Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 18:03:

Charly laat hun maar praten..

Is het raar als ik vanavond een smsje stuur met waarom hij mij eigenlijk vertelde dat zijn familie het jammer vind..

Of lijkt het dan dat ik naar hoop opzoek ben?

en hoe zou ik het kunnen vragen? En moet ik het uberhaupt vragen??

Nee je moet eindelijk eens accepteren dat het OVER EN UIT is.!

Hem heel duidelijk maken dat hij GEEN contact meer moet zoeken,hij wilde deze relatie niet meer dus als hij ook maar enig respect voor jou en jouw gevoelens zou hebben dan liet hij je met rust.

Blokkeer zijn nummer,msn,hyves en de hele verdere reutemeteut en ga verder met je leven.

Dat is wat jij zou moeten doen i.p.v. dit zinloze heen en weer gesms..
Jeetje, het lijkt wel een 2e Smurf....

Je zou ns wat aan moeten nemen van de dames Bloem, die duidelijk beter weten dan jij nu doet.

Als je dingen niet wil horen en toch je eigen gang gaat, post hier dan niet.
De dames zien het ook van een andere kant en dat is prettig en al hun reacties en tips vind ik fijn, maar zoals zijn nummer verwijderen enzo doe ik niet, heb er ook geen enkele reden voor want we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan en hopen dat we over een lange tijd als vrienden met elkaar om kunnen gaan. En ik heb wel geluisterd naar sommige tips hoor, dus niet zo negatief denken dat ik hier niks mee doe. Welterusten
Ik kom er toch even doorheen hoor, sorry...;-)

Om te vertellen hoe het was, nou....ik ben niet gegaan vandaag. Jaja. Ik wilde me richten op mijn studie. Het leek me niet verstandig en niet zinnig om vanavond te gaan. Ik wilde het mezelf niet aandoen. Waarom zou ik gaan als ik hetzelfde te horen krijg?

Hij heeft me net dan toch wel drie kwartier gebeld. Wel een oke gesprek gehad met wat meer duidelijkheid en ook ruimte. Dus ik wil 'm best zien over een paar dagen, maar eerst wil ik dit af hebben.

En wat betreft de discussie: klopt helemaal wat jullie zeggen, maar dit forum is juist zo fijn omdat je hier dingen neer kunt zetten zodat je die dingen niet in real life hoeft uit te spreken. Advies wordt erg gewaardeerd door denk ik wel iedereen, maar niemand is hier verder iets verplicht. Niet om te lezen, niet om te reageren en zelfs niet om op te houden met piekeren, janken, what-ever.. Of dat laatste verstandig is, is natuurlijk wat anders...

Maar nogmaals: ik ben heel blij met dit forum, dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en dat er mensen zijn die er serieus op reageren met goede tips en met hun ervaringen. Ik ben daardoor zeker wel rustiger e.d. Thanks.
quote:Kier_V schreef op 04 juli 2011 @ 23:19:

Jeetje, het lijkt wel een 2e Smurf....

Je zou ns wat aan moeten nemen van de dames Bloem, die duidelijk beter weten dan jij nu doet.

Als je dingen niet wil horen en toch je eigen gang gaat, post hier dan niet.

Het lijkt wel een tweede bloemetje/ vlindertje. Die las ook alleen wat ze wilde weten, was ook rete-onzeker en analyseerde haar relatie ook stuk.

Wat zou er van dat meisje geworden zijn? Ik vraag het me soms af. En aan de andere kant; ik wil het niet weten, te triest.
quote:bloem55 schreef op 04 juli 2011 @ 23:35:

De dames zien het ook van een andere kant en dat is prettig en al hun reacties en tips vind ik fijn, maar zoals zijn nummer verwijderen enzo doe ik niet, heb er ook geen enkele reden voor want we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan en hopen dat we over een lange tijd als vrienden met elkaar om kunnen gaan. En ik heb wel geluisterd naar sommige tips hoor, dus niet zo negatief denken dat ik hier niks mee doe. Welterusten

Het is je ex Bloem, je ex die jou niet wil.

Die hooguit wil weten of je zijn ego nog wil strelen, want als het verder zou gaan was ie wel bij je nu. En niet bij die andere meid.

Zet hem voor jezelf uit je leven. Moet je nagaan wat je allemaal zou kunnen doen in de tijd die je nu aan hem verspild. Want zo gaat het in het leven, dan gaan mensen uit elkaar en zeggen ze om de pijn te verzachten dat ze vrienden willen blijven (echt niet omdat ze het willen, want juist dán hoeft het niet benoemd te worden). En dan gaat de ene verder, en als je pech hebt zoals jij blijft de ander stilstaan.

Stel je bent 40.. wil je dan terug kijken op deze kostbare tijd die je aan hem hebt verspilt? Aan wachten, hopen en valse illusies? Nee toch, dan wil je terugkijken naar momenten waar je van hebt genoten. En tijd duurt altijd maar een seconde, dus elke seconde verspilling hakt er in.

Lees m'n motto eens. Misschien dat dat wat realisme teweeg kan brengen bij je.
O hij heeft inmiddels ook al een andere vriendin?

Nou alle reden dus om zijn nummer hyves etc niet te blokkeren en vooral de hoop niet op te geven.!

Succes verder Bloem.
Zit je nu nog steeds om die scharrel te jammeren?
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met posten hier, omdat ik het ook af en toe vrij frustrerend vond dat er zo weinig met de gegeven adviezen werd gedaan. Maar ik ben wel mee blijven lezen vanwege alle goede adviezen, dus ik wilde even alle dames heel erg bedanken!

Chardonnay, Rogue & alle anderen: bedankt! Ik heb heel erg veel aan jullie berichten. Ik post zelf niet over m'n liefdesverdriet, maar jullie berichten helpen me er wel doorheen.
@ Rally - Goed dat je voor jezelf heb gekozen.. Laat hem maar wachten. Maar het gesprek aan de telefoon was dus wel fijn?

@ Bloem - Ik denk dat iedereen een beetje gek van word dat je nog steeds contact met hem hebt en zegt dat het je NIETS doet. In andere post schrijf je weer dat je hem dit en dit wilt zeggen en of dat je dit en dat moet smsen. Het is erg wispelturig. Ik snap jouw gevoelens wel en ik heb dat toen het de vorige keer uit ging tussen mij en hem ook zo meegemaakt. Op een gegeven moment heb ik echt voor mezelf gekozen, hij had het toch gvd uitgemaakt en had mij nog soort van steeds in zijn macht omdat hij maar aanbleef houden met zijn lieve smsjes, afspraakjes met altijd maar het gejammer van JE BENT ZO BIJZONDER

Ik ging echt werkelijk kapot erdoor, klinkt heel extreem maar zo was het ook! Ik wil die tijd nooit meer nadat het met iemand is uitgegaan. Natuurlijk heb ik het zelf laten gebeuren maar tot op een dag ik mezelf echt toesprak en die schop gaf. Liefdesverdriet is heel kut en je moet het echt verwerken maar als je in deze flow blijft kom je er ook niet meer uit. Ik weet wel dat hij steeds contact met je zoekt maar stuur gewoon niets terug als je toch niet wilt zeggen dat het contact even over moet zijn.. Laat hem maar lekker afvragen hoe het met je is en hoe de feestjes zijn zonder hem etc! Ik weet dat je nog het liefst bij hem was, maar de realiteit is nu niet zo. Alle meiden die gedumpt zijn hebben hier niet voor gekozen maar kies je nog steeds voor iemand die jou niet meer als zijn princess wilt? Maar wel eigenlijk nog dagelijks contact houden omdat jullie 'vrienden' zijn?! Dat kun je pas echt doen als je zeker bent van je zaak, je weer plezier krijgt in dingen zonder hem etc....

Je kan echt pas vrienden zijn, als je daar alletwee voor open staat en eerst eens een paar maanden elkaar niet laat weten hoe het met je gaat etc.. Jij en hij weten nog niet eens hoe het is om elkaar niet te spreken of te missen!!!

Dat gedrag van hem streelt mannen hun ego, en zeker omdat jij zegt dat die van jou arrogant is nog meer..

Wanneer bijt je door de zure appel heen, en natuurlijk vind ik wel dat je hier gewoon je ei kwijt kan.. En ik weet zeker dat je nog niet zo ver bent en daar heb ik je graag mee!
Hij heeft geen andere vriendin hoor. Maar goed dat maakt niet uit. Ik ga geen contact zoeken, deed ik al niet en als hij mij iets stuurt dan stuur ik gewoon niks terug. Ik heb het nooit zo bekeken dat het zijn ego streelt, maar nu ik er zo over nadenk heb je daar echt gelijk in! Ik ga door met mijn leven en dit weekend ga ik voor het eerst weer uit met vriendinnen, heb er echt zin in! En ik snap dat jullie pissig worden als ik niet naar de adviezen luister, maar alle adviezen vind ik heel goed en ik heb echt veel eraan hoor!
@ Bloem - Hoe gaat het? Niemand is heel boos alleen is het teleurstellend dat ze niet zien dat je iets doet met het advies!

Heeft hij vandaag nog contact opgenomen?

@ Rally - Hoe gaat het met school? Wanneer spreek je nu af met je oude vriendje en hebben jullie nog veel contact?
Het gaat goed vandaag hoor fashiongirl!

Ik snap wel dat ze teleurgesteld zijn, maar ik lees alle adviezen altijd wel alleen reageer ik daar niet altijd op. Het is gewoon nog soms moeilijk om een advies te volgen terwijl ik zelf iets anders voel, maar dat betekent niet dat ik geen respect voor de mensen heb hier die mij helpen, want dat heb ik echt wel!

Nee hij heeft vandaag geen contact gezocht.

Je had laatst toch de brief opgestuurd? Of heb ik dat mis..?

En heb je er nog iets over gehoord?
@ Bloem - Oke, ik begrijp het wel! Alleen het komt niet echt over! Die brief is nog steeds in de maak. Ik heb nu dag en nachtdiensten dus mijn hele ritme is in de war! Ik hoop het morgen kunnen versturen of na zaterdag. Zaterdag is een groot house feest waar ik 'misschien' heen ga, en waar hij vast zal lopen. Dat geeft niet, maar ik kom daar om te feesten en bijv niet om over die brief te praten etc.
Misschien komt het niet over maar ik heb wel iets met sommige adviezen gedaan! Goedzo je moet gewoon naar dat feest gaan! Succes met je nachtdiensten enzo!
@ Bloem - Oke, duidelijk! Maar beter voor of na zaterdag? Wat denk jij?
quote:Fashiongirl19 schreef op 05 juli 2011 @ 21:24:

@ Rally - Hoe gaat het met school? Wanneer spreek je nu af met je oude vriendje en hebben jullie nog veel contact?School gaat gelukkig nu wel. Zie C. vanavond. Nu hebben we even geen contact. Ik heb wel zin om 'm te zien, maar tja ik weet niet zo goed of hij daar ook zin in heeft. Ik denk maar van wel en dat ie anders niet met me zou afspreken.. (ook aangezien ik al 2x heb afgezegd hihi).
Ik denk beter voor! Want als je dat na het feest stuurt dan denkt die misschien anders omdat hij je dan is tegen gekomen, nu is alles nog het zelfde en dan is het beter lijkt mij dat hij nu die brief krijgt.
@ Rally - het komt toch vanuit hem dat jullie gaan afspreken? Heet hij nu C? Of was het Nick? Haha confusing!

Gaan jullie gewoon thuis afspreken of ergens wat drinken? Waar heb je precies zin in?
@ Bloem - Ja precies dat dacht ik ook al ja!
quote:Fashiongirl19 schreef op 06 juli 2011 @ 11:27:

@ Rally - het komt toch vanuit hem dat jullie gaan afspreken? Heet hij nu C? Of was het Nick? Haha confusing!

Gaan jullie gewoon thuis afspreken of ergens wat drinken? Waar heb je precies zin in?

Nick heb ik nooit gezegd volgens mij hahah. Ik snapte dat toen al niet toen je dat zei..

Bij hem thuis gaan we afspreken. En tja het komt vanuit ons allebei om af te spreken. Aan de ene kant heb ik zin om 'm te zien, te praten, gezellig te doen etc. Maar aan de andere kant heb ik geen zin in opnieuw drama. Ik heb ook gezegd dat ik hierna er gewoon klaar mee ben (of juist niet, maar de keuze wordt gemaakt!).
Je kunt zien wat het gaat worden! Alvast veel plezier en succes meid
Oh dat was even slikken..

Was aan het rondkijken naar foto's van een feestje wat gisteren ergens was, kom ik opeens mijn ex tegen op de foto. IN het shirt wat ik voor hem heb gekocht! ik kreeg het even helemaal benauwd en wist niet wat ik moest denken, pfuuh wat is hij mooi daar op de foto... :'(

Sorry dit moest ik echt even kwijt!
@ Rally - Jullie gaan het vanavond beslissen? Haha wat een afspraak maar dan weet je wel wat je eraan hebt. Al zou ik hem nu lekker laten en zien hoe het gaat, het is heel raar dat hij je zo behandeld! Dat zou ik hem wel zeggen hoor want anders keur je alles goed terwijl het je wel pijn heb gedaan!

@ Bloem - Oh dat heb ik precies ook eens meegemaakt. Weetje hoe vervelend gevoel dat is?! Ik heb 2 jr geleden 5 maanden in het buitenland stage gelopen, toen ik wegging hadden we net 4 maanden! Toen kwam hij een week mij verrassen, zo lief! Toen had ik ook een shirt voor hem gekocht en toen het uit was en heeft wel een tijd geduurd had hij op hyves zijn profielfoto verwijderd(van ons, dus rally dat kan heel lang duren ; hij had nog steeds dat hij ook een relatie met mij had en dat ik alles voor hem ben er staan!) Toen had hij een profielfoto gewijzigd in dat wij toen hadden gewinkeld die week toen hij overkwam in dat shirt.. Ik had die foto gemaakt, jeetje wat deed dat ook pijn.. Zeker omdat er nog een reactie van mij onderstond!

Ik mis hem vandaag ook weer echt!
Ja fashiongirl ik weet nu ook hoe het voelt. Ik kan het gevoel nu niet meer zo goed beschrijven maar toen ik de foto zag schrok ik echt! Het is een feestje waar hij normaal nooit zo heen gaat door de week, alleen in het weekend. Maarja hij moet nu toch iéts doen he want thuis zitten wil hij nooit.

Ik mis hem ook wel een beetje vandaag. Ik wil nog heel graag dat die ooit bij mij terug gaat komen, al weet ik dat dat niet gebeurt en daarom ga ik ook niet op hem wachten.

Maar ik ga gewoon door met alles, als ik een leuke man tegenkom waarmee ik gezellig kan praten dan wil ik het die avond wel leuk hebben met hem.

Alleen lijkt mij het ook zo raar om iemand anders te zoenen na een jaar alleen hem maar te hebben gezoend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven