreef op 04 juli 2011 @ 07:53:

@ Char - Ik heb nog geschreven aan je, over dat jullie goede adviezen geven. En over de kwetsie met die 'vriendinnen'

Jij wel ja, maar de rest niet. Beetje respectloos vind ik.

Ik doe echt mijn best om te helpen maar er word niet echt naar geluisterd ( door jou wel hoor ) dus dit is echt mijn laatste post in dit topic.

En Char ik vind je een topper!
@bloem: please: 1x laten weten datje hier niet meer op zit te wachten en dan niet meer reageren op welk contact dan ook!!

wat ik en anderen al eerder zeiden: het levert je vragen op die nergens naar toe gaan. je kunt wel blijven invullen waarom hij je smst, miss weet hij he zelf ook niet. LET GO! anders blijf je echt in dit kringetje ronddraaien. dat je er nog moeite mee hebt dat het uit is en, het verdriet, het gemis, dat is logisch. maar deze vragen rondom zijn smsen zijn niet meer nodig als je er mee stopt. je zit er zelf ook niet op te wachten begreep ik dus het zal niet zo veel moeite hoeven kosten er niet meer op te reageren. delete hem uit je foon. zijn nr zit toch in je hoofd..

sterkte er mee!
Rogue, laat gaan meiske.

Sommige mensen kiezen er bewust voor om te blijven hangen in het

Wat denkt hij, wat bedoelt hij, wat vindt hij verhaal.

Wees alleen maar heel blij dat jij op een andere manier in het leven staat.

Het maakt jouw leven namelijk een stuk makkelijker

En dan bedoel ik niet makkelijker in de zin van

"ik stap nu even over min verdriet heen"

Maar meer in de zin van:

"ik accepteer de situatie, ik leer ervan en ik vecht om mezelf weer te vinden" manier...

Ik ben ook klaar met posten hier

Zwelgen is prima, doet iedereen wel eens, wil zelfs ook nog wel eens helpen

Maar zo lang....nee...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@ Sproet, Char, Roque - Bedankt voor alle steun betuigenissen en adviezen. Het heeft mij zeker die schop onder m'n ass gegeven! Voor de andere meiden is 't nog veel te moeilijk omdat ze hem nog spreken/zien/virtueel contact mee hebben.. Daar kiezen ze zelf voor.

Natuurlijk is het beter van niet maar ik denk dat hoop ze nu op de been houdt. Alleen hoop ik dat iedereen die nog zo'n relatie heeft niet gekwetst word als ze toch er niet meer voor open staan over een tijdje!

Je moet het ECHT doen als JIJ er klaar voor bent en niet als HIJ het wil en doet..

Je kunt reageren maar doe dan luchtig, jezelf niet meer in de schoot werpen. Laat hem maar lekker afvragen waar je bent en hoe het met je gaat tenslotte heeft hij nog altijd de keuze gemaakt!

Ik ga nu slapen na mijn nachtdienst, lees vanmiddag wel weer ;)! Have a nice day!
Ik lees alles wel hoor en ik heb heel vaak gezegd dat ik de adviezen fijn vind! Betekent alleen niet dat iedereen dat andere gevoel kan uitschakelen.

En dit forum is juist een soort van uitlaatklep, zodat we het in het echt minder hoeven te uiten?
We smsen nu weer.. Ik weet dat ik het niet moet doen. Maar ik heb geen verwachtingen ervan ofzo hoor, maar vind het wel leuk om hem te spreken. Hij vraagt wat ik vandaag doe enzo. Noja
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 09:59:

We smsen nu weer.. Ik weet dat ik het niet moet doen. Maar ik heb geen verwachtingen ervan ofzo hoor, maar vind het wel leuk om hem te spreken. Hij vraagt wat ik vandaag doe enzo. Noja

Je heb geen verwachtingen?

Maak dat de kat wijs..
Nou misschien stiekem wel, maar hij is ermee gestopt nu en zegt dat ik hem moet smsen voordat ik op vakantie ga.
Hij kan zoveel zeggen maar dat betekend nog niet dat jij dat ook moet doen.

Hou toch op met dit kinderlijke spelletje.
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 09:59:

Gistermiddag nog vol trots zitten te vertellen: 'Nee, we hebben geen contact meer' en dan maandagochtend: 'Ja, we smssen weer, maar ik heb er geen verwachtingen van... oh ja, stiekem wel.

Ik geef het op.

Ik wens jou, Charly en Fashiongirl nog veel plezier de komende zomer met het schrijven van brieven, het eindeloos smssen en het eindeloze obsessieve gedrag over jullie ex-vriendjes.

Een verbroken relatie doet pijn.

Die pijn duurt langer naarmate je meer contact houdt. Dat heb ik jaren geleden geleerd, en dat geldt blijkbaar nog steeds.

Veel plezier met zwelgen op dit topic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oke dan lees je dit toch niet meer? Dit is onze manier van pijn verwerken door het af te schrijven, laat ons maar gewoon!
@ Iedereen - Ik begrijp ieder z'n punt. Maar sommige meiden zitten nog verwikkeld in de exen cirkel en sommige willen dat zelf. Ze zullen alleen niet alle adviezen tot zich nemen!

Ik wil iedereen voor alles bedanken, maar veel meiden waaronder ook ik als er even iets kwijt moet zet ik het hier of tegen mijn girls..

Doordat er ook anderen zijn, die het anders bekijken geef dat juist hulp!
Ik geef je helemaal gelijk fashiongirl!
ik heb niet precies alles gelezen

maar ik snap wel hoe je je voelt

ik ben ook vrij jong en me ex was mijn eerste serieuze

en wat had ik het er moeilyk mee toen het uitging

had hele tijd dwang om hem te belle en te smse..

maar uit mijn ervaring..

als jy toch contact blijft zoeken of er op inga

hoop je vast dat jullie uiteindelyk toch weer bij elkaar komen.

als je je ex echt wil loslaten en over hem heen bent.

heb geen contact ! daar kwel je alleenmaar je zelf mee.

en ik heb daar echt van geleerd !

voel me nu beter dan eerst
Klopt maar hij is de gene die het uit maakte en hij is de gene die contact zoekt, geeft bij mij een vraag waarom hij dat dan doet! Ik heb nooit uit mezelf contact gezocht met hem.. Ergens hoop ik dat het dan goed komt. Maar mijn ouders en vriendinnen zeggen zo vaak dat hij niet goed is voor mij en dat ze nooit meer willen dat het iets word tussen ons omdat het niet werkt tussen ons.
@ Bloem - Je gaat er toch niet los van komen en volgens mij wil je dat ook niet.. Als je dan echt zo goed met hem kan praten ; vraag dan gewoon waarom hij steeds contact zoekt.. Over koetjes en kalfjes praten gaat nergens over en heeft ook geen diepgang! En je vraagt het je wel af, moet je wel eerlijk in zijn toch?!
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 14:53:

Klopt maar hij is de gene die het uit maakte en hij is de gene die contact zoekt, geeft bij mij een vraag waarom hij dat dan doet! Ik heb nooit uit mezelf contact gezocht met hem.. Ergens hoop ik dat het dan goed komt. Maar mijn ouders en vriendinnen zeggen zo vaak dat hij niet goed is voor mij en dat ze nooit meer willen dat het iets word tussen ons omdat het niet werkt tussen ons.

Ok, maar als je daar dan waarde aan hecht, aan de mening van vriendinnen en je ouders, waarom blijf je dan hopen?

Omdat hij jou smst?
Ik ben wel benieuwd waarom hij contact zoekt maar op welke manier kan ik dat vragen dan? En ik wil best over koetjes en kalfjes praten hoor, doet mij niet veel. Ik weet eigenlijk niet wat ik nu precies wil en verwacht enzo. Omdat ik misschien een man wil in mijn leven, niet perse hem! Maar vind het fijn om aandacht te krijgen van een man, ergens mis ik hem wel en als hij dan smst denk ik altijd; nu kan ik best zeggen dat ik je mis, sta je vast open voor. Maar wat heeft het voor zin? Helemaal niet! Ergens zit de hoop om hem terug te krijgen maar iedereen houd mij tegen en ze hebben allemaal gelijk. We smsen al een paar uur niet meer, hij was nieuwgierig over mijn stage en wat ik vandaag doe.
quote:EvyBlissy schreef op 04 juli 2011 @ 11:42:

[...]

Gistermiddag nog vol trots zitten te vertellen: 'Nee, we hebben geen contact meer' en dan maandagochtend: 'Ja, we smssen weer, maar ik heb er geen verwachtingen van... oh ja, stiekem wel.

Ik geef het op.

Ik wens jou, Charly en Fashiongirl nog veel plezier de komende zomer met het schrijven van brieven, het eindeloos smssen en het eindeloze obsessieve gedrag over jullie ex-vriendjes.

Een verbroken relatie doet pijn.

Die pijn duurt langer naarmate je meer contact houdt. Dat heb ik jaren geleden geleerd, en dat geldt blijkbaar nog steeds.

Veel plezier met zwelgen op dit topic.Ik heb sinds 2 weken geen contact meer, dus ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat wel heb...
Charly laat hun maar praten..

Is het raar als ik vanavond een smsje stuur met waarom hij mij eigenlijk vertelde dat zijn familie het jammer vind..

Of lijkt het dan dat ik naar hoop opzoek ben?

en hoe zou ik het kunnen vragen? En moet ik het uberhaupt vragen??
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 18:03:

Charly laat hun maar praten..

Is het raar als ik vanavond een smsje stuur met waarom hij mij eigenlijk vertelde dat zijn familie het jammer vind..

Of lijkt het dan dat ik naar hoop opzoek ben?

en hoe zou ik het kunnen vragen? En moet ik het uberhaupt vragen??

Je zegt het zelf al, je bent op zoek naar hoop. Laat hem gewoon met rust.

Het geen contact hebben geeft mij rust. Het is niet dat ik het nu makkelijker vind of al helemaal weer happy ben, maar ik voel me nu een heel stuk beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven