Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 11:38
quote:matth0 schreef op 05 juli 2011 @ 11:32:
[...]
Dit heeft niks met het openbaar maken van mails te maken, staat er los van.
natuurlijk heeft dat wel met openbaar maken van mails te maken.
Wat zou je dan willen weten; wat er in de mails staat toch?
Het forum is openbaar, vandaar.
Wat zou je los daarvan willen weten/vragen?
[...]
Dit heeft niks met het openbaar maken van mails te maken, staat er los van.
natuurlijk heeft dat wel met openbaar maken van mails te maken.
Wat zou je dan willen weten; wat er in de mails staat toch?
Het forum is openbaar, vandaar.
Wat zou je los daarvan willen weten/vragen?
dinsdag 5 juli 2011 om 11:39
dinsdag 5 juli 2011 om 11:41
quote:_yellowlove_ schreef op 05 juli 2011 @ 11:37:
Summ... hardlopen? Kun je dat eten?
Gaan jullie ook zo sportief doen op vakantie, dan meld ik me vast af hahahhahaGelukkig niet, na overmorgen moet ik het 6 weken rustig aan doen, dan mag ik niet sporten en zelfs 6 weken niet zwemmen, heerlijk wat een ultra goede manier om onder sporten uit te komen
Summ... hardlopen? Kun je dat eten?
Gaan jullie ook zo sportief doen op vakantie, dan meld ik me vast af hahahhahaGelukkig niet, na overmorgen moet ik het 6 weken rustig aan doen, dan mag ik niet sporten en zelfs 6 weken niet zwemmen, heerlijk wat een ultra goede manier om onder sporten uit te komen
dinsdag 5 juli 2011 om 11:42
dinsdag 5 juli 2011 om 11:43
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 11:41:
[...]
Gelukkig niet, na overmorgen moet ik het 6 weken rustig aan doen, dan mag ik niet sporten en zelfs 6 weken niet zwemmen, heerlijk wat een ultra goede manier om onder sporten uit te komen
Ikh eb een geheugen van een zeef, maar er staat me iets bij van een ingreep? toch?
Of lul ik nou onzin, ik kan dus nog niet met zekerheid knuffels sterkte en liefde toewensen...
[...]
Gelukkig niet, na overmorgen moet ik het 6 weken rustig aan doen, dan mag ik niet sporten en zelfs 6 weken niet zwemmen, heerlijk wat een ultra goede manier om onder sporten uit te komen
Ikh eb een geheugen van een zeef, maar er staat me iets bij van een ingreep? toch?
Of lul ik nou onzin, ik kan dus nog niet met zekerheid knuffels sterkte en liefde toewensen...
dinsdag 5 juli 2011 om 11:46
quote:_yellowlove_ schreef op 05 juli 2011 @ 11:43:
[...]
Of lul ik nou onzin, ik kan dus nog niet met zekerheid knuffels sterkte en liefde toewensen...Als het goed is kom ik vrijdag 1 kilo lichter thuis kan ik leuke hb's kopen over 8 weken
[...]
Of lul ik nou onzin, ik kan dus nog niet met zekerheid knuffels sterkte en liefde toewensen...Als het goed is kom ik vrijdag 1 kilo lichter thuis kan ik leuke hb's kopen over 8 weken
dinsdag 5 juli 2011 om 11:47
quote:driewieler schreef op 05 juli 2011 @ 11:46:
Tis zo mooi weer en ik zit nog steeds binnen, aan de ontbijttafel, met mijn kopje koffie, mét de deuren dicht, in mijn duster (leuk woord), onopgemaakt, haren in de war. En het is bijna 12.00 uur!me too maar ik drink mijn bakkie leut op en ga maar langzaamaan naar boven om me op te frissen om half 2 moet ik in de bus zitten ik heb een date met de anestesist en de pc
Tis zo mooi weer en ik zit nog steeds binnen, aan de ontbijttafel, met mijn kopje koffie, mét de deuren dicht, in mijn duster (leuk woord), onopgemaakt, haren in de war. En het is bijna 12.00 uur!me too maar ik drink mijn bakkie leut op en ga maar langzaamaan naar boven om me op te frissen om half 2 moet ik in de bus zitten ik heb een date met de anestesist en de pc
dinsdag 5 juli 2011 om 11:47
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 11:46:
[...]
Als het goed is kom ik vrijdag 1 kilo lichter thuis kan ik leuke hb's kopen over 8 weken
Ik ga voor bh's , en anders heel veel plezier met het kopen van HB potloden
Hierbij alsnog, sterkte , knuffels en goede wensen! Ik duim voor een voorspoedig herstel!
[...]
Als het goed is kom ik vrijdag 1 kilo lichter thuis kan ik leuke hb's kopen over 8 weken
Ik ga voor bh's , en anders heel veel plezier met het kopen van HB potloden
Hierbij alsnog, sterkte , knuffels en goede wensen! Ik duim voor een voorspoedig herstel!
dinsdag 5 juli 2011 om 11:48
quote:driewieler schreef op 05 juli 2011 @ 11:46:
Oh RM, is er een kans dat ze die 1 kilo er bij mij invrotten? Zou leuk zijn voor de vakantie.Vroeg mijn jongste dochter ook al, ze zei: mam kunnen we niet samen naar de ok, kom ik naast je liggen en dat wat ze er bij jou uithalen, kunnen ze er dan gelijk weer bij mij in stoppen
Oh RM, is er een kans dat ze die 1 kilo er bij mij invrotten? Zou leuk zijn voor de vakantie.Vroeg mijn jongste dochter ook al, ze zei: mam kunnen we niet samen naar de ok, kom ik naast je liggen en dat wat ze er bij jou uithalen, kunnen ze er dan gelijk weer bij mij in stoppen