Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 12:07
Yellow, harldlopen kan je niet eten!
Het voordeel van hardlopen is.... Daarna kan je weer wel heel veel eten!
En laat dat nou net mijn hobby zijn!
Als ik niet zo veel zou sporten dan zou ik echt niet meer door de deur heen kunnen ben ik bang
Dames, we gaan toch niet schoonmaken met deze temperaturen?
Ik zeg die rotzooi ligt er morgen ook nog wel hoor.
Het voordeel van hardlopen is.... Daarna kan je weer wel heel veel eten!
En laat dat nou net mijn hobby zijn!
Als ik niet zo veel zou sporten dan zou ik echt niet meer door de deur heen kunnen ben ik bang
Dames, we gaan toch niet schoonmaken met deze temperaturen?
Ik zeg die rotzooi ligt er morgen ook nog wel hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 12:25
dinsdag 5 juli 2011 om 12:30
quote:driewieler schreef op 05 juli 2011 @ 12:25:
Krijg zo het diaree van dit soort uitspraken, Jeg!. Maar je hebt gelijk Sum! Vanaf nu in de negeer!
Goed, ga nú écht douchen, me mooi maken, mijn ingesmeerde, door het sporten massive rocking body, in een wulps, opwaaiend zomerjurkje gieten en hoplá de stad in. *dreinend toontje*
dat wil ik oohook!!!!
Krijg zo het diaree van dit soort uitspraken, Jeg!. Maar je hebt gelijk Sum! Vanaf nu in de negeer!
Goed, ga nú écht douchen, me mooi maken, mijn ingesmeerde, door het sporten massive rocking body, in een wulps, opwaaiend zomerjurkje gieten en hoplá de stad in. *dreinend toontje*
dat wil ik oohook!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 12:35
Sum, ik HAAT hardlopen. Maar dan ook echt verschrikkelijk. Ik ben ooit wel sportief geweest, maar hardlopen vind ik echt stom, heb het echt geprobeerd, eerst kon ik echt 10 secondes rennen ( serieus) en toen heb ik maanden geoefend, kon ik net aan 5 km rennen in ik dacht iets van 40 min? Maar dat was het, meer dan dat werd het niet. Bij de sportschool zeiden ze ook dat ik de hardloopdroom maar moest laten varen en iets anders moest gaan doen. Roeien vind ik wel leuk op zich. Maar chocolade nog leuker
dinsdag 5 juli 2011 om 12:42
quote:_yellowlove_ schreef op 05 juli 2011 @ 12:31:
Ik ooohoook. Driewieler ik zag dat jij ook lid bent van de allochtonenclub. Ik voelde al een opmerkelijke band die ik niet kon verklaren.Hahahaha, yep! Lid van de allochtonenclub én van de hardloopclub! En het klopt wat Sum zegt. Heel veel hardlopen betekent heel veel eten. Ben dan ook lid van de eetclub .
Ik ooohoook. Driewieler ik zag dat jij ook lid bent van de allochtonenclub. Ik voelde al een opmerkelijke band die ik niet kon verklaren.Hahahaha, yep! Lid van de allochtonenclub én van de hardloopclub! En het klopt wat Sum zegt. Heel veel hardlopen betekent heel veel eten. Ben dan ook lid van de eetclub .