Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
.
Heerlijk RM, mag ik een keer in 1 van je torenkamertjes logeren? Heb ik altijd al eens willen doen.
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 20:11:

[...]

Ik geloof er niks van.Nee, zolang het niet in de bijbel staat, is dat ook erg moeilijk voor jou.
quote:Dibbes1 schreef op 04 juli 2011 @ 19:56:

Wow Khe, geweldig je foto's. Daar zou ik goed kunnen wonen .Kan het iedereen aanraden. Je kan gewoon nederlands praten, geen stapels rekeningen elke maand, Maar 5% btw, wegenbelasting is een vastgesteld bedrag en gewicht doet niet ter zake, minder stress, altijd mooi weer, hulpvaardige mensen en iedereen zegt nog vriendelijk gedag, kinderen zijn hier nog echt kind, onderwater zie je tenminste iets, huizen zijn betaalbaar, werk zat, rust en vrede, buitenleven, etc
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 20:11:

[...]

Ik geloof er niks van.Ik zet jou gewoon op negeren. Hoef ik me niet meer te ergeren aan je domme en van iedere humor gespeende opmerkingen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 20:24:

[...]

Kan het iedereen aanraden. Je kan gewoon nederlands praten, geen stapels rekeningen elke maand, Maar 5% btw, wegenbelasting is een vastgesteld bedrag en gewicht doet niet ter zake, minder stress, altijd mooi weer, hulpvaardige mensen en iedereen zegt nog vriendelijk gedag, kinderen zijn hier nog echt kind, onderwater zie je tenminste iets, huizen zijn betaalbaar, werk zat, rust en vrede, buitenleven, etcKhemam ik kom emigreren... dit klinkt geweldig...
haha zo erg vind ik die opmerking van matth niet. (alweer!)

Je kan het op vele manieren opvatten; gewoon eerlijk, of onhandig, of expres lelijk bedoeld? enz enz.

dat er geen humor in zit volgens sommigen, dat is dan alweer een interpretatie, en we hoeven niet de hele tijd grappen te maken toch? Gewoon waar je zin in hebt.

Ik kan alleen maar lachen om jullie snelle oordeel. ;)
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 21:11:

[...]

Khemam ik kom emigreren... dit klinkt geweldig...Mag ik met je mee
Ja maar Donkey krijgt het op zn heupen van Mathooo...
Ik weet t , maar donkey heeft alleen zichzelf ermee, vrees ik, als hij zich daadwerkelijk geirriteerd voelt door bepaalde dubbelzinnige opmerkingen van matth.
quote:gaia9 schreef op 04 juli 2011 @ 21:23:

[...]

Mag ik met je mee Ja Gaia we gaan samen!
Gaia ga jij nog op vakantie?
Lekker gezwommen. Ga nu even met zoon naar het CB, hij sterft van de slaap dus zal wel weer een drama worden.
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 21:43:

Lekker gezwommen. Ga nu even met zoon naar het CB, hij sterft van de slaap dus zal wel weer een drama worden.sterkte khe!
Oooow ik wil ook zwemmen. Ik moet morgen werken en ik heb helemaal geen zin.

Ik wil nog langer vakantie. Moet pas weer wachten en doorbuffelen tot sept.
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 21:29:

Gaia ga jij nog op vakantie?

Nope niets geboekt. Misschien ga ik nog naar Italie 1 weekje, alleen is nog niet zeker of het doorgaat; ik heb al mn geld verkwist aan o.a. nieuwe kleding, meubels, en ander huiselijk goed (ivm verhuizing ex)

(om nog niet te spreken v feit dat mn ex mijn rekening had geplunderd toendertijd..)
ga jij nog met vakantie Xal?
nou ik zou in sept. 1 week gaan naar Amerika was het plan, daar woont een vriendin van mij. Maar ik twijfel nu weer. Ik kan het ook uitstellen naar volgend jaar.

Reden is ook heb nogal wat uitgaven de komende tijd en is mn gespaarde geld er meteen weer doorheen wat ik nu de laatste tijd heb gespaard.

Andere kant is wel ik wil wel graag er even uit. Misschien iets minder ver. Alleen heb nog niet iemand om mee te gaan... (meeste vriendinnen van mij gaan met hun eikels op vakantie) Ik ga niet zo snel zelf op vakantie... Dat lijkt me ook niet echt wat.

Weet nog niet echt wat ik ga doen dus...
Ojaaa idd jij zou naar Amerika gaan, zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten.

...Zullen we ons anders gewoon bij khemam opdringen... Kheeeee????.... mogen wij bij jou komen logeren in september?
Ja is curacou goedkoper dan? Ff kijken op vliegwinkel.

Maar met wie ga jij dan Gaia of ga je alleen?
ghegheghe zal Khemam en hubbie leuk vinden Joehoee
Ow joh dat is maar 575 euries... veel goedkoper. Amerika is rond de 900 euries.

Curacau ik kom eraan.........................
Ik kan ook nog een oproepje doen op het prikbord.

Maar ja hoe goed ken je iemand van internet om mee op vakantie te gaan he... Straks krijg je een gestoorde achter je aan...
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 22:15:

Ja is curacou goedkoper dan? Ff kijken op vliegwinkel.

Maar met wie ga jij dan Gaia of ga je alleen?Gaan wij samen...naar Kheeeee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven